SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2012 12:42:42 ]
A-J zegt permaban te hebben maar niets of niemand weet waaromquote:
Ze heeft het aangevraagd, schijnbaar is het dus nog niet gebeurdquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
A-J zegt permaban te hebben maar niets of niemand weet waaromen er staat ook nog geen streep door haar naam
ach so... vraag me wel af hoezo ineensquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ze heeft het aangevraagd, schijnbaar is het dus nog niet gebeurd
dat zijn er meerdere met je denk ikquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
ach so... vraag me wel af hoezo ineens
quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik snap niet waarom je een permban zou aanvragen? Je kan toch ook gewoon zelf nooit meer naar FOK!?
quote:
Nee,want dan kan je nog posten en zo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik snap niet waarom je een permban zou aanvragen? Je kan toch ook gewoon zelf nooit meer naar FOK!?
verleiding i guessquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Mhaw kan het wel snappen, toen ik nog verslaafd was aan online games heb ik al mijn accounts die wat waard waren en de spullen verkocht... daardoor krijg ik toch geen zin meer om opnieuw te beginnen omdat er ongeveer 5 jaar spelen in zatquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Ach er zal wel een goede reden voor zijnquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw kan het wel snappen, toen ik nog verslaafd was aan online games heb ik al mijn accounts die wat waard waren en de spullen verkocht... daardoor krijg ik toch geen zin meer om opnieuw te beginnen omdat er ongeveer 5 jaar spelen in zat
Wel leuk geld aan over gehouden anyways
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |