Ja De eerste ging het knopje erg los zitten na een tijd. De tweede was een SD 302 en na 1 keer de batterij herladen deed die lasers het niet meer en de derde is de groene dot out of focues geraakt.quote:
Ja ik wilde per se een straal zien, rood is zwaak qua dat.quote:
Wil hebbenquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:37 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het alsnog knap dat dit gewoon een pistool is
Wat voor snow?!
Ik kon er dingen mee verbranden ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
Was net nog op TV over die kut lasers..branden gewoon door shit heen. Kunnen vast je ogen verneuken.
rip.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja De eerste ging het knopje erg los zitten na een tijd. De tweede was een SD 302 en na 1 keer de batterij herladen deed die lasers het niet meer en de derde is de groene dot out of focues geraakt.
Dan had je minstens 100 Mw dus.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kon er dingen mee verbranden ja.
Ahh oke, zijn dat die dingen die ze ook in het stadion gebruiken, die 50 mW?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik wilde per se een straal zien, rood is zwaak qua dat.
Ja had ik net gezien.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
Was net nog op TV over die kut lasers..branden gewoon door shit heen. Kunnen vast je ogen verneuken.
Irritante kut dingenquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kon er dingen mee verbranden ja.
> VBLquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Irritante kut dingenook bij het voetbal steeds meer
die kut mensen mogen van mij een stadion verbod + dikke boete.
Hier ben ik het mee eens ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke agenten.. neem dit kut wijf mee aubquote:
50mW, duurde wel even een tijdje maar het lukte welquote:
stadion kom je ook ver genoeg met 5mWquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:38 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ahh oke, zijn dat die dingen die ze ook in het stadion gebruiken, die 50 mW?
Ja bij voetbal zie ik het tegenwoordig ook heel vaak inene is een hit ofzo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deal with it.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke agenten.. neem dit kut wijf mee aubze dealt hard drugs, voel der darm maar na, ook draagt ze een mes. Stop der maar weg voor wat maanden.
Was het dan een normale of een True versie?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
50mW, duurde wel even een tijdje maar het lukte wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |