Vanaf kijken/geïnspireerd op iets primaquote:Op woensdag 21 november 2012 15:07 schreef Diqiu-Long het volgende:
Je moet maar zo denken, meeste designs zijn wel ergens vanaf gekeken, zolang ze maar niet die lelijke thuisknop zoals bij sg2 plaatsen.
Heb er al 1 gevondenquote:Op woensdag 21 november 2012 15:00 schreef Downstar het volgende:
[..]
een 6577 onder de 100 euro ga je nooit/amper vinden met eigen designs
had ook al gekeken bij pandawill voor robert, cheapste 6577 daar is 145 en is een clone van een Xperia
Power + volume naar beneden.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:12 schreef j-aap het volgende:
owja nog één stomme vraag en ik heb het ooit eens voorbij zien komen toen ik het topic volgde over de NEO, maar nog moest bestellen...
Maar hoe maak je ookal weer een printscreen?!
niet een echt schokkende verbeteringquote:Op woensdag 21 november 2012 16:09 schreef Diqiu-Long het volgende:
Kijk hier nieuwe benchmarks met Antutu v3.0 van de Huawei Honor 2, links is de 1GB versie en rechts de 2GB versie.
[ afbeelding ]
Soort van review en vergelijking met 1GB versie en 2GB versie.
De andere benchmarks kwamen maar in de 12000 dan vind ik 15000 toch echt flink hogere, zoveel ongeveer scoort de Xiaomi Mi2 ook.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:43 schreef baerd het volgende:
[..]
niet een echt schokkende verbetering
kan je de volledige foutmelding doorgeven? desnoods met foto? misschien dat ik de zip kan aanpassen. toevallig ook een dropbox linkje beschikbaar?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:59 schreef Casper_nl het volgende:
Voor de nieuwe is er inmiddels een nieuwe stock ROM beschikbaar. De T12. Helaas krijg ik hem niet geflasht. Iets met een status 7 fout in de cwm recovery. Binnenkort dus die eens oplossen en dan flashen.
Ik vermoed een probleem met de bootloader.. Maar nu even geen tijd voor meer google werk..quote:assert failed: getprop(“ro.product.device”) == “NEO_N002″ || getprop(“ro.build.product”) == “NEO_N002″
Error in /sdcard/naam van de zipfile (status 7)
Weet je ongeveer welke verbeteringen er zouden zijn met die update?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:44 schreef Casper_nl het volgende:
Even een knip plakje..
[..]
Ik vermoed een probleem met de bootloader.. Maar nu even geen tijd voor meer google werk..
Goed mogelijk dat de zip bij jullie wel gewoon te draaien is hoor..
Voor de T12 zip: N002update_23587-T12.ZIP.zip (hoop dat het werkt)
Heb je toevallig de prop file veranderd zoals veel mensen hebben aanbevolen? Dat is het namenlijk, informatie in de prop matched niet met wat het moet zijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:44 schreef Casper_nl het volgende:
Even een knip plakje..
[..]
Ik vermoed een probleem met de bootloader.. Maar nu even geen tijd voor meer google werk..
Goed mogelijk dat de zip bij jullie wel gewoon te draaien is hoor..
Voor de T12 zip: N002update_23587-T12.ZIP.zip (hoop dat het werkt)
naar mijn weten heeft hij de originele build.prop erweer op gezet en hielp dat ook niet..quote:Op woensdag 21 november 2012 19:49 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Heb je toevallig de prop file veranderd zoals veel mensen hebben aanbevolen? Dat is het namenlijk, informatie in de prop matched niet met wat het moet zijn.
Asjeblieft Downstar :-)quote:Op woensdag 21 november 2012 19:59 schreef Downstar het volgende:
Ben benieuwd naar de bron van de zip?
daar zal ongetwijfeld ook staan wat de verbeteringen/aanpassingen zijn..
Dan kan je altijd nog de updater script aanpassen en het assert prop gedeelte weghalen.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:52 schreef Downstar het volgende:
[..]
naar mijn weten heeft hij de originele build.prop erweer op gezet en hielp dat ook niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |