Niks mis mee met kijken of een dame goed is met een lang hard voorwerp en ballen.quote:Op zondag 23 december 2012 14:47 schreef Sinosappel het volgende:
Poolen op een eerste date![]()
![]()
WAT een RETARD ben je dan
quote:Op zondag 23 december 2012 14:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niks mis mee met kijken of een dame goed is met een lang hard voorwerp en ballen.
quote:Op zondag 23 december 2012 14:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niks mis mee met kijken of een dame goed is met een lang hard voorwerp en ballen.
Dat dus en zo niet, je wilt iemand op een date toch leren kennen en het gaat toch meer om de persoon dan om poolen of hoeveel stukjes popcorn iemand vreet.quote:Op maandag 19 november 2012 10:56 schreef ukga het volgende:
Dat arme meisje wilde maar 1 ding: KEIHARD NEUKEN.
En ts maar fanatiek proberen te poulen
quote:Op zondag 23 december 2012 14:47 schreef Sinosappel het volgende:
Poolen op een eerste date![]()
![]()
WAT een RETARD ben je dan
Daaromquote:Op zondag 23 december 2012 14:32 schreef Thabaus het volgende:
Duh, vrouwen kunnen ook niet poolen. Gewoon erachter gaan staan, handen pakken en ff goed voordoen hoe het echt moet
![]()
Weten we in elk geval wie dat soort intieme momentjes gemist heeftquote:
Uiteraard het eerste potje cadeau geven en daarna even de alpha man zijn.quote:Op zondag 23 december 2012 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weten we in elk geval wie dat soort intieme momentjes gemist heeft
Zo finishen we die shit . Boks.quote:Op zondag 23 december 2012 15:43 schreef luckass het volgende:
[..]
Uiteraard het eerste potje cadeau geven en daarna even de alpha man zijn.
Over spelfouten gesprokenquote:Op maandag 19 november 2012 10:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wat een kut TS eigenlijk, alles faalt met je poelen met een meisje en die kut bioscoop en zeiken over die popcorn, lekker boeie en met die auto zo was toch een Engelse daar hebben ze de stuur aan andere kant. Jezus jij bent hier de faler hoor, met je kutspelfouten en je kutbrein.
En als ze dan iets voelt dan zeg je gewoon dat je jouw keu tussen jullie in hebt staan zeker?quote:Op zondag 23 december 2012 14:32 schreef Thabaus het volgende:
Duh, vrouwen kunnen ook niet poolen. Gewoon erachter gaan staan, handen pakken en ff goed voordoen hoe het echt moet
![]()
Ay mi boy, die verhalen zijn niet nep mang, het zijn gewoon mensen die teveel televisie kijken, daar is het dè cliché in elke romantische film/serie waarin gepoold wordtquote:Op zondag 23 december 2012 15:43 schreef Sinosappel het volgende:
Mi gado, ze bestaan dus echt
Van die kneuzen die dan zogenaamd smooth je gaan leren hoe je moet poolen
Dacht dat die horrorverhalen nep waren
Geloof er niks vanquote:Op zondag 23 december 2012 15:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ay mi boy, die verhalen zijn niet nep mang, het zijn gewoon mensen die teveel televisie kijken, daar is het dè cliché in elke romantische film/serie waarin gepoold wordt
Wat geloof je niet? Dat zo een situatie waar een kerel aan zijn date laat zien hoe je moet poolen door erachter te gaan staan iets van de televisie/media is? Dat zou ik maar wel doen, je denkt toch niet echt dat je in die houding moet gaan staan om iets uit te leggenquote:
Nee dat er kneuzen zijn die dat srs doen en denken dat dat werkt bij vrouwenquote:Op zondag 23 december 2012 16:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat geloof je niet? Dat zo een situatie waar een kerel aan zijn date laat zien hoe je moet poolen door erachter te gaan staan iets van de televisie/media is? Dat zou ik maar wel doen, je denkt toch niet echt dat je in die houding moet gaan staan om iets uit te leggen
quote:Op zondag 23 december 2012 16:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee dat er kneuzen zijn die dat srs doen en denken dat dat werkt bij vrouwen
Dat zei ik toch, ze denken dat omdat ze dat zien op de televisie of andere kekke posters her en der.quote:Op zondag 23 december 2012 16:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee dat er kneuzen zijn die dat srs doen en denken dat dat werkt bij vrouwen
Very truequote:Op zondag 23 december 2012 16:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat zei ik toch, ze denken dat omdat ze dat zien op de televisie of andere kekke posters her en der.
En of het werkt, net als wanhopige mannen zijn er ook wanhopige en/of sletterige vrouwen bij wie gewoon alles werkt, zelfs als je met je rug naar haar toe gaat staan bij wijze van spreke.
Jij gaat natuurlijk liever de afwas doenquote:Op zondag 23 december 2012 15:54 schreef Vaatwastablet het volgende:
Naar de film gaanLekkere sociale date.
poulenquote:Op maandag 19 november 2012 10:53 schreef 1parterretrap1 het volgende:
[..]
Het had niets meer te maken met niet kunnen poulen, maar gewoon NIET iets kunnen leren. Na 20 keer iets nog niets begrijpen dat stoort me.
Daarnaast stapte ze aan de bestuurders kant in
Als dat het eerste is wat je opkomt na het lezen van mijn reactie is het zeer ernstig met jouw inlevingsvermogen gesteld.quote:Op zondag 23 december 2012 16:16 schreef coen_raad het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk liever de afwas doen
Alsnog leuker dan poolen op een date tho.quote:Op zondag 23 december 2012 16:25 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Als dat het eerste is wat je opkomt na het lezen van mijn reactie is het zeer ernstig met jouw inlevingsvermogen gesteld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |