Vanaf kijken/geïnspireerd op iets primaquote:Op woensdag 21 november 2012 15:07 schreef Diqiu-Long het volgende:
Je moet maar zo denken, meeste designs zijn wel ergens vanaf gekeken, zolang ze maar niet die lelijke thuisknop zoals bij sg2 plaatsen.
Heb er al 1 gevondenquote:Op woensdag 21 november 2012 15:00 schreef Downstar het volgende:
[..]
een 6577 onder de 100 euro ga je nooit/amper vinden met eigen designs
had ook al gekeken bij pandawill voor robert, cheapste 6577 daar is 145 en is een clone van een Xperia
Power + volume naar beneden.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:12 schreef j-aap het volgende:
owja nog één stomme vraag en ik heb het ooit eens voorbij zien komen toen ik het topic volgde over de NEO, maar nog moest bestellen...
Maar hoe maak je ookal weer een printscreen?!
niet een echt schokkende verbeteringquote:Op woensdag 21 november 2012 16:09 schreef Diqiu-Long het volgende:
Kijk hier nieuwe benchmarks met Antutu v3.0 van de Huawei Honor 2, links is de 1GB versie en rechts de 2GB versie.
[ afbeelding ]
Soort van review en vergelijking met 1GB versie en 2GB versie.
De andere benchmarks kwamen maar in de 12000 dan vind ik 15000 toch echt flink hogere, zoveel ongeveer scoort de Xiaomi Mi2 ook.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:43 schreef baerd het volgende:
[..]
niet een echt schokkende verbetering
kan je de volledige foutmelding doorgeven? desnoods met foto? misschien dat ik de zip kan aanpassen. toevallig ook een dropbox linkje beschikbaar?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:59 schreef Casper_nl het volgende:
Voor de nieuwe is er inmiddels een nieuwe stock ROM beschikbaar. De T12. Helaas krijg ik hem niet geflasht. Iets met een status 7 fout in de cwm recovery. Binnenkort dus die eens oplossen en dan flashen.
Ik vermoed een probleem met de bootloader.. Maar nu even geen tijd voor meer google werk..quote:assert failed: getprop(“ro.product.device”) == “NEO_N002″ || getprop(“ro.build.product”) == “NEO_N002″
Error in /sdcard/naam van de zipfile (status 7)
Weet je ongeveer welke verbeteringen er zouden zijn met die update?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:44 schreef Casper_nl het volgende:
Even een knip plakje..
[..]
Ik vermoed een probleem met de bootloader.. Maar nu even geen tijd voor meer google werk..
Goed mogelijk dat de zip bij jullie wel gewoon te draaien is hoor..
Voor de T12 zip: N002update_23587-T12.ZIP.zip (hoop dat het werkt)
Heb je toevallig de prop file veranderd zoals veel mensen hebben aanbevolen? Dat is het namenlijk, informatie in de prop matched niet met wat het moet zijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:44 schreef Casper_nl het volgende:
Even een knip plakje..
[..]
Ik vermoed een probleem met de bootloader.. Maar nu even geen tijd voor meer google werk..
Goed mogelijk dat de zip bij jullie wel gewoon te draaien is hoor..
Voor de T12 zip: N002update_23587-T12.ZIP.zip (hoop dat het werkt)
naar mijn weten heeft hij de originele build.prop erweer op gezet en hielp dat ook niet..quote:Op woensdag 21 november 2012 19:49 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Heb je toevallig de prop file veranderd zoals veel mensen hebben aanbevolen? Dat is het namenlijk, informatie in de prop matched niet met wat het moet zijn.
Asjeblieft Downstar :-)quote:Op woensdag 21 november 2012 19:59 schreef Downstar het volgende:
Ben benieuwd naar de bron van de zip?
daar zal ongetwijfeld ook staan wat de verbeteringen/aanpassingen zijn..
Dan kan je altijd nog de updater script aanpassen en het assert prop gedeelte weghalen.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:52 schreef Downstar het volgende:
[..]
naar mijn weten heeft hij de originele build.prop erweer op gezet en hielp dat ook niet..
vraag me af welke rom links en rechts nu is..quote:Op woensdag 21 november 2012 20:05 schreef Majinster het volgende:
wow zoveel verschil met een aanpassing
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:05 schreef bartvdg het volgende:
installing update...; nog eventjes geduld
wel even een backup gemaakt van huidige rom via CWM, zodat je eventueel snel terug kuntquote:Op woensdag 21 november 2012 20:07 schreef Xenorium het volgende:
Hey nice een update!!!!!!!! Proberen!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Downstar op 21-11-2012 20:14:04 ]
Misschien handig om de recovery er de volgende keer ook uit te halen. Dan hoef je CWM ook niet opnieuw te installeren.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:58 schreef i124Q het volgende:
Ik heb de T12 zip aangepast zodat je deze met cwm kan flashen
link: http://db.tt/urF4OJd8
Hoe en wat heb je nu precies gedaan?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:58 schreef i124Q het volgende:
Ik heb de T12 zip aangepast zodat je deze met cwm kan flashen
link: http://db.tt/urF4OJd8
het is jou dus wel gelukt om die T12 te flashen, zonder fouten?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:15 schreef bartvdg het volgende:
Zo, weer up to date zeker nu![]()
Ik zie eerlijk gezegd weinig verschil met de T10.
Helaas wel erg veel weg van een Samsung Galaxy S 3 hequote:Op woensdag 21 november 2012 20:22 schreef bartvangils het volgende:
Nog steeds op zoek naar een sub-200$ MTK6577/1GB phone...
Volgende gevonden: http://www.aliexpress.com(...)16639_682839842.html
Voordelen:
• 1 GB RAM
• MTK6577 CPU
• 4.5" IPS 1280x720 screen
• 2100 mAh batterij
Een aanrader volgens jullie kenners?
Had gekund. maar aangezien ik mijn neo al weer van de hand heb gedaan kon ik de zip niet testenquote:Op woensdag 21 november 2012 20:16 schreef glsf het volgende:
[..]
Misschien handig om de recovery er de volgende keer ook uit te halen. Dan hoef je CWM ook niet opnieuw te installeren.
Nog mooier om root er ook gelijk in op te nemen :-)
Ik gebruik slideit keyboard, alternatief voor swype.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:25 schreef Majinster het volgende:
Werkt het Nederlandse woordenboek wel met Swiftkey (app) met de Neo N02-M? Zeg maar als je een sms typt dat er auto correct is.
dit werkt toch op iedere Android? SwiftKey is namelijk niet afhankelijk van de systemlanguage.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:25 schreef Majinster het volgende:
Werkt het Nederlandse woordenboek wel met Swiftkey (app) met de Neo N02-M? Zeg maar als je een sms typt dat er auto correct is.
WHYquote:Op woensdag 21 november 2012 20:26 schreef i124Q het volgende:
[..]
Had gekund. maar aangezien ik mijn neo al weer van de hand heb gedaan kon ik de zip niet testen
klopt, maar doe dit voor de zekerheid wel met 7zip.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:27 schreef Xenorium het volgende:
Je haalt deze regel weg in het updater script als je de cwmr draait. assert(getprop("ro.product.device") == "NEO_N002" ||
getprop("ro.build.product") == "NEO_N002");
En als je die recovery dir er helemaal uit gooit blijft je CWM intact.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:28 schreef i124Q het volgende:
[..]
klopt, maar doe dit voor de zekerheid wel met 7zip.
Ja, als er een recovery dir in de zip staat wel. In dit geval dus.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:33 schreef Downstar het volgende:
oh, is het zo dat als je die T12 rom flasht, je automatisch weer de stockrecovery krijgt ook??
ah oke :p. dus na rom update ( indien recovery map er instaat) moet je via mobile uncle dus weer CMWR dr op gooienquote:Op woensdag 21 november 2012 20:34 schreef glsf het volgende:
[..]
Ja, als er een recovery dir in de zip staat wel. In dit geval dus.
ahh handig dat hij dat vraagt, scheelt weer wat 'werk'quote:Op woensdag 21 november 2012 20:34 schreef Xenorium het volgende:
Neeeee, nadat hij geflashed is vraagt cwm of je een stock recovery erop wil. Kies je nee wil ik niet. Dan blijft cwmr gewoon staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |