jij bent hartstikke interessantquote:Op maandag 19 november 2012 21:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben ik niet interessant genoeg?
bij mij is dat geen hoekje, is bij mij 60% van de zaalquote:Op maandag 19 november 2012 21:19 schreef promisionxexposed het volgende:
Mannen in het losse gewichten hoekje
en jij bent?quote:Op maandag 19 november 2012 21:19 schreef EliteJ het volgende:
Pfff wat zou ik mijn ex nog graag eens doen :$
Daar zit het bij ons helemaal vol met polen savonds die je niks laten doenquote:Op maandag 19 november 2012 21:19 schreef promisionxexposed het volgende:
Mannen in het losse gewichten hoekje
ooh nicequote:Op maandag 19 november 2012 21:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
bij mij is dat geen hoekje, is bij mij 60% van de zaal
Jij bent de enige die nadenkt.quote:Op maandag 19 november 2012 21:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
iemand die zijn ex graag wil doen
quote:Op maandag 19 november 2012 21:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jij bent hartstikke interessant
mannen die met korte broeken sportenquote:Op maandag 19 november 2012 21:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Daar zit het bij ons helemaal vol met polen savonds die je niks laten doen
Daarom ga ik altijd sochtends dan is er bijna nooit iemand
maja, ik betaal wel veel hoor. er is goede begeleiding veel barbells een smith squatracks dumbells tot 40 kilo hele mikmak. maar is 40 euro per maand voor 3 x per weekquote:Op maandag 19 november 2012 21:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Daar zit het bij ons helemaal vol met polen savonds die je niks laten doen
Daarom ga ik altijd sochtends dan is er bijna nooit iemand
Ik zag het alquote:Op maandag 19 november 2012 21:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben mobiel, dus sloom enzulks. Sorry hoor.
Heb hier ook goede begeleiding en kwa dumbells en die zooi zit ook alles wel goedquote:Op maandag 19 november 2012 21:22 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
maja, ik betaal wel veel hoor. er is goede begeleiding veel barbells een smith squatracks dumbells tot 40 kilo hele mikmak. maar is 40 euro per maand voor 3 x per week
Lange broek in sportschool is irritant..quote:Op maandag 19 november 2012 21:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mannen die met korte broeken sporten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |