quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:22 schreef SiGNe het volgende:
Die mic is zwart hoor..![]()
Sorry, de grap moest even gemaakt worden, ik weet dat het Røde het merk is..![]()
Doe maar een bodquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:20 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wat moet de videomic kosten ? indien deze los weg gaat
Die USB kan je ook voor remote shoot enzo gebruiken...quote:Op woensdag 21 november 2012 02:48 schreef KaMo het volgende:
Owja, vergeten te melden inderdaad. De usbpoort is helaas beschadigd, maar transferen via Sdkaart is sowieso 2x zo snel
helaasquote:Op woensdag 21 november 2012 07:56 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Die USB kan je ook voor remote shoot enzo gebruiken...
als set zijnde wel ja. En ik bies hem zo aan aangezien ik er zelf bijna alleen mee gefilmd hebquote:Op woensdag 21 november 2012 10:08 schreef Geckoo het volgende:
wat is er nou zo speciaal video aan? alleen de Mic?
En weinig clicks dusquote:Op woensdag 21 november 2012 10:08 schreef Geckoo het volgende:
wat is er nou zo speciaal video aan? alleen de Mic?
geen idee tis niet mijn cameraquote:
Nee ik bedoel als je Magic Lantern installeert kan je AGC uitzetten en dan hoor je ook geen ruis en kliks meer.quote:
Met clicks bedoel je hoeveel foto's ermee zijn gemaakt, het maakt uit of je 1000 of 100.000 fotos hebt gemaakt, met filmen heb je amper fotos gemaaktquote:Op woensdag 21 november 2012 16:56 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel als je Magic Lantern installeert kan je AGC uitzetten en dan hoor je ook geen ruis en kliks meer.
Staat er op, maar is er voor de liefhebber ook binnen een minuutje eraf te halenquote:
time lapses ...quote:Op woensdag 21 november 2012 17:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Met clicks bedoel je hoeveel foto's ermee zijn gemaakt, het maakt uit of je 1000 of 100.000 fotos hebt gemaakt, met filmen heb je amper fotos gemaakt
timelapse is dan ook geen film, hoewel je ook een uur kan filmen en dat 8000% kan afspelenquote:
die heb ik wel gemaakt, maar nooit langer dan 10 seconden (250 fotos per Lapse dus)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |