SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Jongere zusjes (leeftijdsverschil 7 jaar) zijn kutquote:Op maandag 19 november 2012 15:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sowieso lijken jongere zusjes me kut, een oudere broer lijkt me dan weer wel leuk
ik ben blij dat ik geen zusje of broertje heb, zou alleen maar ruzie wordenquote:Op maandag 19 november 2012 15:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jongere zusjes (leeftijdsverschil 7 jaar) zijn kutJongere zusjes waarmee je 18 jaar verschilt zijn
Hier is geen FRS of enige andersoortige mediawinkel.quote:Op maandag 19 november 2012 15:30 schreef Dientje12 het volgende:
Beach, ga ff kijken bij je lokale freerecordshop of hitman al in de schappen ligt, want hij komt morgen uit maar ik heb geen zin om te kijken of die bij mij al in de schappen ligt, en als die bij jou er ligt zal die hier ook wel liggen
Ik heb 2 broertjes en 2 zusjesquote:Op maandag 19 november 2012 15:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik geen zusje of broertje heb, zou alleen maar ruzie worden
bij de intertoys danquote:Op maandag 19 november 2012 15:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Hier is geen FRS of enige andersoortige mediawinkel.
gaat dat dan ook om de domste dingen?quote:Op maandag 19 november 2012 15:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb 2 broertjes en 2 zusjesruzies, check.
Met mn zusje van 16 wel. Maar die is dan ook al sinds haar geboorte aan het puberen en vertoont al even lang ongesteld gedrag. En we zijn echt twee uitersten van elkaar dus dat gaat soms wat moeilijkquote:Op maandag 19 november 2012 15:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gaat dat dan ook om de domste dingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |