quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:42 schreef Mangostine het volgende:
Met tevreden baby's die lang slapen
Wat een tof ding!quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:42 schreef Zoë23 het volgende:
Sara is helemaal happy met dr nieuwe speelgoed;
http://www.baby-dump.nl/i(...)oep_id=134&merk=3021
Voor op de Tafelstoel
Saar heeft rond 13u haar laatste fles gehad, van 120cc (zonder poeder nog). Ik verwacht haar ieder moment, want volgens mij heeft ze ook een heel vieze luier, en meestal vindt ze dat niet zo chillquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:42 schreef Mangostine het volgende:
Met tevreden baby's die lang slapen
Maand of drie hierquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat een tof ding!![]()
Wij hebben zelf nog helemaal niks gekocht qua speelgoed. Wel wat knuffeltjes en rammelaars gekregen. En als mensen op kraamvisite willen komen, en vragen wat we nog nodig hebben, zeg ik meestal dat Saartje dus nog niks heeft qua speelgoed, dus dat dat welkom is. Ook dingen met lichtjes/geluidjes enzo.
Vanaf welke leeftijd gaan ze zich daar eigenlijk voor interesseren?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat een tof ding!![]()
Wij hebben zelf nog helemaal niks gekocht qua speelgoed. Wel wat knuffeltjes en rammelaars gekregen. En als mensen op kraamvisite willen komen, en vragen wat we nog nodig hebben, zeg ik meestal dat Saartje dus nog niks heeft qua speelgoed, dus dat dat welkom is. Ook dingen met lichtjes/geluidjes enzo.
Vanaf welke leeftijd gaan ze zich daar eigenlijk voor interesseren?
zonder poeder?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Saar heeft rond 13u haar laatste fles gehad, van 120cc (zonder poeder nog). Ik verwacht haar ieder moment, want volgens mij heeft ze ook een heel vieze luier, en meestal vindt ze dat niet zo chill
Ja, flesvoeding bedoel ik. Ze drinkt 120cc water, maar officieel is het meer als je schepjes toevoegtquote:
Ah, zo doen ze dat danquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:00 schreef Clubsoda het volgende:
Meeste mensen schrijven 120/4, om verwarring te voorkomen. Ik noem op het cb en kdv ook gewoon de hoeveelheid water als ik wil zeggen hoeveel melk M krijgt of mag.
ok, ik dacht al dat je dr 120 cc water had gegeven.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, flesvoeding bedoel ik. Ze drinkt 120cc water, maar officieel is het meer als je schepjes toevoegtIk weet alleen niet waar men normaal vanuit gaat. Wij houden gewoon zelf de hoeveelheid water aan.
Altijd prettig, om ingewijd te worden in de wereld van de flesvoedingsnotaties enzoquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah, zo doen ze dat danIk had echt geen idee
Wel lekker makkelijk zo ja
Thx!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |