abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119428381
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_119428395
Kan niet echt makkelijk quoten op de iPad. :(

Fijn Coco lekker genieten O+

Kyara :D

Lief is dat twinkle, dat wakker worden heb ik een x gefilmd haha zo schattig!

Tinu
Ik ga het vandaag of morgen wel een keer proberen, ze is sterk genoeg.

Gister dacht ik pff ik weet het niet meer qua slaapjes
En nu slaapt ze al sinds 13:30 *O*
Heb wel gewandeld, na een uur werd ze wakker, borst en nu slaapt ze in haar ledikant.
Ben duizelig van het wandelen, net iets te ver denk ik, maar wilde het graag pff. gelukkig kan ik bijkomen :)

Sara is helemaal happy met dr nieuwe speelgoed;
http://www.baby-dump.nl/i(...)oep_id=134&merk=3021
Voor op de Tafelstoel :D

En nog meer pakketjes(speelgoed) voor Sinterklaas binnen gekregen. Ook voor m'n lieve nichtje O+
pi_119428397
Met tevreden baby's die lang slapen ^O^
pi_119428417
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:42 schreef Mangostine het volgende:
^O^
pi_119428505
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:42 schreef Zoë23 het volgende:
Sara is helemaal happy met dr nieuwe speelgoed;
http://www.baby-dump.nl/i(...)oep_id=134&merk=3021
Voor op de Tafelstoel :D
Wat een tof ding! :D

Wij hebben zelf nog helemaal niks gekocht qua speelgoed. Wel wat knuffeltjes en rammelaars gekregen. En als mensen op kraamvisite willen komen, en vragen wat we nog nodig hebben, zeg ik meestal dat Saartje dus nog niks heeft qua speelgoed, dus dat dat welkom is. Ook dingen met lichtjes/geluidjes enzo.

Vanaf welke leeftijd gaan ze zich daar eigenlijk voor interesseren?
pi_119428582
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:42 schreef Mangostine het volgende:
Saar heeft rond 13u haar laatste fles gehad, van 120cc (zonder poeder nog). Ik verwacht haar ieder moment, want volgens mij heeft ze ook een heel vieze luier, en meestal vindt ze dat niet zo chill :+
pi_119428700
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:46 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wij hebben zelf nog helemaal niks gekocht qua speelgoed. Wel wat knuffeltjes en rammelaars gekregen. En als mensen op kraamvisite willen komen, en vragen wat we nog nodig hebben, zeg ik meestal dat Saartje dus nog niks heeft qua speelgoed, dus dat dat welkom is. Ook dingen met lichtjes/geluidjes enzo.

Maand of drie hier :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_119428717
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:46 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

:D

Wij hadden ook niet veel speelgoed, maar je merkt vanzelf waar ze interesse in hebben en bij het meeste speelgoed staat wel vanaf hoeveel maanden.
http://www.bol.com/nl/s/a(...)ml?_requestid=318852

Van lamaze bijv, daar hebben we ook speelgoed van, vind S ook erg leuk
Een groot knisperboek is hier al heel lang favoriet en een spiegeltje sinds kort.
Iets wat je aan de spijlen van de box kunt vastmaken (boxspiraal?) vind ze ook al een hele tijd leuk om mee te spelen. Wij hebben er 2, o.a. http://www.villa-vrolijk.(...)-van-snoozebaby.html (is eigenlijk niet voor in de box maar ze vind m echt super)

En http://www.google.nl/sear(...)QsAQ&biw=768&bih=928
Vind ze sinds 3mnd denk ik, erg leuk
pi_119428777
Elise ging zich denk ik vanaf een maand of 2 interesseren voor speelgoed. Eerst gewoon vastpakken (als je t aan haar gaf) of naar kijken. Nu pakt ze zelf ook dingetjes.
Dit is haar favoriet :D samen met de babygym.

Als.ze die kubus heeft dan draait ze zich op dr zij, zo schattig O+

Grappig om te lezen, hier begon ze echt zelf.dingen te pakken kwa speelgoed rond de 3 maanden (begin vd 3 maanden dus he ;) want dat is ze nog.steeds :P)
pi_119428848
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:48 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Saar heeft rond 13u haar laatste fles gehad, van 120cc (zonder poeder nog). Ik verwacht haar ieder moment, want volgens mij heeft ze ook een heel vieze luier, en meestal vindt ze dat niet zo chill :+
zonder poeder?
pi_119428873
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:57 schreef Mangostine het volgende:

[..]

zonder poeder?
Ja, flesvoeding bedoel ik. Ze drinkt 120cc water, maar officieel is het meer als je schepjes toevoegt :+ Ik weet alleen niet waar men normaal vanuit gaat. Wij houden gewoon zelf de hoeveelheid water aan.
pi_119428902
Max is alleen nog van het gebiologeerd kijken... Hij houdt van lichtjes en van kleuren. Maar echt speelactie zit er hier nog niet in.
pi_119428940
Zoë: dat Lamaze ziet er sowieso heel tof uit :D

Boxspiraal hebben we overigens gekregen van vrienden, dus die hangt er al in :Y Maar goed, Saartje ligt nog nauwelijks in de box natuurlijk.

Sonnetje: zo'n kubus ding ga ik ook eens onthouden. Eens even afwachten wat we nog allemaal gaan krijgen de komende tijd. En als ze straks interesse begint te tonen, kunnen we ook nog lekker zelf op zoek gaan O+
pi_119428961
Meeste mensen schrijven 120/4, om verwarring te voorkomen. Ik noem op het cb en kdv ook gewoon de hoeveelheid water als ik wil zeggen hoeveel melk M krijgt of mag.
pi_119429030
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:00 schreef Clubsoda het volgende:
Meeste mensen schrijven 120/4, om verwarring te voorkomen. Ik noem op het cb en kdv ook gewoon de hoeveelheid water als ik wil zeggen hoeveel melk M krijgt of mag.
Ah, zo doen ze dat dan :) Ik had echt geen idee :D Wel lekker makkelijk zo ja :Y
Thx!
pi_119429058
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:58 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, flesvoeding bedoel ik. Ze drinkt 120cc water, maar officieel is het meer als je schepjes toevoegt :+ Ik weet alleen niet waar men normaal vanuit gaat. Wij houden gewoon zelf de hoeveelheid water aan.
ok, ik dacht al dat je dr 120 cc water had gegeven. ;)

Dan drinkt ze aardig door zeg!
Ik geloof dat wij hier eens op een grotere fles kunnen gaan overstappen. Vooral 's ochtends klokt ie soms al 180 +6 weg.
Ik had hem vanochtend in alle rust nog eens aangelegd... En hij drinkt weer bij mij O+ hopen dat ik de kolfsessies weer live kan gaan geven.
pi_119429070
Coco , is.echt leuk. Was hier kraamkadootje voor haar.
Sowieso ligt de box vol met nieuwe dingen :') paar dingetjes van de grote maar (dat ligt ook nog allemaal op zolder denk ik :') beetje veel hebben we. En dat,gaat vast nog veeeeel meer worden)
pi_119429089
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:02 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ah, zo doen ze dat dan :) Ik had echt geen idee :D Wel lekker makkelijk zo ja :Y
Thx!
Altijd prettig, om ingewijd te worden in de wereld van de flesvoedingsnotaties enzo :+
pi_119429535
Laatst mijn zus ook gevraagd hoe dat eigenlijk werkt met flesvoeding, een fles minder, papflessen enz :D :@
Kennis van me vertelde over 5 papflessen per dag bij 6mnd, geen idee hoe dat precies zat, maar ik ben nu weer redelijk op de hoogte

S slaapt nog steeds O+ ik ga hier vaker om hulp vragen haha, blijkbaar werkt het
pi_119429737
Max heeft trouwens nu op zijn achterhoofd een klein kaal rondje vanwege het rugslapen ;(
pi_119430049
Groeit wel dicht Mango. :Y

Ik heb wel foto's gemaakt van zijn appelstroophoofd.... zal ze vanavond even uploaden...

Speelgoed is leuk om te zien hoe ze voorkeuren ontwikkelen. Midas is nog steeds helemaal blij met zijn rammelaar van de wereldwinkel. En met zijn boekjes in alle soorten en maten. En met zijn bal(len) en met zijn stoffen blokken en zijn lelijke gele popje en zijn grote knuffelpoes.....en en en.... nou ja, hij vindt spelen gewoon leuk.....
pi_119430344
Wahaha ben benieuwd Kyara!

Ja Zoe, dat zou ik eigenlijk eens een keer moeten filmen! Foto''s maken we zat hier (vent is fotograaf dus dat zit wel snor :+ ).. Maar filmpjes maken doen we eigenlijk te weinig. En ik heb een handige smartphone .. Dus ga me vanaf nu voornemen om dat meer te doen ^O^

Hmm net nacontrole gehad bij de gynaecoloog. De placenta lag tijdens de zwangerschap heeeelemaal achterin. En er was nog steeds ''rommel'' te zien -O- ... Ondanks de nacurratage van vorige week (of was het de week ervoor? Weet het al niet meer). Dus nog steeds onrustig.
Plan de campagne is nu om de menstruatie af te wachten. Op de eerste dag van menstruatie bellen voor een nieuwe afspraak, voor 10 dagen erna. Dan moet het weg zijn. If not, dan opnieuw nacurratage -O- .. Nou ja, scheelt dat ik nu weet dat het allemaal wel meevalt .. Angst is al een heel stuk minder ervoor ^O^ .. Maar blijft evengoed een bummer -O-

Ik mocht wel weer zwemmen, in bad en .......... Vanavond mogen de kaarsjes en de rubbers uit het laatje :Y) oO/

Maar weet niet of we wel zo ver komen aangezien we D vanaf haar nachtvoeding tussen ons in hebben gelegd .. en dan kan ik door haar gekreun en geknor in haar slaap niet goed slapen :O :z :+
pi_119430491
Zo heftig Twinkle, meteen met kaarsen aan de slag? :o ;)
Dat is dan nog even spannend qua vloeien, ik hoop voor je dat het snel weer rustig is.

Ik kreeg trouwens bij de nacontrole geen echo en de gyn vroeg ook niet naar het vloeien, ik lees hier dat dat dus per zkh verschilt?
pi_119430629
Die flessen is voor mij ook nog hogere wiskunde hoor Zoe :D Ik vind de drinkmomenten op een dag altijd zo weinig lijken.. Zeker in vergelijking met hoe vaak Faye drinkt :P

Vloeien heeft hier een week of 4 geduurd volgens mij. En van mn knip (nouja, van een onderhuidse hechting) heb ik een maand of 4 last gehad.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_119430819
Ach, flesvoeding heb je ook zo onder de knie. Ik vond het niet meer puzzelen dan bijvoeding introduceren.

Twinkle, wat vervelend dat het nog niet helemaal schoon is -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')