Ik vraag alleen wat jullie denken?quote:Op maandag 19 november 2012 14:59 schreef HyperViper het volgende:
Wat denk je nou? Dat wij verdomme een kristallen bol uit onze reet kunnen trekken en je een absoluut antwoord kunnen geven? Doe toch normaal man. Denk na.
Ik vraag jou toch ook niet elke brainfart het internet op te knallen? Doe normaal.quote:Op maandag 19 november 2012 15:00 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Ik vraag alleen wat jullie denken?
Dan ben je niet aan het juiste adres in NWS. Denk toch eens na.quote:Op maandag 19 november 2012 15:00 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Ik vraag alleen wat jullie denken?
Dat jij nou depri bent hoef je dat niet op dit forum af te reageren.quote:Op maandag 19 november 2012 15:01 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dan ben je niet aan het juiste adres in NWS. Denk toch eens na.
Doe gewoon normaal.quote:Op maandag 19 november 2012 15:02 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Dat jij nou depri bent hoef je dat niet op dit forum af te reageren.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.quote:
Jij vind jezelf normaal, weet nog dat ik paar week terug een discussie met jou had over een gepeste jongen die zelfmoord heeft gepleegd.quote:
Het was een vrijwillig verhaal. Er zijn genoeg mannen niet gegaan en ik gok dat ik zelf ook niet gegaan zou zijn. Niet opdagen zorgt er niet voor dat je verdachte was.quote:Op maandag 19 november 2012 15:07 schreef JamFlava het volgende:
Ik denk dat Jasper S. niet anders kon. Als hij niet zou komen opdagen zou men vragen stellen. Zou hij helemaal geen DNA af willen staan, zou hij ook verdachte zijn.
Hij had geen keuze meer.
wellicht dacht hij dat de match iets van 95% zou kunnen zijn (want oude DNA sporen op het slachtoffer) en dat justitie dan geen 100% sluitend bewijs heeft.. in ieder geval, niet op komen dagen zou sowieso resulteren in een extra controlequote:Op maandag 19 november 2012 15:07 schreef JamFlava het volgende:
Ik denk dat Jasper S. niet anders kon. Als hij niet zou komen opdagen zou men vragen stellen. Zou hij helemaal geen DNA af willen staan, zou hij ook verdachte zijn.
Hij had geen keuze meer.
Ach misschien heeft de verdachte haar wel geneukt en vond iemand anders dat niet leuk en nam wraak.quote:Op maandag 19 november 2012 15:21 schreef Joooo-pi het volgende:
Als de DNA match 100% is, wat gezegd wordt, dan ben ik er van overtuigd dat hij schuldig is.
Robijn kan dat welquote:Op maandag 19 november 2012 14:59 schreef HyperViper het volgende:
Wat denk je nou? Dat wij verdomme een kristallen bol uit onze reet kunnen trekken en je een absoluut antwoord kunnen geven? Doe toch normaal man. Denk na.
Weet ik niets meer van.quote:Op maandag 19 november 2012 15:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij vind jezelf normaal, weet nog dat ik paar week terug een discussie met jou had over een gepeste jongen die zelfmoord heeft gepleegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |