Ik ga geen havo doen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Havo hierna en dan HBO Geschiedenis leraar.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jullie lijken op elkaar toch?
Ja flauw grapje ik weet
Vrouwen doen dat ook niet, het is een mythe.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:21 schreef TwyLight het volgende:
Oh wat haat ik afwassenik heb echt een afwasmachine nodig in mijn leven.
Of een vrouw
Dan een willekeurige mbo opleiding (eentje waar je goed teksten leert verwerken denk ik) en dan hbo geschiedenis leraar.quote:
Haha ik denk dat dat meevalt, het is meer het imago dat lesgeven heeft denk ik.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mja mja klinkt zo suf. En er is amper werk in.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vrouwen doen dat ook niet, het is een mythe.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar geloof me draag voor de gein een politie pet langer dan 10 minuten... die dingen zitten echt verrothoeveel klachten er ook over staan op politie forum enzo haha
En daarbij staan de meeste geschiedenis leraren tegen die tijd in een urn boven de openhaardquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha ik denk dat dat meevalt, het is meer het imago dat lesgeven heeft denk ik.
En dat laatste, is lastig maar je kan niet voorspellen waar er over bijv. 6 jaar behoefte aan is. En op dit moment zijn er sowieso weinig banen.
Kort tijdbestek altijdquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kan ook ja, nog maar 4 maanden om iets te beslissen
Nouuuuu niet zo negatiefquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:24 schreef K-Cash het volgende:
[..]
En daarbij staan de meeste geschiedenis leraren tegen die tijd in een urn boven de openhaard
Klopt want ze doen ook gewoon echt PIJN en dat is gewoon niet overdrevenquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]vaak zie ik bij mij in de buurt politie zonder die petjes
hawtquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt want ze doen ook gewoon echt PIJN en dat is gewoon niet overdreven![]()
Vind dat er gewoon een barret moet komen zoals de Kmar soms draagtzit 10x beter
Ja zo een bedoel ik ookquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wij hebben er 1 die in vliegtuigen kan schijnen en zo! Wel illegaal.
Ik had er een die balonnen liet knallen en lucifers in de fik zettequote:Op dinsdag 20 november 2012 18:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
http://www.meldmisdaadanoniem.nl/quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |