Die conclusie kan je niet trekken na 'ff kijken' ... wanneer speelde je het? De combat is anders geworden maar de rest is nog wel redelijk like good old times.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:31 schreef Djeetje het volgende:
Rs sucks.
ging net even kijken ze hebben het goed verkracht.
toen de test versie van combat er was.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:33 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Die conclusie kan je niet trekken na 'ff kijken' ... wanneer speelde je het? De combat is anders geworden maar de rest is nog wel redelijk like good old times.
Het draait nog steeds om de standaard dingen.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
toen de test versie van combat er was.
vertel me dan even waar het nu allemaal om draait ?
waarom dan die wow balk voor spreuken ofzo er bij ?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Het draait nog steeds om de standaard dingen.
- Geld verdienen.
- Skills trainen.
- Quests doen.
- Beetje bosses doen.
Die dingenmaar ik begrijp je punt opzich wel, sommige dingen kan je niet je hele leven leuk blijven vinden.
Dat heeft dus te maken met de nieuwe combatsystem, de testversie die jij gespeeld hebt. Is voor spreuken, abilities, maar je kan er ook potions en andere items op pinnen. Je kan hem zelfs wegklappen. Ja, de combat is wel even anders geworden, wellicht is het simpele van RS daarmee ook verloren gegaan ... ook de reden dat wellicht 30% gestopt is de laatste tijdquote:Op woensdag 5 december 2012 17:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
waarom dan die wow balk voor spreuken ofzo er bij ?
ik heb de test versie nooit gespeeld.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat heeft dus te maken met de nieuwe combatsystem, de testversie die jij gespeeld hebt. Is voor spreuken, abilities, maar je kan er ook potions en andere items op pinnen. Je kan hem zelfs wegklappen. Ja, de combat is wel even anders geworden, wellicht is het simpele van RS daarmee ook verloren gegaan ... ook de reden dat wellicht 30% gestopt is de laatste tijd
Ah, op die manier. Mja, het went in elk geval snel genoeg, in mijn geval dan. Je stats waren wel nice verder.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik heb de test versie nooit gespeeld.
ik zag het net pas voor het eerst vandaar.
Als ik me er in verdiep komt het wel weer.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:39 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Mja, het went in elk geval snel genoeg, in mijn geval dan. Je stats waren wel nice verder.
Maar misschien mis je toch iets van vroeger?
ik ken het alleen van WoW.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:08 schreef Bwuh het volgende:
WoW balkwelke fantasy mmorpg heeft geen abilities.. RS gaat met de tijd mee. Abilitybars zijn geen WoW-iets, maar een mmorpg-iets
Ik kreeg juist eerder de indruk dat jij haatte xD Ik heb niks tegen WoW hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 22:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik ken het alleen van WoW.
niet meteen zo haten.
Skillen is echt veel makkelijker gewordenquote:Op donderdag 6 december 2012 23:14 schreef rubensanti het volgende:
Ik erger me overal aan, ik kan niet tegen verandering
Als ik weer eens member ben begin ik wel weer.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:22 schreef Bwuh het volgende:
[..]
Skillen is echt veel makkelijker geworden
Dat je aan combat moet wennen snap ik nog wel, dat moet ik ook nog
Paar jaar geleden gedaan, nu niet meer.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:31 schreef sjoerd88 het volgende:
Zijn er ook nog mensen hier die op een private server spelen?
Help eens mee dan!quote:Op zondag 16 december 2012 18:50 schreef koekii het volgende:
Ey wat is ditnu pas deel 5, schaam jullie
Kom weer eens kijken! Weet niet wanneer je voor het laatst gespeeld hebt, maar er is de laatste tijd heel veel veranderdquote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef TC_Artemis het volgende:
Omg dit deed ik vroeger ookdat was echt master.
12m nu lol , ik begin met een schone leiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:10 schreef Scuidward het volgende:
Iemand solo bandos gedaan ooit? Ga het deze of volgende maand eens doen, budget setup.
Hoop het voor je, zou nice zijn. Is natuurlijk altijd een gok. Mijn budget setup is omdat ik niet dood wil.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
12m nu lol , ik begin met een schone leiverwacht een grote split tenminste deze week bij corp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |