abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_119418418
Dit is het officieuze Bruce Springsteen topic. Een introductie over wie hij is is uiteraard niet nodig. Wel een introductie over hoe fantastisch veelzijdig, hoe fantastisch hij live is en wat een Boss hij wel niet is. En dat omdat wij dan lekker filmpjes kunnen spuien:



De beste live perfomances van Bruce:

Met de beste meest intense gitaarsolo van Bruce ooit:

Het meest emotionele, boze, typische Bruce nummer ooit over Vietnam:

Met een nummer zo typisch Bruce, over hoop, met een fantastische Clarence en natuurlijk deel van het nieuwe album Wrecking Ball:

Gewoon vrolijke no-nonsense Bruce, mét een echte voetbal-slide langs het publiek:

Met de beste outro van een nummer ooit, period:

En misschien wel gewoon het mooiste nummer ooit:

En omdat ook de onlangs overleden _O_ Clarence Clemons _O_ nog een ode moet krijgen ook nog de beste sax-solo ooit, in een van de vele beste nummers ooit van Bruce:

Een mooi nummer voor de vrouwtjes:

Het meest zeldzame Bruce nummer ooit (sinds 1975 slechts 5 keer gespeeld). Check de reactie van het publiek als ze horen dat het inderdaad dit nummer is _O_:

De allerbeste B-side:

Het meest back to basic rockende nummer met super-sax:

Storyteller Bruce, emotioneel intro-verhaal:

De beste adaptatie van een nummer ooit, een zacht folk nummer in een feestvreugde versie gestoken:
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_119418539
Bruce *O*
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119418605
Nieuw topic is weer een mooi excuus om lijstjes te plaatsen. Ik zal er vanavond over nadenken.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_119418792
Bruce lijstjes? :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119419071
Ja, daar gaat dit topic volgens mij over? Of wilde je nog andere lijstjes plaatsen?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_119424292
Ik lees nu de biografie "Bruce" van Peter Ames Carlin, en dat is echt een openbaring. Zo wist ik niet dat het maar een haartje heeft gescheeld dat Bruce op woodstock had gespeeld. Of dat een zeer hitsige Janis Joplin wel zin had in wat rotzooien met Bruce, maar hij de kroeg uit sneakte toen haar manager een balletje er over opgooide bij Bruce. _O_

Of dat Danny na uit zijn kamer getrapt te zijn, zijn auto met hele hebben en houden, inclusief zijn gekoesterde wietplant op de voorstoel, parkeerde bij een brandweerkraan, en deze weggesleept werd. Hij ging deze doodleuk ophalen bij de politie, en kreeg hem mee minus 1 wietplant.. _O-
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_119501160
Er wordt gezegd dat komende maandag de kaartjes voor de concerten in Duitsland in de verkoop gaan, dus laat die tourdata maar snel komen dan

http://www.ticketdirekt.n(...)d-open-air-2013.html
pi_119668078
Zeer binnenkort komt er een aankondiging van een Europese Tour! Stay tuned!
pi_119668551
:D
pi_119668675
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 11:23 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Zeer binnenkort komt er een aankondiging van een Europese Tour! Stay tuned!
^O^
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_119668712
En zou ik dan gaan...zou ik dan gaan...pffff
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119668781
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 november 2012 11:49 schreef Norrage het volgende:
En zou ik dan gaan...zou ik dan gaan...pffff
Ja, je gaat.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_119669037
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 11:51 schreef Felagund het volgende:

[..]

Ja, je gaat.
Ach we verdienen toch bakken met geld ^O^
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119675731
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 november 2012 12:00 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ach we verdienen toch bakken met geld ^O^
Idd, en geld moet rollen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_119675915
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 11:23 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Zeer binnenkort komt er een aankondiging van een Europese Tour! Stay tuned!
Bron :o?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_119703528
Liebe/r Ticketalarm-Abonnent/in,
die verbindliche Reservierung für Bruce Springsteen startet heute um 11:00 Uhr! Sichern Sie sich gleich exklusiv bei Eventim Ihre Tickets für die "Wrecking Ball"-Open-Air-Tour des legendären Musikers. Die Tickets werden für Sie gebucht, sobald der offizielle Vorverkauf (1. Dezember, 9:00 Uhr) begonnen hat. Wir kümmern uns dann um alles Weitere. Nur auf eventim.de gibt es als besonderes Highlight das FanTicket im Original-Tourdesign!

26.05.2013 München - Olympiastadion
28.05.2013 Hannover - AWD Arena
05.07.2013 Mönchengladbach - Borussia-Park
07.07.2013 Leipzig - Red Bull Arena
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_119703622
Ik denk dat ik binnenkort heel verdrietig ga worden :'(. Het geld kan niet rollen, want het is er niet :o
Feyenoord Rotterdam
pi_119703749
Leipzig is te bestellen!!
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_119703759
Mönchengladbach is maar 2,5 uur rijden vanaf hier. Keulen was verder. Nice.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_119703826
Vier concerten zijn al te bestellen nu:
http://www.eventim.de/tic(...)693022&affiliate=exm
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_119704189
Auch, dat is 115 euro pp, maar we hebben FOS kaarten voor Mönchengladbach!!
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_119704358
Gladbach en Munchen zitten in de pocket. Ticketstress slaat weer helemaal toe bij mij
pi_119704363
Komt sowieso wel een Nederland datum...laten we alleen hopen dat het niet weer :r Pinkpop :r is
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119704428
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:23 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
Gladbach en Munchen zitten in de pocket. Ticketstress slaat weer helemaal toe bij mij
Ik kreeg iedere keer een foutmelding, wat bleek, ik vinkte de acceptatie van de algemene voorwaarden niet aan.. |:( Hoe krijg je jezelf op de hartbewaking zullen we maar zeggen.. :X
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_119704449
Ik wacht nog even, er zal echt wel een Nederlandse datum komen inderdaad. En ik denk niet dat ik anders te laat zal zijn voor Gladbach.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')