precies!quote:Op maandag 19 november 2012 10:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gewoon een avondje dineren, klassiek en ouderwets in de ogen voor sommige maar doet het prima. En als alles goed gaat late koffie naderhand thuis.
hmm volgens mij kon jij het dan niet. draai je de situatie niet om?quote:Op maandag 19 november 2012 10:56 schreef 1parterretrap1 het volgende:
[..]
en zij speelde het wel eens,
zijkenquote:Op maandag 19 november 2012 11:01 schreef 1parterretrap1 het volgende:
Owja nog een kleine aanvulling, Het was pauze in de film en ts moest al 30 minuten zijken. De pauze begint en de date sprint op en zegt ben even naar de WC. Laat ze haar tas en zo in de bios liggen waardoor ts gedwongen is te wachten op haar terugkomst omdat als ik de tas zou meenemen om zelf naar wc te gaan ze in paniek kan raken bij terugkomst als ze haar tas niet ziet. Vervolgens blijft ze van de 7 minuten pauzen er 6 weg. Nu moest ts in 1 minuut gaan zijken terwijl wc al 1 minuut was lopen...
Dit dus .... TS is een trollquote:Op maandag 19 november 2012 11:02 schreef kedge het volgende:
Troll is nu wel erg obvious met je opzettelijke taalfouten.
Sorry Engels Windows dus spelfouten haalt computer er niet uit. Daarnaast dyslexie of je hoe dat ook schrijft.quote:Op maandag 19 november 2012 11:02 schreef kedge het volgende:
Troll is nu wel erg obvious met je opzettelijke taalfouten.
quote:Op maandag 19 november 2012 11:02 schreef 1parterretrap1 het volgende:
[..]
Sorry Engels Windows dus spelfouten haalt computer er niet uit. Daarnaast dyslexie of je hoe dat ook schrijft.
Een haast, geen zin om alles eerst in word te gaan copierenquote:Op maandag 19 november 2012 11:02 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Dit dus .... TS is een troll
Jankwijf. Ga je schamen, je bent je geslacht onwaardig.quote:Op maandag 19 november 2012 11:01 schreef 1parterretrap1 het volgende:
Owja nog een kleine aanvulling, Het was pauze in de film en ts moest al 30 minuten zijken. De pauze begint en de date sprint op en zegt ben even naar de WC. Laat ze haar tas en zo in de bios liggen waardoor ts gedwongen is te wachten op haar terugkomst omdat als ik de tas zou meenemen om zelf naar wc te gaan ze in paniek kan raken bij terugkomst als ze haar tas niet ziet. Vervolgens blijft ze van de 7 minuten pauzen er 6 weg. Nu moest ts in 1 minuut gaan zijken terwijl wc al 1 minuut was lopen...
Was wachten op het gebruikelijke kut-excuus: dyslexie.quote:Op maandag 19 november 2012 11:02 schreef 1parterretrap1 het volgende:
[..]
Sorry Engels Windows dus spelfouten haalt computer er niet uit. Daarnaast dyslexie of je hoe dat ook schrijft.
2 letters: BS (je date wat ik bedoel).quote:Op maandag 19 november 2012 11:03 schreef 1parterretrap1 het volgende:
[..]
Een haast, geen zin om alles eerst in word te gaan copieren
Dat ook. Maar in deze is er maar één pauze, derhalve was het gebruik van meervoud door TS volledig onterecht.quote:Op maandag 19 november 2012 11:03 schreef DerekB het volgende:
TS, volgende keer "pauze" met een "s" schrijven, dan ben je helemaal baas.
Over de kwaliteiten van mijn date, ze vertelde dat ze 4 maanden hier woont en nog steeds geen vrienden heeft of niemand kent, de meeste weekendde thuis zit of met haar vader uit gaat. Dus dan helemaal mag je wel een beter gesprek voeren.Dus dat ze iedere dag door iemand anders geneukt wordt lijkt me sterk.quote:Op maandag 19 november 2012 11:05 schreef Softfeel het volgende:
Ze is in de pauze door een echte man genomen.
Dit probeerde de engelse chick maar ts is een achterlijjke autist die daar niks van snapt.quote:Op maandag 19 november 2012 10:50 schreef promisionxexposed het volgende:
Daarom achter haar gaan staan en haar helpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |