Heb exact hetzelfde, heb ook al een track&trace code gevraagd/ontvangen bij postnl maar die werkt nog niet want "moet nog wel verwerkt en gekoppeld aan je adres worden."quote:Op donderdag 22 november 2012 16:13 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Die status kreeg ik de 19e.
Tot op heden nog geen Neo...
Ja, wtf, heb gister gevraagd om zo'n track & trace code maar nog niks ontvangen.. wat doen die lui daar in godsnaam?quote:Op donderdag 22 november 2012 17:51 schreef ptrmas het volgende:
[..]
Heb exact hetzelfde, heb ook al een track&trace code gevraagd/ontvangen bij postnl maar die werkt nog niet want "moet nog wel verwerkt en gekoppeld aan je adres worden."
Haha, neequote:Op donderdag 22 november 2012 07:39 schreef glsf het volgende:
[..]
Denk je dat ie in china gaat opduiken dan ?
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:55 schreef AnimeFan het volgende:
Philips brengt dualsim-smartphone met Android 4.0 op de markt
Hier hadden we op moeten wachten
Kan je gewoon naar Philips in Nederland voor garantie
Komt het toch nog op China neer, hahaquote:Waarschijnlijk komt het toestel alleen in China en Rusland uit.
Je weet dat Philips die tak een aantal jaar geleden (2007/08) heeft verkocht aan een Chinees bedrijf?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:55 schreef AnimeFan het volgende:
Philips brengt dualsim-smartphone met Android 4.0 op de markt
Hier hadden we op moeten wachten
Kan je gewoon naar Philips in Nederland voor garantie
Klopt, maar met een philips logo word die toch iets specialerquote:Op donderdag 22 november 2012 19:08 schreef Xenorium het volgende:
Lijkt qua specs wel op een Neo.. Is gewoon rebranded met Philips logo. Allemaal standaard MTK 6577 chipsets met allemaal dezelfde hardware in grote lijnen.
Ik heb gisteren een case besteld en deze staat nu op Collecting Products Now.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:51 schreef Vincent_vd het volgende:
oor dat ze niet in stock zijn ofzo
Ja daar staat mijne ookquote:Op donderdag 22 november 2012 19:54 schreef glsf het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een case besteld en deze staat nu op Collecting Products Now.
had ik dus ook, precies het zelfde..quote:Op donderdag 22 november 2012 19:51 schreef Vincent_vd het volgende:
Heb een probleempje
Heb op 9 november 4 screenprotectors en 2 cases voor de Neo besteld op lightake. Had er niet echt aandacht aangegeven omdat ik aan het wachten was op de Neo's zelf. Nu ik die heb ging ik is kijken en zag ik dat die cases en protectors nog altijd op "pending" staan.
Hebben nog mensen dit voor dat ze niet in stock zijn ofzo? Of stuur ik best eens een mail naar hun? :p
ooh okquote:Op donderdag 22 november 2012 20:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
had ik dus ook, precies het zelfde..
5 Protectors besteld, hoesje en batterij..
maar bij mij bleek de status naar 9 dagen niet geupdate te zijn, volgens hun was hij dan ook al verzonden en zat er een foutje ( zoals ik eerder heb gemeld) in het status systeem waardoor geen 1 status naar shipped was gezet..
de muren van mijn kamer mee behangen.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:09 schreef Xenorium het volgende:
Wat moet je nou met 5 protectors??
Ja idd, of ze moeten hem goed afronden. Bij de iPhone 5 bvb, die is zo dun en zo recht, dat die randen heel de tijd tegen je hand drukken en een heel onaangenaam gevoel geven vind ik.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:47 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ja Gizchina heeft daar uitgebreid over bericht, maar hij is dus niet echt goedkoop ofzo heb ik begrepen, een smartphone mag voor mij namelijk best wat dikkere zijn.
Bij mij met hong kong post heeft het 7 dagen geduurd, dus vermoed dat het ook wel rond die tijd zal zitten bij singpost danquote:Op donderdag 22 november 2012 21:03 schreef Nellykelly het volgende:
Even een vraagje: Ik heb een Umi X1 besteld bij Uredeal, en hij wordt verzonden met Singpost, hoelang duurt het ongeveer voordat het pakketje in Nederland is? De 19e werd de status eindelijk: despatched overseas.
Heb op deze datum ook case besteld en deze is opgestuurd (zonder trackingnr.), maar nog niet ontvangen.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:51 schreef Vincent_vd het volgende:
Heb een probleempje
Heb op 9 november 4 screenprotectors en 2 cases voor de Neo besteld op lightake. Had er niet echt aandacht aangegeven omdat ik aan het wachten was op de Neo's zelf. Nu ik die heb ging ik is kijken en zag ik dat die cases en protectors nog altijd op "pending" staan.
Hebben nog mensen dit voor dat ze niet in stock zijn ofzo? Of stuur ik best eens een mail naar hun? :p
Ik denk zelfs dat een toestel van 10mm wellicht lekkerdere in de hand ligt, want ik heb ooit zo'n dunne iPod touch cadeau gegeven aan mijn vriendin, maar lijkt me zelf te dun.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:00 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Ja idd, of ze moeten hem goed afronden. Bij de iPhone 5 bvb, die is zo dun en zo recht, dat die randen heel de tijd tegen je hand drukken en een heel onaangenaam gevoel geven vind ik.
Het ziet er allemaal mooi uit zo dun, maar handig vind ik het niet per se
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |