Het wordt familie van je he, tenzij je alleen uit bent op het bed ofzo.quote:Op donderdag 22 november 2012 04:32 schreef DeParo het volgende:
[..]
En dat had je niet meegemaakt waarschijnlijk als je haar na dat incident direct had gedumpt![]()
maar hoe is het tussen jullie uiteindelijk afgelopen of?
[..]
Dan kan het zijn dat je die meid niet zo leuk vindt, dat is al weer heel iets anders uiteraard maar dat laat ik even over aan degene die het verhaal inbracht, maar door de vader het uitmaken is toch raar.
Nogmaals, het gaat toch om die meidquote:Op donderdag 22 november 2012 04:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het wordt familie van je he, tenzij je alleen uit bent op het bed ofzo.
quote:Op donderdag 22 november 2012 05:07 schreef heloef het volgende:
Mijn eigen ouder is al lastig genoeg, ik heb geen behoefte aan nog twee lastige er bij.
Het enige meisje waar ik een date mee had, haar vader was wel aardig 'normaal brengt *huppelepup* geen donkere jongens mee naar huis om het zo maar te zeggen wel leuk hoor daar niet van maar het is anders dan de vorige zeg maar... Ik beledig je toch niet he?' De man was heel bang blijkbaar dat hij me zou beledigen.
Herkenbaar!quote:Op donderdag 22 november 2012 00:28 schreef Caithlinn het volgende:
Ergste date...
Ik kende hem via internet en hij kwam al aanrijden in een afgeragde auto. Toen hij uitstapte en een lange leren 'The Matrix' jas aanhad dacht ik al; oh needit gaat een lange avond worden.... De beste jongen kwam helemaal uit Rotterdam naar Apeldoorn rijden dus ik kon het niet maken om me gelijk weer om te draaien. Zijn hobbies waren 'The Matrix' (hoe verrassend) en schaken. Hij deed 2 universitaire studies en was echt heel erg intelligent. En hij lulde er eindeloos over. Als hij nou nog leuk was om naar te kijken had het nog iets goedgemaakt maar helaas was hij ook nog gruwelijk lelijk. Tijd ging echt veel te langzaam. Maar goed; na gegeten te hebben kwam er eindelijk een einde aan deze mislukte date. Hij verklaarde nog wel nog nooit zo'n leuke date gehad te hebben en dat ik zo'n slim meisje was etc etc. als ik 10 woorden gezegd heb de hele avond is het veel, want hij lulde alleen maar over zichzelf.
Zijn poging me te zoenen heb ik behendig ontweken en hij is afgetaaid naar zijn afgeragde bakkie. Uiteraard heb ik nooit meer wat van me laten horen![]()
Valt eigenlijk nog wel mee als ik zo de andere verhalen lees.
Nou het meisje was aardig maar ze werd aan een extreem kort lijntje gehouden. Toendertijd als 17-18 jarige had ik er niet zo'n zin in om me te moeten verantwoorden tegenover de vader van een meisje waar ik mee date (dit was nog geen relatie, maar onze eerste date, daarvoor hadden we alleen liggen kletsen in de bus van Parijs naar huis).quote:Op donderdag 22 november 2012 04:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Volgens mij behoeft dat wel enige uitleg, jij dumpt een schijnbaar leuk meisje omdat je haar vader irritant vindt, beetje raar.
Fijn is dat he...quote:Op donderdag 22 november 2012 04:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
ZOiets maakte ik ook mee, ging met iemand naar Hilversum On-Air, meid was toen 15 ik was 18.. naja, hartstikke gezellig gehad en vervolgens kwam ze pas om half 12 thuis *Slik* dus ik haar netjes afzetten, VLIEGT die pa de deur uit, haar bijna naar d`r keel schreeuwend en stampend dat ze *Verdomme* om half 11 thuis had moeten zijn, en ze mocht mij NOOIT meer zien.
Nou was het maar zo gelopen, was op zich best een leuke en goed uitziende meid (zover ik me haar nog kan herinneren, is toch alweer zo'n 23 jaar geleden bedenk ik opeens).quote:En 1 dag later lagen we alweer in een leuk 2 persoons bed(van haar ouders)
Ze wilde haar excuses aanbieden dat haar vader zo te keer ging, en 10 minuten later had ze zoiets van.. hmm mijn ouders zijn aan het werk, kom we gaan het bed van mijn ouders proberen
Ik zou het niet snel met een meisje afbreken vanwege haar vader, maar goed, ieder z'n eigen ding natuurlijk en je was nog jong.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:55 schreef FrankV34 het volgende:
[..]
Nou het meisje was aardig maar ze werd aan een extreem kort lijntje gehouden. Toendertijd als 17-18 jarige had ik er niet zo'n zin in om me te moeten verantwoorden tegenover de vader van een meisje waar ik mee date (dit was nog geen relatie, maar onze eerste date, daarvoor hadden we alleen liggen kletsen in de bus van Parijs naar huis).
Ondanks dat die gast een beetje labiel lijkt ben jij ook maar een apartequote:Op donderdag 22 november 2012 11:25 schreef Rebubbled het volgende:
Nou, nog maar één uit de oude doos. Dit is uiteindelijk niet eens een date geworden, dus ik weet niet of hij wel telt.
Een tijdje geleden is mijn relatie uitgegaan en direct daarna dacht ik 'Freedom!!' dus ben ik een soort gaan serial daten. Ik heb tijdens mijn relatie een keer een interessante jongen ontmoet, nummers uitgewisseld, maar nooit wat mee gedaan, want relatie. Relatie uit, ik een sms gestuurd hoe het ging en wanneer we eens iets gingen drinken.
Wij een dag afgesproken. Echter deed hij al heel moeilijk en raar over de tijd waarop we af zouden spreken. Eerst kreeg ik op mijn vraag 'Wanneer zullen we wat gaan drinken?' een resoluut en overlegloos 'Oké, zondag 13:00, tot dan.' Toen ik aangaf niet om 13:00 te kunnen, maar wel rond 14:30, kreeg ik: 'Ik hou enkel van ronde tijden goed. 17:00'. Wat al een afknapper was, OCD, niet sexy en dat opdragende toontje beviel me ook niets. Vervolgens bleek dat ik zondag al wat anders had afgesproken, dus ik vertel hem dit. Krijg ik een bitchy 'Waarom zag ik dit al aankomen? Zeg maar een andere dag.'
Ik was echter bezig en heb niet gelijk gereageerd. Krijg ik twee uur later dit: 'Je weet dat ik je eigenlijk aan je haren mijn grot in zou moeten trekken om je grillige vrouw zijn en smoesjes eruit te halen? Ik ben niet zo naief dan kan je gelijk zien hoe assertief ik ben. uhow hum wat now. play the game or chicken out.. Je wispelturigheid maakt me dominant i don't like bullshit.' Dus ik heb hem teruggesmst dat de moeder van een vriend van mij is overleden en daarom mijn afspraak van vorige week zondag naar deze was verschoven en ik dat was vergeten. Daarna heb ik hem gezegd dat zijn houding mij totaal niet aanstaat en ik vond dat we het hier maar bij moesten laten.
Krijg ik terug dat hij het irritant vind dat ik niet meteen terug sms, maar dat het wel goed is zo. Dus ik denk dat het klaar is en heb niets teruggestuurd. Krijg ik na een paar uur: 'En zoiezo doen meisjes dat weleens niet zo gek dat ik dat denk als je zo doet en je amper nog een proven identidy naar me hebt. Dat zou je moeten begrijpen daarnaast kan je ook lekker oordelen terwijl jij mij ook amper nog kent. Goed genoeg gevent de makkelijke oplossing is prima ik wou het fff kwijt'. Niks op geantwoord.
Volgende ochtend word ik wakker, heb ik midden in de nacht een sms van een onbekend nummer ontvangen: 'Lekker anaal nemen met my dikke lul'. Helaas is hij de enige die ik ken die ij als y schrijft, dus dat was meteen wel duidelijk dat dit nummer ook van hem was. Nummer geblokkeerd, einde verhaal dacht ik. Krijg ik de dag erna weer een nieuw smsje: 'Dus, ben je al afgekoelt?' Alsof mijn afwijzing van hem een driftbui van een vierjarige was.Wederom maar niets op gereageerd en ook dat nummer geblokkeerd. Toen hield het eindelijk op.
Disclaimer: De typfouten in de smsjes zijn zijn interpretatie van de Nederlandse en Engelse taal.
Want?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat die gast een beetje labiel lijkt ben jij ook maar een aparte
Die gast heeft duidelijk een of ander boek gelezen dat hij de dominante man moet uithangen om chicies te scoren oidquote:Op donderdag 22 november 2012 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat die gast een beetje labiel lijkt ben jij ook maar een aparte
Ten eerste trek jij zulken aan en ten 2e lijk je net zoveel eisen te stellen aan een man alsof je een of andere prijs bentquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 11:34 schreef byah het volgende:
[..]
Die gast heeft duidelijk een of ander boek gelezen dat hij de dominante man moet uithangen om chicies te scoren oid
De meest crazy bitches zijn meestal wel het lekkerst. En Rebubbled is wel lekker gekquote:Op donderdag 22 november 2012 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ten eerste trek jij zulken aan en ten 2e lijk je net zoveel eisen te stellen aan een man alsof je een of andere prijs bent
neequote:Op donderdag 22 november 2012 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ten eerste trek jij zulken aan en ten 2e lijk je net zoveel eisen te stellen aan een man alsof je een of andere prijs bent
Psychos in bed.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De meest crazy bitches zijn meestal wel het lekkerst. En Rebubbled is wel lekker gek
quote:
Tot je heet frituurvet over je heen krijgt wanneer je ligt te slapenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De meest crazy bitches zijn meestal wel het lekkerst. En Rebubbled is wel lekker gek
Frituurvetquote:Op donderdag 22 november 2012 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
[..]
Tot je frituurvet over je heen krijgt wanneer je ligt te slapen
Oh wacht ik zie t alquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh wacht ik zie t al
Ik ben geen cockblocker dus proceed
Juistem. blow maakt echter geen schijn van kansquote:Op donderdag 22 november 2012 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh wacht ik zie t al
Whut?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh wacht ik zie t al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |