Ik zei het vanmorgen al, dat vreemdgaan van 'm neemt alleen maar toe, jullie willen er niet aan, maar ik steun pullup in zijn voorstel tot shocktherapie!quote:Op maandag 19 november 2012 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie trouwens op Facebook bij z'n favorieten Badoo staan. Dat is een dating-site
Ik begrijp wel waarom hij geen witte stoel meer heeft.quote:Op maandag 19 november 2012 23:36 schreef Meteropnemer het volgende:
Opa trakteerde even op een gedefinieerd scheetje
Of die vissenbak wat hoger zetten Opaquote:Op maandag 19 november 2012 23:35 schreef Blinddevink het volgende:
Oop zou je je scherm iets naar beneden kunnen zetten ? Ik zie nu net de bovenkant niet via de ruit van je vissenbak
Lol hij is nu aan het nadenken wat de minste energie kost terwijl wij dat al wetenquote:Op maandag 19 november 2012 23:36 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Of die vissenbak wat hoger zetten Opa
Als een ouwe kievietquote:Op maandag 19 november 2012 23:38 schreef Ratelbandolero het volgende:
Hij loop nog best goed na die pedicure
quote:Op maandag 19 november 2012 23:39 schreef Blinddevink het volgende:
Als je toch twee bier gelijktijdig haalt ben je echt lui of alcoholist, waarbij er ineens de gedachte bij mij opkomt het zou toch niet zo zijn dat oop beiden is
Toen-ie in zn stoel ginng zitten hoorde ik eerst sssssssssssssshhhhhhhhhh en toen plokquote:Op maandag 19 november 2012 23:42 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
Hoorde net al dat ie een wind ei aan het leggen was
Als je sssssssssssssssssssssssssssshhhhhhhhhhhhhhh flats hoor is het ei mislukt.quote:Op maandag 19 november 2012 23:44 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Toen-ie in zn stoel ginng zitten hoorde ik eerst sssssssssssssshhhhhhhhhh en toen plok
quote:Op maandag 19 november 2012 23:47 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
[..]
Als je sssssssssssssssssssssssssssshhhhhhhhhhhhhhh flats hoor is het ei mislukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |