Ze vond een van mijn berichten leuk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:45 schreef promisionxexposed het volgende:
Als je er leuk mee kan praten waarom niet
alleen dat?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:52 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
[..]
Ze vond een van mijn berichten leuk.
Ja.quote:
Dan niet doen, dan lijk je net een stalker. plus dat je niet eens echt met haar gepraat hebt.quote:
likequote:Op dinsdag 20 november 2012 13:52 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
[..]
smoothquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:00 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
Mooi ik heb haar toegevoegd gewoon gezegd dat ik per ongeluk verkeerd geklikt had!
quote:
lekker boeiend, worden vanzelf volwassenquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit. liegen en bedriegen, waar gaat dat heen met de jeugd van tegenwoordig.
'R+R = back' staat niet gelijk aan playen, vriend.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:53 schreef hardcore-gabberr het volgende:
dit... toevoegen die handel.. deed ik 3 jaar terug wel op hyves met verscheidene chicks geplayed
Wat romantisch !quote:Op donderdag 22 november 2012 19:30 schreef Mxx het volgende:
Aan het begin van de week zei een jongen nog tegen me dat hij me per ongeluk toegevoegd had. Ik trapte er dus echt niet in.
Dat betekent ook echt meteen dat ze je pik wil hè.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:52 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |