Hallo allemaal,
Sinds kort heb ik een heel leuk meisje leren kennen. Het begon door me stage op een school, ik moest haar helpen met haar laptop, en vanuit daar ben ik haar beter gaan leren kennen. Het was zij dat de stappen nam, met het praten en vragen hoe ik ben etc. Op gegeven moment vroeg ze ook me nummer. Voor mijn was dit namelijk positief, en zij ze ook dat ze me ging missen als ik wegga. Af en toe lopen de gesprekken niet echt soepel, dan is ze kortaf. Maar als ik op school ben komt ze wel na me toe om gezellig te babbelen. Af en toe gaan we ook samen rustig pauze houden en praten over wat dingen. We hebben ook al over relaties gehad. Hierbij zei ik dat ik niet echt op zoek was naar iemand! Maar ik ben juist op zoek naar haar! Het was erg fout wat ik gezegd heb, maar ik was verlegen. Ik heb haar wel vaak een compliment gegeven dat ze er leuk uitzie, en dan zie ik wel dat ze bloost en heel schattig dank je wel zegt... Maar af en toe lijkt het ook de omgekeerde wereld, en doet ze heel anders.
Nou wil ik haar vragen om wat gezelligs te gaan doen, om samen te gaan uiteten iets in die richting, maar dat durf ik niet. Ik ken haar net 2 maanden...
Ik heb niet echt vertrouwen in mezelf, en krijg ook steeds het gevoel dat ze me gewoon niks vind, en dat ze gewoon vrienden wil zijn! Weet iemand wat ik het beste kan doen ?