abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119521659
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 22:36 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Welke verhalen? Iemand die hem per ongeluk bricked? Of de prijs?

Qua rooten e.d.
pi_119522163
Heb dit topic doorgelezen en ook wat reviews maar heb nog wat vragen, die vast en zeker al in één van de 15 topics aan bod zijn gekomen, maar hopelijk kunnen jullie antwoord geven.

Ik lees overal dat hij 3g netwerk ondersteunt, dus geen H of H+? Ik vond 3g op mijn S2 namelijk vrij langzaam...

Werkt de gps functie zonder problemen? En zit er een navigatiesoftware op (standaard Android misschien?)
Heb namelijk voor mijn werk navigatie nodig, deze moet echt foutloos werken.

Met welk toesten is de G3 te vergelijken? Galaxy S1, S2?
Had dus een S2, die is gesloten, nu een Galaxy Gio, maar die trekt de simpelse spelletjes niet eens...

Alvast bedankt! :)
pi_119522805
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:52 schreef dj_ko het volgende:
Mijn G3 is officieel dood volgens mij.
Op dit moment als de batterij er in zit brand de LED lamp aan de achterkant constant.
zonder batterij niets.

de telefoon wordt gezien door diverse PC's XP en Win7
echter op alle pc's het probleem dat de telefoon na 3 seconden weer gedisconnect wordt.
Hierdoor kan de flashtool dus ook niet goed lopen (dit is ook de reden waarom die nu dus ook kapot is)

wat heb ik gedaan:
Pdanet geinstalleerd, vervolgens telefoon met accu aangesloten met usb. Drivers geinstalleerd.
vervolgens accu eruit daarna de MTK*** drivers geinstalleerd. echter na een paar seconden disconnect de telefoon weer.

Iemand enig idee wat ik kan doen? of iemand toevallig in de buurt van Zwolle/groningen die me verder kan helpen?
Volgens mij kan je deze toestel niet "bricken" omdat je direct het toestel, de hardware, aanstuurt via de usb middels het flashtool.
pi_119523662

Simkaartje in W slot, van Hollandsnieuwe dus roamingg op Vodafone netwerk. Krijg geen H/G in beeld in elk geval als ik niet via WiFi aan het internetten ben. Valt me nog best mee dat ik dit behaal via mijn internetbundel van Hollandsnieuwe :P Haalt het niet bij snellere abbo's via Vodafone/T-Mobile of KPN, maar ach: tis vlot zat. :)
mag het weten
pi_119523737
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 22:48 schreef DarkNoize het volgende:
Heb dit topic doorgelezen en ook wat reviews maar heb nog wat vragen, die vast en zeker al in één van de 15 topics aan bod zijn gekomen, maar hopelijk kunnen jullie antwoord geven.

Ik lees overal dat hij 3g netwerk ondersteunt, dus geen H of H+? Ik vond 3g op mijn S2 namelijk vrij langzaam...

Werkt de gps functie zonder problemen? En zit er een navigatiesoftware op (standaard Android misschien?)
Heb namelijk voor mijn werk navigatie nodig, deze moet echt foutloos werken.

Met welk toesten is de G3 te vergelijken? Galaxy S1, S2?
Had dus een S2, die is gesloten, nu een Galaxy Gio, maar die trekt de simpelse spelletjes niet eens...

Alvast bedankt! :)
Je weet dat hsdpa een "mode" van 3g is he?

Hij ondersteunt iig wel hsdpa :)
Gps software: google maps navi of willekeurige andere.
Snelheid vergelijkbaar met een s2. Scherm en accu zijn beter.

[ Bericht 4% gewijzigd door G-NiLES op 22-11-2012 23:22:48 ]
  donderdag 22 november 2012 @ 23:18:14 #206
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_119523758
Klopt. De software op je telefoon weet niet dat je eigenlijk op je eigen netwerk zit.

Let dus op als je naar t buitenland gaat of in de grensstreek bent
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_119523810
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:51 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nee, volg het ook niet echt meer. De prijzen blijven nu redelijk gelijk en er komen toestellen binnen. Dus er wordt geproduceerd :P.
De taobao klanten vragen wel steeds meer heb ik het idee.
http://item.taobao.com/it(...)5Gxm&id=17343675125&
Deze seller vraagt nu 193 dollar, gister was het 185 (xfxxl) en Mandéra betaalde 179 dollar een week geleden.
En dat voor een zilveren, die voor mijn gevoel minder schaars zijn.
pi_119524344
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 23:17 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Je weet dat hsdpa een "mode" van 3g is he?

Hij ondersteunt iig wel hsdpa :)
Gps software: google maps navi of willekeurige andere.
Snelheid vergelijkbaar met een s2. Scherm en accu zijn beter.
Wist ik eerlijk gezegd niet :+ Dus over de (non-wifi) internet snelheid valt niks te klagen als ik het goed begrijp.

Bedankt voor de verdere info!

quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 23:18 schreef Catch22- het volgende:
Klopt. De software op je telefoon weet niet dat je eigenlijk op je eigen netwerk zit.

Let dus op als je naar t buitenland gaat of in de grensstreek bent
Hmm, ik woon in de grensstreek. Even vogelen hoe dat precies in z'n werk gaat dan. Of kan ik er vanuit gaan dat als hij hier gewoon altijd op Kpn netwerk zit, dat dan ook zo is?
  donderdag 22 november 2012 @ 23:38:30 #209
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119524649
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 23:31 schreef DarkNoize het volgende:

[..]

Wist ik eerlijk gezegd niet :+ Dus over de (non-wifi) internet snelheid valt niks te klagen als ik het goed begrijp.

Bedankt voor de verdere info!

[..]

Hmm, ik woon in de grensstreek. Even vogelen hoe dat precies in z'n werk gaat dan. Of kan ik er vanuit gaan dat als hij hier gewoon altijd op Kpn netwerk zit, dat dan ook zo is?
Als je direct op het KPN netwerk zit moet je roaming gewoon uitzetten. Dan heb je nooit problemen ;).
Als je op telfort, oid zit dan kan je twee dingen doen, of roeaming aanzetten of je kan een bestandje in je telefoon aanpassen zodat de telefoon weet dat een telfort/hi geen roaming netwerk is voor jou.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119524742
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 23:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Als je direct op het KPN netwerk zit moet je roaming gewoon uitzetten. Dan heb je nooit problemen ;).
Als je op telfort, oid zit dan kan je twee dingen doen, of roeaming aanzetten of je kan een bestandje in je telefoon aanpassen zodat de telefoon weet dat een telfort/hi geen roaming netwerk is voor jou.
Duidelijk ^O^
  donderdag 22 november 2012 @ 23:41:16 #211
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_119524769
Wat hij zegt
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_119528134
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 23:38 schreef RobertNL het volgende:
of je kan een bestandje in je telefoon aanpassen zodat de telefoon weet dat een telfort/hi geen roaming netwerk is voor jou.
Dat lijkt mij ook mogelijk als je Sizz/Hollandsnieuwe voor Vodafone hebt? Zo ja, care to explain? :) Of een linkje naar welk bestand ik dan moet hebben? Want niet roamen is nog altijd beter voor de accu dan wel roamen ;)
mag het weten
pi_119529283
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 07:52 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook mogelijk als je Sizz/Hollandsnieuwe voor Vodafone hebt? Zo ja, care to explain? :) Of een linkje naar welk bestand ik dan moet hebben? Want niet roamen is nog altijd beter voor de accu dan wel roamen ;)
Dat is onzin. Het neemt alleen het 'R' icoontje weg en je tel ziet het niet meer als roaming. Verbinding naar de zendmast e.d. blijft gewoon hetzelfde.

Op mijn oude HTC telefoon kon je National Data Roaming aanzetten. Superhandig voor al die virtuele providers.

Gekke is: Simyo doet ook roamen over KPN netwerk, maar ik heb hier roaming uitstaan, en toch gewoon internet over 3G.

Installeer anders dit even (niet getest)
http://android.insadco.com/roaming_control
quote:
Home Network: this rule applies to the network of your network provider (where you got your SIM card from)
National Roaming: this rule applies to all other networks that are in the same country as your home network provider
EU Roaming: this rule applies to all networks within the European Union
Other Networks: this rule applies to all foreign networks which are not separately defined in your list of rules
No Network: this rule applies if the phone is not connected to any network
Het bestandje:

quote:
May have got to the bottom of it

there's a file in /System/etc in ICS called spn-conf.xml. This file is used from what I can see to tell the phone when it's roaming or not (amongst other things)

there's a line in the non stock roms with :

<spnOverride numeric="23210" fake_home_on="23201"/> <!-- H3G Network -->

I'm going to test this at home tonight and see what happens.
en hier nog wat info:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1894357

of zoek even op spnoverride.
pi_119530050
Na de cancel van mn order door LT besloten t nog wel even te doen met mn BB'tje. Ben nu wel op zoek naar een leuk sim-only abbotje. Wie weet dat tegen de zomer de G3 wel normaal leverbaar is tegen de prijs die we eerst ook hadden onderhandeld :)
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_119530363
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 22:59 schreef Diablo_GT het volgende:

[..]

Volgens mij kan je deze toestel niet "bricken" omdat je direct het toestel, de hardware, aanstuurt via de usb middels het flashtool.
Er wordt anders wel gewaarschuwd voor het verprutsen van de preloader:

Very important warning: Always make sure that you trust the sources of the ROM you download and know that it is meant for your phone. After flashing a wrong preloader, your phone will be completely dead (can't be powered on, it will not charge and won't be detected anymore by the computer) and there is no way to recover it.
pi_119530494
Mooi, als het goed is zit m'n G3 nu op het vliegtuig naar Germany.
pi_119537793
Gebruikt 1 van de G3 bezitters ook de originele Jiayu dopjes (met mic)? Zo ja hoe bevallen deze? Of gebruik je andere dopjes?

Ik zelf overweeg de ES900i's te halen. Ik vraag me alleen af of die gaan werken, met gesprek aannemen en vooruit/achteruit spoelen etc.

Iemand ervaring met die Fiio converter kabeltje waarbij wellicht meer dopjes met mic werken op Android telefoons?
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:38:26 #218
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119538466
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:20 schreef groninge01 het volgende:
Gebruikt 1 van de G3 bezitters ook de originele Jiayu dopjes (met mic)? Zo ja hoe bevallen deze? Of gebruik je andere dopjes?

Ik zelf overweeg de ES900i's te halen. Ik vraag me alleen af of die gaan werken, met gesprek aannemen en vooruit/achteruit spoelen etc.

Iemand ervaring met die Fiio converter kabeltje waarbij wellicht meer dopjes met mic werken op Android telefoons?
Deze bedoel je? http://www.mp4nation.net/(...)ipod-and-smartphones ( fb2012fiver -> 5% off ).
Nee, maar die wilde ik eigenlijk altijd nog wel halen omdat ik daar nieuwsgierig naar was.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119538616
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:38 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Deze bedoel je? http://www.mp4nation.net/(...)ipod-and-smartphones ( fb2012fiver -> 5% off ).
Nee, maar die wilde ik eigenlijk altijd nog wel halen omdat ik daar nieuwsgierig naar was.
Deze bedoel ik: http://www.mp4nation.net/(...)rt-adapter-cable-ofc

Ik meende me te herinneren dat "al" die dopjes met mic wel werken op een iphone maar niet altijd op een niet-iphone. Met zo'n kabeltje ertussen word de kans dan groter zo'n dopje met mic het op een niet-iphone het ook doet (maar nog steeds geen 100% garantie). En met "doet" bedoel ik dan dat je mic het doet en dat je gesprekken kan aannemen met het knopje en bij muziek luisteren kan forwarden etc
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:50:05 #220
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119538859
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:43 schreef groninge01 het volgende:

[..]

Deze bedoel ik: http://www.mp4nation.net/(...)rt-adapter-cable-ofc

Ik meende me te herinneren dat "al" die dopjes met mic wel werken op een iphone maar niet altijd op een niet-iphone. Met zo'n kabeltje ertussen word de kans dan groter zo'n dopje met mic het op een niet-iphone het ook doet (maar nog steeds geen 100% garantie). En met "doet" bedoel ik dan dat je mic het doet en dat je gesprekken kan aannemen met het knopje en bij muziek luisteren kan forwarden etc
Aha, ok, interessant. Ik begrijp niet waarom dat tussenstukje dan zou helpen? Een IEM w / mic heeft al een 3.5mm jack met 3-ringen erop. Maar het zal vast wel een nut dienen dan zo'n 'smart'-adapter, ben dan alleen nieuwsgierig naar hoe precies, want het enige wat 'ie doet is je kabeltje verlengen lijkt het? :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:50:27 #221
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119538878
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:12 schreef glsf het volgende:

[..]

Er wordt anders wel gewaarschuwd voor het verprutsen van de preloader:

Very important warning: Always make sure that you trust the sources of the ROM you download and know that it is meant for your phone. After flashing a wrong preloader, your phone will be completely dead (can't be powered on, it will not charge and won't be detected anymore by the computer) and there is no way to recover it.
de telefoon wordt nog herkend, alleen hij disconnect. Dus er is nog hoop lijkt mij.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119539037
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:50 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Aha, ok, interessant. Ik begrijp niet waarom dat tussenstukje dan zou helpen? Een IEM w/ mic heeft al een 3.5mm jack met 3-ringen erop. Maar het zal vast wel een nut dienen dan zo'n 'smart'-adapter, ben dan alleen nieuwsgierig naar hoe precies, want het enige wat 'ie doet is je kabeltje verlengen lijkt het? :P
http://www.meelec.com/MEE(...)_p/adptr-trrs-35.htm

Het zit em in de adapter pin out die anders is bij iphones en niet-iphones.
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:03:12 #223
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119539374
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:54 schreef groninge01 het volgende:

[..]

http://www.meelec.com/MEE(...)_p/adptr-trrs-35.htm

Het zit em in de adapter pin out die anders is bij iphones en niet-iphones.
Aha, juustem.
quote:
adapter that reverses the microphone and ground pins
Dacht dat alles dezelfde standaard had. Waarom moeten bedrijven nou weer anders doen. :P
pi_119540022
Tis Apple hé, die moeten creatief zijn. Ik zou eigenlijk ook zo'n adapter moeten hebben, vervelend dat de iPhone oordopjes het niet doen.
pi_119540114
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:03 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Aha, juustem.

[..]

Dacht dat alles dezelfde standaard had. Waarom moeten bedrijven nou weer anders doen. :P
Tsja...als in ieder geval de android telefoon makers dit soort dingen gelijk houden...

Het wordt een kwestie van trial and error denk ik dan. Had jij Jiayu dopjes bij je G3 gekregen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:20 schreef Creqaw het volgende:
Tis Apple hé, die moeten creatief zijn. Ik zou eigenlijk ook zo'n adapter moeten hebben, vervelend dat de iPhone oordopjes het niet doen.
Nou koop er 1 en test em uit zou ik zeggen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')