SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou vooruitquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En ik dan?![]()
Naja.. als jullie het niet erg vinden wil ik best met zijn 3en trouwen
Naaah dan ga ik niet iedereen betasten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je weer dronken bent moet dat geen probleem zijn.
ik jou wel, tegen die tijd ben je vast legaalquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Naaah dan ga ik niet iedereen betasten.
Ja jij bent nu bezet, dus voorlopig komt daar sowieso niet na. En ik beloof dat ik hem de volgende keer echt na kom.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van, jij komt nooit je afspraken na met mij!
Ohjee moet ik straks kiezenquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog even kijken wat Snow zegtdaar heb ik minder vertrouwen in..
Jij hebt een vriendinquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik jou wel, tegen die tijd ben je vast legaal
ik ben geen sletje, kut Geoquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan ik ook niks aan doen dat jij zo'n sletje bent
Je gaat hier er vanuit dat ik weer vrijgezel wordt of wat?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja jij bent nu bezet, dus voorlopig komt daar sowieso niet na. En ik beloof dat ik hem de volgende keer echt na kom.
Praat niet zo tegen mijn chickiequote:Op dinsdag 20 november 2012 17:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan ik ook niks aan doen dat jij zo'n sletje bent
Nee je hoeft toch niet per se vrijgezel te zijn of wat?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je gaat hier er vanuit dat ik weer vrijgezel wordt of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |