jij ventquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:48 schreef Mss het volgende:
Mja, ik ben gewoon heel direct en zeg wat ik vind en dat wordt wel gewaardeerd eigenlijk. Ik verwacht niet van hem dat hij kan raden wat ik eigenlijk bedoel, als ik iets wil zeg ik dat gewoon.
Bij mannen is het simpel: Je kan ons alles aanrekenen als we iets fout doen. zolang je maar niet over die sok van je begint die 10 jaar geleden kwijt is geraakt toen hij eens de was deed.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik eis een verplicht vak: communiceren met mannen en communiceren met vrouwen
Oneens, mijn ervaring is dat de man het uiteindelijk zo zal proberen te draaien dat hij alsnog gelijk heeftquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bij mannen is het simpel: Je kan ons alles aanrekenen als we iets fout doen. zolang je maar niet over die sok van je begint die 10 jaar geleden kwijt is geraakt toen hij eens de was deed.
Ja echt he. Het is wel aan mij te merken dat ik de laatste jaren steeds meer mannenvrienden heb, ik ben flink grof en lomp gewordenquote:
Mits daar een reden voor is om aan te nemen dat hij ook echt gelijk had! De zogenaamde 'ik had toch gelijk omdat' clausulequote:Op dinsdag 20 november 2012 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oneens, mijn ervaring is dat de man het uiteindelijk zo zal proberen te draaien dat hij alsnog gelijk heeft![]()
![]()
Dat proces is nu in werkingquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oneens, mijn ervaring is dat de man het uiteindelijk zo zal proberen te draaien dat hij alsnog gelijk heeft![]()
![]()
Ik had ooit kritiek op de opgehangen was... Nu moet ik het zelf doenquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik kreeg ooit kritiek op m'n opgehangen was. Ik had de sokken niet netjes opgehangen maar gewoon bovenop de hangende was aan de waslijn gegooid.![]()
Wat is daar nou mis mee. Vrouwen.
en terecht.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had ooit kritiek op de opgehangen was... Nu moet ik het zelf doen
Als alles schots en scheef hangt en je de kapstokafdruk nog in je kleding ziet als je het aan hebt, dan vind ik dat ik best kritiek mag hebbenquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:57 schreef Sharana_LV het volgende:
krtiek hebben op hoe was opgehangen wordt
Nee, je bent vrouw.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als alles schots en scheef hangt en je de kapstokafdruk nog in je kleding ziet als je het aan hebt, dan vind ik dat ik best kritiek mag hebben
Ik ben alleen wellicht iets te kritisch af en toe
quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
Maar wat nog leuker is zijn de leuke dingen die hij doet!
bijvoorbeeld:
- hij ruimt altijd alles wat uit de lichaamsholtes van onze katten komt op
- hij schudt iedere avond het bed op
- hij vindt het leuk om schone sokken te sorteren
- hij werkt ontzettend veel aan ons huis en onze tuin
- hij zet altijd de kliko aan de straat
- hij sjouwt altijd alle zware tassen
quote:So this is the meeting I thought I scheduled last week which apparently I never did. This is a good thing since I had no recollection of what was discussed at this imaginary meeting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |