je kan co-op matches tegen bots spelen, en dan de dificulty aanpassen naar easy. dan kom je bij andere mensen die het spel ook leren, en tegen bots willen leren. Zijn vaak een stuk vriendelijker dan de spelers in de matchmaking tegen playersquote:
Het is een horn, staat ook in de description van het itemquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat moet die Eaglesong in Dota2 trouwens voorstellen? Het lijkt op een inktvissen poot
Volgens mij zit aan de onderkant (buiten het plaatje) de hoorn zelf, wat je ziet is het blaasstuk denk ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zie er eerder een vogelkop of inktvissenpoot in
[ afbeelding ]
de snavel is de tuit, het groene lichtje de oog? en onderin zit het open gedeelte? ik zie gewoon een hoornquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zie er eerder een vogelkop of inktvissenpoot in
[ afbeelding ]
klopt, maar omdat het hoorn stuk buiten beeld valt vind ik het ook meer een vogelkop dan een hoorn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:33 schreef Salamando het volgende:
[..]
Volgens mij zit aan de onderkant (buiten het plaatje) de hoorn zelf, wat je ziet is het blaasstuk denk ik.
Default: A en op de creep klikken. Kan vanaf half health.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:06 schreef EpicKnife het volgende:
Hoe leer ik dit spel het makkelijkste? Gewoon spelen, of meer streams/guide video's volgen?Also, hoe deny ik lasthits haha, ik heb nog steeds geen idee hoe je dat doet en ook niet zo 1,2,3 kunnen vinden.
Ok, dankuquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:09 schreef Salamando het volgende:
[..]
Default: A en op de creep klikken. Kan vanaf half health.
US Eastquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:21 schreef Scheringa het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of worden jullie ook zo schijtziek van die Russen...
Verder vind ik het echt een vermakelijke game (ik speel het wel pas 2 weken ofzo..)
50% van alle spelers zijn actief op de Europe server, ik heb idd het idee dat ongeveer 30% daar van rus is. Er mag wel iets komen dat russen niet op EU komenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:21 schreef Scheringa het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of worden jullie ook zo schijtziek van die Russen...
Verder vind ik het echt een vermakelijke game (ik speel het wel pas 2 weken ofzo..)
Ja, goeie conclusie.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:22 schreef Quotidien het volgende:
Oh jij bent ook zo'n kernautist die mensen maar gaat flamen.
Dota met LoL vergelijken is zoals Battlefield en Call of Duty vroeger was. LoL vol met kleuters en stereotype virgins op het internet, en Battlefield zijn de mensen die het spel voor hun zelf speelde en het iets strategischer / meer tactisch wouden. LoL is leuk, maar toch echt meer een kiddy doelgroep. Althans zo is de community, en dat is ook de reden dat is snel opgeef. GG EASY NOOBS. GG REPORT FOR BAD GANK.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:35 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee ben ik het niet mee eens, ik vind het mee schalen van intelligence heroes (door ability power) en zeker de -giveup functie om tijd te besparen bij een verloren potje na 15 minuten, zeer goede toevoegingen. Inmiddels kan DOTA op een aantal vlakken ook echt van LoL leren.
Ze roepen daar om alles een report, zie ik sommigen in DOTA ook doen soms, best kut.quote:
zit je nou slecht te trollen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:57 schreef Seam het volgende:
Newbs die niet begrijpen dat feeden altijd bewust is.
Klopt, daar gaat het vaak fout. Er is een verschil tussen gewoon slecht zijn en dus niet de map awareness hebben van wanneer er een gank aan komt en doelbewust je laten slopen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:57 schreef Seam het volgende:
Newbs die niet begrijpen dat feeden altijd bewust is.
wauw, ik heb alleen een paarsequote:Op maandag 31 december 2012 15:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gister toevallig nog een unusual en egg gevonden![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |