"Here is some leaked Black Ops 2 information from an industry contact at Activision. Although he is just an associate producer, he has been telling me all about the game. This information is 100% correct, and verified, and I will not reveal my friends name. He doesnt even know I am posting this. I will provide no other details, as I do not know anything more than this, so please do not ask."quote:Op 28 april aanstaande zal de eerste trailer verschijnen van Call of Duty: Black Ops 2. Deze Debut Trailer verschijnt precies twee jaar na de eerste trailer van de eerste Black Ops. Bovenstaand plaatje stond namelijk korte tijd op de officiële Call of Duty.com site, maar werd snel na ontdekking weer offline gehaald.
Het plaatje is ontdekt op een vrij simpele manier. De ontdekker heeft de link naar plaatjes van Modern Warfare 3, http://www.callofduty.com/mw3/images, vervangen door http://www.callofduty.com/bo2/images. De URL is ondertussen offline gehaald door Activision.
Wat we van deze trailer moeten verwachten, is nog onbekend, maar het zal vast en zeker weer voor veel spanning en spektakel zorgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap niet dat er zo weinig mensen met target finder spelen, is in mijn ogen redelijk overpowered. Ik doe dus niet anders![]()
![]()
Niet iedereen heeft de instelling van een noob die een steunpilaar nodig heeft voor redelijke prestaties.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:47 schreef LuckyLuQ het volgende:
Ik snap niet dat er zo weinig mensen met target finder spelen, is in mijn ogen redelijk overpowered. Ik doe dus niet andersVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Waarom zou het voor noobs zijn want het is ideaal op de M8. Ik gebruik het alleen niet omdat het voor tunnelvisie zorgtquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:49 schreef BzP het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de instelling van een noob die een steunpilaar nodig heeft voor redelijke prestaties.![]()
Wanneer ben je geen noob dan? Bij alles hoor ik iedereen wel schreeuwen noob dit noob dat. Teveel sniper kills : noob noobtuber noob . Bounching betty's noob shotgun met red dot ook al noob gehoord.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:49 schreef BzP het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de instelling van een noob die een steunpilaar nodig heeft voor redelijke prestaties.🍆![]()
Het is de meest nooby attachment uit het spel, komop stef ik weet dat jij skilled bent.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou het voor noobs zijn want het is ideaal op de M8. Ik gebruik het alleen niet omdat het voor tunnelvisie zorgt
dat is gewoon een noob crutch dat ding, als ik zo'n gun opraap danga ik helemaal los op long sight lines.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
als je een "TARGET FINDER" nodig hebt om te presteren dan heb je niet de bekwaamheden met eigen bewustzijn van de map goed te kunnen presteren.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:51 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Wanneer ben je geen noob dan? Bij alles hoor ik iedereen wel schreeuwen noob dit noob dat. Teveel sniper kills : noob noobtuber noob . Bounching betty's noob shotgun met red dot ook al noob gehoord.
In andere woorden noob.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ach ik vind het niet erg om een noob te zijn. Dit is de eerste CoD die ik niet op de PC speel dus ik moet eerst om leren gaan met de PS3-controller. De target finder attachment zorgt ervoor dat ik toch redelijke scores haalquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:49 schreef BzP het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de instelling van een noob die een steunpilaar nodig heeft voor redelijke prestaties.![]()
![]()
Noob=newbie=nieuwe of slechte speler
Als hij dat wil gebruiken dan doet hij dat maar dat is niet noob![]()
Ja maar dat is anders, jij zei net dat je het niet snapte waarom er niet meer mensen met de target finder speelden?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:56 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Ach ik vind het niet erg om een noob te zijn. Dit is de eerste CoD die ik niet op de PC speel dus ik moet eerst om leren gaan met de PS3-controller. De target finder attachment zorgt ervoor dat ik toch redelijke scores haal
Daar gaf ik een goede reden voor
Jij bent dus een newbie.
@Aeequus
Newbie = beginneling die nog goed kan worden
noob = iemand die een prutser isVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Wat is dit voor naaistreek dat Nuketown verdwenen is? Daar heb ik het spel voor gekocht...~ Love comes unseen; we only see it go![]()
Nuketown zit weer in een nieuwe playlist zag ik op Twitter. Chaos heet die. Zal Hijacked ook wel in zitten gok ik.![]()
Misschien is die target finder er wel om nieuwe spelers een beetje op weg te helpen ja.
Noob is gewoon een verbastering van newbie>newb>noob voor zo ver ik weet.![]()
Ah, dus die mogen mensen die preorderen ook weer kopen? Dat kunnen ze dus wel even vergeten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:08 schreef OverRated het volgende:
Nuketown zit weer in een nieuwe playlist zag ik op Twitter. Chaos heet die. Zal Hijacked ook wel in zitten gok ik.
Is Hijacked ook al weg...?~ Love comes unseen; we only see it go![]()
ja en zolang het beschikbaar is zullen de werkelijke noobs er misbruik van maken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:10 schreef LuckyLuQ het volgende:
Misschien is die target finder er wel om nieuwe spelers een beetje op weg te helpen ja.
Noob is gewoon een verbastering van newbie>newb>noob voor zo ver ik weet.
Het is gewoon cheap net als noobtubes, commando lunge, second chance etc etc.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Mensen die sniperen bij free-for-allzit je lekker rond te rennen en te knallen is er altijd wel een autist die van 2km afstand je neerhaalt. Daar is free-for-all toch niet voor man
En dan blij zijn als ie veel kills heeft.
![]()
Er zat net iemand te campen bij sticks and stonesquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:16 schreef BundyChen het volgende:
Mensen die sniperen bij free-for-allzit je lekker rond te rennen en te knallen is er altijd wel een autist die van 2km afstand je neerhaalt. Daar is free-for-all toch niet voor man
En dan blij zijn als ie veel kills heeft.
![]()
![]()
Waar dan? Haha!quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:08 schreef OverRated het volgende:
Nuketown zit weer in een nieuwe playlist zag ik op Twitter. Chaos heet die. Zal Hijacked ook wel in zitten gok ik.![]()
Ik heb niet gekeken hoor.quote:twitter:Treyarch twitterde op dinsdag 20-11-2012 om 07:05:50Just launched a new fast-action playlist in the Bonus category called Chaos Moshpit. Back by popular demand: Nuketown 2025! reageer retweet
![]()
Coldblooded aan en je hebt er geen last van. Als iemand me killed met zo'n ding switch ik naar Ghost en Coldblooded en ik heb er geen last van of is dat ook noobquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:15 schreef BzP het volgende:
[..]
ja en zolang het beschikbaar is zullen de werkelijke noobs er misbruik van maken.
Het is gewoon cheap net als noobtubes, commando lunge, second chance etc etc.![]()
![]()
Wat is campenquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:18 schreef duncannn het volgende:
[..]
Er zat net iemand te campen bij sticks and stones? Ik heb geen idee wat al die dingen zijn en zo zijn er denk ik genoeg gamers die gewoon enkel de free-for-all functie gebruiken om lekker te knallen. Zo vervelend als er dan zo een ettertje loopt te sniperen.
![]()
das counterenquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Coldblooded aan en je hebt er geen last van. Als iemand me killed met zo'n ding switch ik naar Ghost en Coldblooded en ik heb er geen last van of is dat ook noobVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |