Deze:quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:20 schreef Ro-ald het volgende:
Hahaha net bij Wegmisbruikers man ging helemaal flippen tegen de politie
Nee niet diequote:Op dinsdag 20 november 2012 20:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Deze:
http://www.dumpert.nl/med(...)_gordel_niet_om.html?
Geen gele tanden en dat kan ik ookquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik krijg tenminste geen gele tanden![]()
En ik kan de dag doorkomen met mijn eigen energie
Oh dan heb ik niets gezegdquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Geen gele tanden en dat kan ik ook
En dan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Melk en suiker in de koffie doen
Goed tandenpoetsen en dat laatste is niet geheel onmogelijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik krijg tenminste geen gele tanden![]()
En ik kan de dag doorkomen met mijn eigen energie
Dat zou zeker wel fijn zijn :0quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nu nog een keer george Clooney tegen komen in de nespresso winkel
Zwarte koffie vind ik zo bitterquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Melk en suiker in de koffie doen
Wat bedoel je met dat laatste?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed tandenpoetsen en dat laatste is niet geheel onmogelijk
[..]
Dat zou zeker wel fijn zijn :0
Ijskoffie vind ik wel lekker, maar lauwquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:23 schreef Dientje12 het volgende:
als koffie koud of lauw is geworden is de smaak ervan af, raar maar waar
Nog nooit gehad, alleen de gedachte al dat het koud isquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ijskoffie vind ik wel lekker, maar lauw
Toen ik "klein" was dronk ik het ook altijd met 3 klonten suiker. Een tijd geleden had iemand koffie met suiker voor mij gemaakt en ik kon in eerste instantie niet eens plaatsen wat het was dat ik dronk, ik verwachtte thee te krijgen. Echt smerig was datquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zwarte koffie vind ik zo bitterOoit zal ik het misschien leren drinken
Oh zo,maar dat is juist lekker om even te slapenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb soms wel moeite om op eigen energie door te gaan.Dan val ik gewoon in slaap in de bus
Misschien moet je dan ook eens wat eerder naar bed gaanquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb soms wel moeite om op eigen energie door te gaan.Dan val ik gewoon in slaap in de bus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |