abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119382761
Hallo allemaal,

Sinds kort heb ik een heel leuk meisje leren kennen. Het begon door me stage op een school, ik moest haar helpen met haar laptop, en vanuit daar ben ik haar beter gaan leren kennen. Het was zij dat de stappen nam, met het praten en vragen hoe ik ben etc. Op gegeven moment vroeg ze ook me nummer. Voor mijn was dit namelijk positief, en zij ze ook dat ze me ging missen als ik wegga. Af en toe lopen de gesprekken niet echt soepel, dan is ze kortaf. Maar als ik op school ben komt ze wel na me toe om gezellig te babbelen. Af en toe gaan we ook samen rustig pauze houden en praten over wat dingen. We hebben ook al over relaties gehad. Hierbij zei ik dat ik niet echt op zoek was naar iemand! Maar ik ben juist op zoek naar haar! Het was erg fout wat ik gezegd heb, maar ik was verlegen. Ik heb haar wel vaak een compliment gegeven dat ze er leuk uitzie, en dan zie ik wel dat ze bloost en heel schattig dank je wel zegt... Maar af en toe lijkt het ook de omgekeerde wereld, en doet ze heel anders.

Nou wil ik haar vragen om wat gezelligs te gaan doen, om samen te gaan uiteten iets in die richting, maar dat durf ik niet. Ik ken haar net 2 maanden...

Ik heb niet echt vertrouwen in mezelf, en krijg ook steeds het gevoel dat ze me gewoon niks vind, en dat ze gewoon vrienden wil zijn! Weet iemand wat ik het beste kan doen ?
pi_119382833
Gewoon vragen
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
pi_119382838
Je gevoelens opbiechten --> friendszone..

Dude, really :')
pi_119382986
ik had haar wel verteld via whatsapp in het begin dat ik haar leuk vind en dat ik haar beter wil leren kennen, wat ze toen zei "schattie we gaan elkaar ook beter leren kennen, met de tijd"
Het is ook haar 1e jaar hier op school, misschien is ze op zoek naar vrienden ?
Ik ben echt helemaal weg van haar, ik wil het haar vertellen maar dan wil ik het wel gewoon face2face doen en niet via wapp. Wat kan ik het beste doen ? vragen of ze wat wilt gaan doen, of gewoon zeggen dat ik haar leuk vind?
pi_119383069
Mee uit eten vragen en dan gewoon vertellen wat je voor haar voelt
-XOXO-
pi_119383113
"Ik ken haar net 2 maanden."

Hoe lang wil je haar kennen voordat je wat gaat ondernemen?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2012 14:14:19 ]
pi_119383158
Als jij wilt dat het echt wat wordt moet je het haar eerlijk vertellen. Nu blijf je hangen in de friendzone.

Edit: Als je het ongemakkelijk vindt om uiteten te gaan, zou je zelf voor haar kunnen koken. Wijntje erbij, kaarsjes erbij (:
pi_119383164
Dat ga ik denk ik proberen, het probleem is dat ik steeds dubbel gevoel heb. Ze is ook bijna 2 jaar ouder als mijn, dus ik denk ook steeds dat ze beter als mijn kan krijgen omdat ze ouder is... In het begin liet zij de balletje rollen, maar ik bleef te koel. En nou is ze wel iets anders als in het begin.. Maar ze zoekt nog wel steeds contact met me door naar me te komen op school en praten. Via Whatsapp ben ik het meestal die de gesprek begin.
  maandag 19 november 2012 @ 14:16:13 #9
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119383192
Uit eten is direct zo formeel. Wat is er mis met poolen of bowlen of gewoon drinken samen ergens? Maar goed, zo denk ik. Ik vind uit eten gaan meer iets voor in een relatie ofzo. Maar goed je mond opentrekken en vragen of ze iets wil doen. Je hoeft er ook niet direct bovenop te leggen wat je van haar vindt toch. Gewoon het leuk hebben samen en als je zoiets vraagt weet ze ook heus wel dat je wel wat in haar ziet.

En ja meiden zijn soms tegenovergesteld. Dat heet de 'periode hebben'.
we dan
  maandag 19 november 2012 @ 14:18:00 #10
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_119383267
Je kan beter helemaal niks vertellen maar actie ondernemen en haar laten voelen wat je voor haar voelt.
pi_119383327
Want ik heb haar al een x gevraagd om iets te doen via Whatsapp, maar toen had ze al iets, ze zei "vrijdag avond heb ik al iets maar ik weet niet meer wat" en toen heb ik haar links laten liggen, en paar dagen later whatsappde ze me weer. Toen had ik gevraagd of ze echt iets had, toen zei ze van ja ik heb echt iets,maar ik wil ook niet daten met jongens omdat ik er niet op naar zoek ben, ik mag je super erg daar niet van. Dat was haar antwoord toen, en toen had ik haar gezegd dat ik haar wel leuk vind,en dat ik haar beter wou leren kennen, toen zei ze van ahh schattie we gaan elkaar ook beter leren kennen met de tijd..

Maar tot nu toe hebben we best goede contact, en praten we wel over relaties enzo, en daarom ben ik bang om het nog een x te vragen maar dan face2face
  maandag 19 november 2012 @ 14:20:05 #12
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119383354
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 14:18 schreef rozecroc het volgende:
en haar laten voelen wat je voor haar voelt.
TS, pak dit subtiel aan. Niet letterlijk nemen dus.

Stel gewoon voor om eens wat leuks te laten doen, zonder al dat onzekere gewauwel over 'ik ben helemaal weg van je' erbij. Kijk hoe het loopt, maar wel iets meer flirten en zeggen dat ze er goed uitziet enzo.
Gourmetten of steengrillen?
pi_119383375
Het is zo simpel…

‘’Hoi heb je zin om dan en dan wat met me te gaan drinken?’’

En zeker niet je gevoelens op tafel gooien, 99,9% kans dat ze dan hard wegrent, wacht daar ff lekker mee tot na een date of wat als die er uberhaupt komen.

Oh en nav je laatste post : NOOIT VIA EMAIL/SMS/WHATSAPP VRAGEN
(altijd face 2 face, dan kan ze geen reactie faken)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_119383464
ik zou haar in ieder geval geen briefje sturen zonder spellcheck, lol.

volgens mij kan je beter zo direct mogelijk zijn. als je de volgende keer ergens apart met haar ana het praten bent, pak haar hand eenkeer vast ofzo, of zeg dat je haar mooi vind en leuk en of ze een keertje wat met je wilt gan doen, dan snapt ze wel wat je wilt.
  maandag 19 november 2012 @ 14:23:21 #15
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_119383466
Friendzone. Kom je niet meer uit. Volgende.
Narcist
pi_119383513
@ Magistic Hoezo friendzone?
  maandag 19 november 2012 @ 14:26:17 #17
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_119383575
Ze ziet je als vriend, niet als potentieel relatiemateriaal.
Binnenkort verteld ze je dolgelukkig dat ze een leuke jongen heeft ontmoet en mag je aanhoren hoe blij hij haar maakt. :')
Narcist
pi_119383861
pi_119384374
Friendzone duidelijk. Maar goed ook, want als je geen ballen hebt heb je ook niets te zoeken in een relatie.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_119384581
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 14:19 schreef quikfast het volgende:
toen zei ze van ahh schattie we gaan elkaar ook beter leren kennen met de tijd..
Kriebels...
pi_119384714
hmm dan is het wel duidelijk denk ik...
Maar ik ga het toch proberen om te verklaren wat ik voor haar voel.
Nee heb ik,ja kan ik krijgen!
pi_119384970
Je kunt beter praten met daden dan met woorden.
  maandag 19 november 2012 @ 15:04:50 #23
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119385071
Ja en als ze nee heeft gezegd tegen je gevoel dan kan je sowieso beter alleen nog daden doen om er een ja van te maken. Herhaling helpt dan niet echt zo zeg maar
we dan
pi_119385134
Gast.............je bent nu al een uur aan het oeveren op een forum.
Je had haar al 1000 keer laten blijken wat je voor haar voelt...............
pi_119386384
Je kan haar beter op een van die momenten dat je met haar alleen bent gewoon zoenen. Dat werkt veel beter dan je gevoel opbiechten.
pi_119387258
Gewoon zeggen wat je voor haar voelt. Misschien ben je friendzoned, zit er in, maar dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent :) Iedereen gaat wel een keer op zijn bek, je kan beter risico wagen. Dadelijk vind ze jou ook leuk, maar omdat je te lang twijfelt, gaat het voorbij. Gewoon doen :Y
  maandag 19 november 2012 @ 16:34:02 #27
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_119389097
gast je moet niet gaan vertellen wat je voelt! wat verwacht je.. dat wanneer je je gevoelens verteld dat ze ineens 180 graden draait en je wel leuk vind? zo werkt het niet.
Bovendien heb je al laten weten dat je haar leuk vind en heeft zij je af gewezen.

je kunt liever vragen of ze mee gaat wat leuks doen en het er niet meer over hebben. en er vervolgens voor zorgen dat ze je leuk gaat vinden. Voor die tijd bereik je niks met het opbiechten van je gevoelens, alleen maar dat je weet waar je aan toe bent dan ( in dit geval grote kans op friendzone).
Graag verwijderen
pi_119392506
Je loopt naar haar toe, trekt je bek open en maak er geluid uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119393775
"He, zullen we eens wat leuks gaan doen op zaterdagavond? Als in een date? Hapje eten, drankje doen? Lijkt me leuk!"

.
Ja doei.
  maandag 19 november 2012 @ 19:25:04 #30
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_119396783
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:06 schreef StevenTerpstra het volgende:
Gast.............je bent nu al een uur aan het oeveren op een forum.
Je had haar al 1000 keer laten blijken wat je voor haar voelt...............
:')
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_119396926
Je kan het doen zoals ik, stomdronken smsen dat ik seks met haar wil en blabla :') Kan het je niet aanraden...
pi_119397918
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:27 schreef Stefanovich het volgende:
Je kan het doen zoals ik, stomdronken smsen dat ik seks met haar wil en blabla :') Kan het je niet aanraden...
Klinkt ook niet als de beste manier :P
  dinsdag 20 november 2012 @ 17:10:21 #33
375191 foknerd
FokkerdeFok!
pi_119431795
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:27 schreef Stefanovich het volgende:
Is wel cool om te lezen de volgende ochtend. Je weer moeten verontschuldigen daarentegen....:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')