[Dit bericht is gewijzigd door wouswous op 24-08-2002 15:56]
en veilig, achja, denk het wel... met de handmatige manier was laatst ook flink gefraudeerd dus naar mijn idee is het niet minder veilig, zoniet veiliger
quote:* indahnesia.com sluit zich erbij aan
Op zaterdag 24 augustus 2002 15:55 schreef amnesiac het volgende:
Bij de Rabobank gaat het internetbankieren iig lekker snelik ben er tevreden over.
quote:En ikke ook
Op zaterdag 24 augustus 2002 15:57 schreef indahnesia.com het volgende:[..]
* indahnesia.com sluit zich erbij aan
quote:* Peewee sluit zich aan
Op zaterdag 24 augustus 2002 15:55 schreef amnesiac het volgende:
Bij de Rabobank gaat het internetbankieren iig lekker snelik ben er tevreden over.
quote:ja dat ze dat niet zien zeg.....bannen die gasten....
Op zaterdag 24 augustus 2002 16:06 schreef D3nn15 het volgende:
Zien jullie dat niet? Tweakzone spammert![]()
Voordelen:
- je kunt dag en nacht je eigen rekeningen bekijken en opdrachten geven. Binnen je eigen rekeningen kunnen je realtime met geld schuiven.
-Je kunt van thuis uit (betaal)opdrachten geven, maar volgens mij ook aandeel aan/verkoop opdrachten en en vele andere zooi.
-krijgt een internet spaarrekening van 4,1%. Aan deze rekening kun je alleen via internet komen. Dus via internet geld overschrijven van je r/c naar je spaarrekening en visa versa. Vandaar ook het redelijk hoge rente bedrag, de bank wil in de toekomst van lokale filialen af en alles via i-net regelen.
quote:Zowel abn amro als rabobank gebruik ik. Vindt Rabobank iets veiliger, maar als het om gewonen bedragen gaat, is ABN ook prima.
Op zaterdag 24 augustus 2002 15:53 schreef Spooty het volgende:
Wie telebankiert er hier nog meer, en wat zijn jou ervaringen ermee...is het veilig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |