Koos vraagt zich af hoe het met de blokkades zijn op de Nederlandse wegen. Of de bezineprijzen.
De behoefte naar een krant blijkt groot te zijn. Iemand oppert meer interesse te hebben bij de Olympische spelen en hoe Nederland dat daar doet.
Het gesprek gaat verder over de games, waar Nederland het meeste kans in maakt mbt een gouden plak.
Het beleg blijkt toch behoorlijk te slinken, er werd al gezegd twee boterhammen te beleggen met 1x maal beleg. Voor morgen gaan ze eiersalade maken voor op brood.
Er wordt even gemopperd; "dan zie je mijn haar." "Ik zie er niet uit." "Ik doe hem straks af.."
Koos: "En Jolanda hoe gaat het ?"
Jolanda: "Goed.."
Annet: "Jolanda moet eerst wakker worden."
Koos: "Het gaat al een paar dagen goed he ?"
Annet: "Nu er weer behoorlijk geslapen wordt.."
Hieke komt met een briljant idee. Ze hebben steeds het probleem dat ze niet weten van wie welke handdoek is en of hij alweer in de was moet. Het idee is om nu boven ieder haakje de initialen te schrijven, zodat iedereen weet van wie wat is. Gaat het toch een keer fout of twijfel je, kun je alsnog een schone pakken en de ander in de was gooien.
Iedereen vindt het een "fantastisch" idee.
En mijn streams zijn beiden weggevallen....
"The network connection has failed"
![]()
Krijg ze ook niet zo 1,2,3 weer aan de praat.
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 20-09-2000 11:33]
Robin en Georgie dragen nog steeds hun petje.
Ondertussen gaat het gezing (gejengel)gestaag door.
11:52
De afwas is klaar en er wordt geroepen dat er afgedroogd kan worden. Die taak neemt Ferdi op zich zo te zien.
Jolanda is tuinkers aan het zaaien.
'als ze de regels telkens gaan veranderen dan weet ik er ook nog wel een paar !'
Bianca zegt dat hij dan maar even moet gaan stofzuigen, Georgie stribbelt nog even tegen: "Ik moet ook nog douchen..das ook belangrijk..." Toch is hij nu druk bezig met vegen.
De groep bevindt zich in de badkamer en zingen nummers uit Miss Saigon. Ferdi is verbaasd dat mensen nummers weten te verzinnen waar hij nog nooit van heeft gehoord.
12:30
Jolanda is bezig met de groente voor vanavond in de woonkamer, ook Desiree en Leo zitten daar.
[offtopic]
Danny is inmiddels ook wakker, moeten ffies weg...geef hem dus door aan... ??
tot strakkies
[/offtopic]
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 20-09-2000 13:03]
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 20-09-2000 13:46]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |