Dan wordt t lastig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Juist, maar euh, dat doettie dus nie..
Oh wacht, ik zat verkeerd te kijken.. Maar goed, dit hielp niks.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dan wordt t lastig.
Je zou [url=http://www.jam-software.com/freeware/index.shtml ]Treesize Free[url] eens kunnen installeren en je C: scannen. Kijken welke map er zo veel ruimte in neemt.
Owjee, zitten klooien met windows vista en nu zijn er mapjes gelocked?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh wacht, ik zat verkeerd te kijken.. Maar goed, dit hielp niks.
Ik weet wel wat het probleem is denk ik.. er staan 2 windows versies opMaar ik krijg die 2e er niet af.. (er staan er zelfs 3 op in totaal, don't ask
) En mijn Windowsschijf is hier niet C maar D momenteel..
XP - Vista - 7quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Owjee, zitten klooien met windows vista en nu zijn er mapjes gelocked?
Dat had ik... upgrade van vista naar 7, kon ik opeens geen mappen op een specifieke partitie meer aanmaken of verwijderen
Schone installatie doen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
XP - Vista - 7Maar het ging niet helemaal vlekkeloos nee
Jezelf eigenaar maken van alle oude shit, daarna alsnog weg gooien.quote:
Praktisch hetzelfde window (System Properties), maar ipv het tabblad Advanced neem je het tabblad ernaast. System Protection.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Virtuele shit veranderd, geen verbetering..
Hoe werkt dat systeemherstel uitzetten?
Dafuq.. Duurt lang :Squote:
ook niet geholpen... Dan maar hopen dat hij de 7 cd gewoon herkent bij het opstarten en een schone installatie maken.. Maar niet vandaag, geen zin in meerquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Praktisch hetzelfde window (System Properties), maar ipv het tabblad Advanced neem je het tabblad ernaast. System Protection.
Dan onder het tabelletje de knop Configure. Daar kan je ook zien hoeveel MB die in beslag neemt.
Als je dat uit zet, ratelt ie ff, omdat ie oude backups verwijderd.
Daarna weer aanzetten, als je het wilt blijven gebruiken. Ik ben er iig al een aantal keer door gered, dus ik houd hem aan
Voordeel van Win7 is natuurlijk wel dat binnen 20 minuten volledig draait.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ook niet geholpen... Dan maar hopen dat hij de 7 cd gewoon herkent bij het opstarten en een schone installatie maken.. Maar niet vandaag, geen zin in meer
Nah, Win7 heb ik officieel enzo..quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Voordeel van Win7 is natuurlijk wel dat binnen 20 minuten volledig draait.
Dat heeft met oudere windowsen wel eens langer geduurd.
Niet meteen Win8 proberen als je toch schoon gaat beginnen?
upgrade naar win8 kost 5 tientjes ofzo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, Win7 heb ik officieel enzo..
Op zich kan het wel, maar ik wil niet weer drivers voor m'n videokaart en geluidskaart gaan opzoeken en installeren en updaten.. Ik wil gewoon van mijn 2 partities op 1 schijf weer 1 partitie maken, maar dat gaat dus niet omdat op beide stukken windows delen staan ofzo.. Ik durf het niet aan om die 2e partitie leeg te gooien, ik heb geen idee wat daarop staat dat belangrijk is..
Ik vind Win7 wel goed nu voorlopig..quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
upgrade naar win8 kost 5 tientjes ofzo.
En het schijnt dat als je driver-signing uit zet, je win7 drivers kunt gebruiken.
Het is dat ik blij ben met m'n huidige systeem (begin volgend jaar hardware upgrade), anders had ik win8 wel eens even vast willen houdenOok al lijkt t me irritant, en zal ik snel weer terug bij 7 zijn.
Ik had ook niet anders verwachtquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben wel ff langsgeweest in leiden.
Er is geen flikker te doen
Oude Markt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht.
Ik weet dat dat huis in Enschede staat, verder geen idee waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |