True true. Toch maar die FiiO Rocky besteld, ben daar ook wel benieuwd naar, kun je van non-mic oordopjes/headphones een headset maken. Maar daar die gepromoot wordt voor Apple producten en andere smartphones, is het nog maar de vraag hoe goed dat dan werkt op die andere smartphones begrijp ik.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:22 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Tsja...als in ieder geval de android telefoon makers dit soort dingen gelijk houden...
Het wordt een kwestie van trial and error denk ik dan. Had jij Jiayu dopjes bij je G3 gekregen?
Laat maar weten of het wat is. Ik wachtquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
True true. Toch maar die FiiO Rocky besteld, ben daar ook wel benieuwd naar, kun je van non-mic oordopjes/headphones een headset maken. Maar daar die gepromoot wordt voor Apple producten en andere smartphones, is het nog maar de vraag hoe goed dat dan werkt op die andere smartphones begrijp ik.Misschien ook maar zo'n kabeltje ergens weggrissen.
En nee, wel een EU USB-socket+kabel, een case (zwart) en twee () screenprotectors.
185 $ is met 8GB kaartje e ^^quote:Op donderdag 22 november 2012 23:19 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
De taobao klanten vragen wel steeds meer heb ik het idee.
http://item.taobao.com/it(...)5Gxm&id=17343675125&
Deze seller vraagt nu 193 dollar, gister was het 185 (xfxxl) en Mandéra betaalde 179 dollar een week geleden.
En dat voor een zilveren, die voor mijn gevoel minder schaars zijn.
http://www.mistertao.com/(...)tem-17343675125.htmlquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:22 schreef xfxxl het volgende:
[..]
185 $ is met 8GB kaartje e ^^
Standard was 180 ofzo?
Amai chance dat ik nog snel had besteldquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:25 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
http://www.mistertao.com/(...)tem-17343675125.html
Silvery White -> Official Standard: $193.04
Wellicht is bliep.nl wat voor je dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:30 schreef Giel_gssl het volgende:
zijn er goedkope abonnementen met alleen internet? dus dat ik GEEN belminuten of smsjes betaal?
anders heb ik nog niet veel aan de optie van 2 simkaarten lijkt mij?
voorbeeld zoals ik het zou willen:
simkaart1: 100 belminuten (bijv ¤3,- per maand)
simkaart 2: internet (bijvoorbeeld ¤7,50 permaand)
probleem is dat ik dan bij het internet ook belminuten moet kopen, dan zou ik dus dubbele belminuten betalen iedere maand.
edit: tablet internet abonnementen zijn te duur (wat ik kan vinden)
Oh lol, prijs is wel omhoog inderdaad.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:25 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
http://www.mistertao.com/(...)tem-17343675125.html
Silvery White -> Official Standard: $193.04
Mss komt het door na mijn bestelling? :/quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:13 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Oh lol, prijs is wel omhoog inderdaad.
http://www.ebay.com/itm/181025072814?var=480201716725quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:51 schreef ReDoX het volgende:
Heeft er al iemand een passend hoesje op de kop getikt? Had even gekeken hier in NL maar de afmetingen zijn toch wel anders dan van andere telefoons en een veel te ruim hoesje vind ik ook niet echt mooi.
Nee alleen voor speciale (duurdere) zendingen. Maandag ben je de eerstequote:Op zaterdag 24 november 2012 11:30 schreef Creqaw het volgende:
DHL verwerkt zeker niks op zaterdag of wel? Zoniet, dan word het dus pas dinsdag dat ik hem binnenkrijg.
Ehm, ik help het je hopen, maar het oogt nogal zwart, eigenlijk...quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:54 schreef RobertNL het volgende:
Het duurde even, maar dan eindelijk (slecht /niet te zien) de Iron grey (hoop ik).
quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:00 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Ehm, ik help het je hopen, maar het oogt nogal zwart, eigenlijk...
Ik heb 2 handen, 2 broekzakken en 2 ogenquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:09 schreef dud0r het volgende:
Dus je hebt er straks twee liggen RobertNL?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik heb 2 handen, 2 broekzakken en 2 ogen!
Gewoon alla:Die reclameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Lijkt al zo lang geleden.Geen referral hier.
9 Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 1:46 PMquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:12 schreef Creqaw het volgende:
7 Arrived at Sort Facility LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 22:50
En Europe bereikt, yay!
//edit Leipzig betekent toch geen België tussenstop (= read less chance on import tax)?
Bij mij ging het zo:quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:12 schreef Creqaw het volgende:
7 Arrived at Sort Facility LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 22:50
En Europe bereikt, yay!
//edit Leipzig betekent toch geen België tussenstop (= read less chance on import tax)?
9 Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 12:02quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:32 schreef Giel_gssl het volgende:
[..]
9 Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 1:46 PM
8 Processed at LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 2:12 AM
hoever is jou jiayu nu?
Oh damnt, kan dus nog wel naar België...quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:36 schreef Lamme. het volgende:
[..]
Bij mij ging het zo:
14 Afleverpoging; ontvanger niet aanwezig EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 15:02
13 Zending bij koerier voor aflevering EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 09:11
12 Zending gearriveerd op DHL-vestiging EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 09:07
11 Vertrokken van DHL vestiging in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 07:36
10 Verwerkt in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 06:19
9 Douane inklaring compleet om BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 04:27
8 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 03:54
7 Vertrokken van DHL vestiging in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 02:31
Nu dus nog wachten op de volgende poging..
Dat is zwart volgens mij,kan me vergissen!Valt op dat Jiayu G3 best wel flink groot is,zeker in handen van een Chinese man(of vrouw?).quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Hij lijkt lichter dan die ik nu heb. Die van gz_robert was ook wel redelijk ''donker''
A.s maandag dus,als je weer mist hebt moet je het ophalenquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:36 schreef Lamme. het volgende:
[..]
Bij mij ging het zo:
14 Afleverpoging; ontvanger niet aanwezig EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 15:02
13 Zending bij koerier voor aflevering EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 09:11
12 Zending gearriveerd op DHL-vestiging EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 09:07
11 Vertrokken van DHL vestiging in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 07:36
10 Verwerkt in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 06:19
9 Douane inklaring compleet om BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 04:27
8 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 03:54
7 Vertrokken van DHL vestiging in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 02:31
Nu dus nog wachten op de volgende poging..
Ze zijn niet langzaam,let wel dat er waarschijnlijk meerdere pakketjes in dezelfde wagen zit.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:59 schreef Creqaw het volgende:
[..]
9 Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 12:02
Ze rijden erg langzaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |