Ik besteed mijn liefde en energie alleen aan één iemand.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is heel ernstig.
We moeten een 'Val hier af met Yuri-forum hebben"
Aan mij?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik besteed mijn liefde en energie alleen aan één iemand.
Goede mods zoeken en wat top-users vragen of ze het hier leuk willen houden. tong80 zijn topic laast was heel leuk vond ikquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:12 schreef yvonne het volgende:
Hier waren we:
Iig kutusers die denken dat flauwekultopics hier wel kunnen de weg naar ONZ of KLB wijzen
De ploeg ONZ-ers die hier beland zijn weer een eigen stek in ONZ geven
Mods die de ins and outs van FOK! kennen
Hoeven niet per se PUB users te zijn, waarom niet, ervaring leerde dat de mods uit de PUB ploeg zelf elkaar niet durfden te modereren.
In het kort alvast?
Hebben we al, dat heet FOK!quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:12 schreef AnimeFan het volgende:
Er komen steeds meer ouderen bij, dus eerder een 50+ forum.
Geen idee nog, ik ben wat geopperde dingen bijeen aan het zettenquote:
Aah okequote:Op dinsdag 20 november 2012 17:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee nog, ik ben wat geopperde dingen bijeen aan het zetten
Onderbouw je mening danquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
laat PUB wel open is leuke fora
Was die behoefte er ooit, en is die er nu nog?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:09 schreef yvonne het volgende:
Is hier nog wel behoefte aan of zijn jullie al allemaal elders op het forum aan het posten?
Nee, ik ben juist aan het kijken wat we aan PUB kunnen doenquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wat moderators er op zetten die echt pubers zijn een idee ?![]()
Yvonne als het aan jou ligt gaat het dicht
PUB is leuke fora omdat pubers hier worden geaccepteerd zoals ze zijn en je niet gelijk overspoelt wordt met haatreactie's (teminste, dat was volgens mij de bedoeling van PUB)quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Onderbouw je mening dan
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Was die behoefte er ooit, en is die er nu nog?
Pubers zijn niet capabel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wat moderators er op zetten die echt pubers zijn een idee ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |