Maar deze is wel leuk, trust me kijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moordspel vond ik wel een van de mindere spellen van de Lama's.
You fuck on the first date?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Werkt niet door plus Polo
Ik vertrouw niemand meerquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar deze is wel leuk, trust me kijk
Alleen als het uit gaat ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Daten met collega's, kan leuk zijn en werken maar als het niks wordt is het zo awkward
Dit. Donderdag papieren ondertekenen voor mijn kamer. En dan vrijdag naar de IKEA en dan alles inrichten.quote:
Ik ben wel jaloers. Ik zou ook graag een eigen huisje willen hebben.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dit. Donderdag papieren ondertekenen voor mijn kamer. En dan vrijdag naar de IKEA en dan alles inrichten.
Snap ik wel ja na die verhalen over je ouders die je hier had gepost volgens mij.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloers. Ik zou ook graag een eigen huisje willen hebben.
Denk niet dat ik dan nog rustig kan werkenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij wilt natuurlijk dat hij heel dichtbij jou werkt. Dat je zijn lichaamswarmte kunt voelen.
Hoop niet dat dat gebeurtquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Daten met collega's, kan leuk zijn en werken maar als het niks wordt is het zo awkward
Koffiequote:Op dinsdag 20 november 2012 20:17 schreef krullenbolletje het volgende:
Eindelijk een nieuw koffiezetapparaatnooit meer senseo koffie
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:17 schreef krullenbolletje het volgende:
Eindelijk een nieuw koffiezetapparaatnooit meer senseo koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |