SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2012 16:32:55 ]
Ja, die hebben best wel veel smaak.quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Geef een ei aan mij ik wil de 2de duivenmeneer worden
Make that the cat wisequote:Op dinsdag 20 november 2012 16:34 schreef AppelCake het volgende:
Die chick in de OP lijkt op een lerares die ik had.
Niet zoveel denken dan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht even dat AppelCake dit zei
geile lerares danquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:34 schreef AppelCake het volgende:
Die chick in de OP lijkt op een lerares die ik had.
en ditquote:
Ja op het balkon hier met een broedlampquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, die hebben best wel veel smaak.
[..]
Ga je hem zelf dan uitbroeden?
dat is moeilijk, ik kan niet stilzitten of mijn hoofd dwaalt vol met gedachtesquote:
Zet dan muziek op.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is moeilijk, ik kan niet stilzitten of mijn hoofd dwaalt vol met gedachtes
Hoezo op het balkon?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja op het balkon hier met een broedlamp
Van wie niet?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:37 schreef Snowbells het volgende:
Prrrr wil pizza bestellen maar mag niet.
Ik hoef niet de hele tijd roekoe te horenquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zet dan muziek op.
[..]
Hoezo op het balkon?
16-20 hierquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind 3 jaar de max, maar er zijn uitzonderingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |