abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_350394
11:07
Zo te tellen en te zien missen we er twee aan de eettafel. Als ik het goed zie: Ali en Annet.

Koos vraagt zich af hoe het met de blokkades zijn op de Nederlandse wegen. Of de bezineprijzen.
De behoefte naar een krant blijkt groot te zijn. Iemand oppert meer interesse te hebben bij de Olympische spelen en hoe Nederland dat daar doet.

Het gesprek gaat verder over de games, waar Nederland het meeste kans in maakt mbt een gouden plak.

pi_350398
11:11
Annet zit inmiddels ook aan tafel. Alii heb ik vanaf dat ik wakker ben nog niet gezien (niet dat ik daar rouwig om ben hoor ). Bianca controleerd voor de zekerheid of iedereen heeft meegekregen dat de psycholoog vandaag langskomt. Hoor nu zwak in de verte gezing..
pi_350406
11:13
Het gesprek gaat van de hak op de tak. Koos schrijft liever dan dat hij naar de psycholoog gaat, niet dat hij niet gaat. Maar wil graag van zich afschrijven. er wordt gezegd dat hij anders moet gaan zingen, dat helpt ook.

Het beleg blijkt toch behoorlijk te slinken, er werd al gezegd twee boterhammen te beleggen met 1x maal beleg. Voor morgen gaan ze eiersalade maken voor op brood.

pi_350412
11:18
De stem komt het ontbijtritueel storen.
"Even een verzoek mbt de petjes. In huis graag de petjes allemaal af...vriendelijk bedankt."

Er wordt even gemopperd; "dan zie je mijn haar." "Ik zie er niet uit." "Ik doe hem straks af.."

pi_350426
11:21
Ali heb ik inmiddels ook gezien, hij gaat steeds zitten en loopt weer weg. Hij heeft nog geen hap gegeten.

Koos: "En Jolanda hoe gaat het ?"
Jolanda: "Goed.."
Annet: "Jolanda moet eerst wakker worden."
Koos: "Het gaat al een paar dagen goed he ?"
Annet: "Nu er weer behoorlijk geslapen wordt.."

Hieke komt met een briljant idee. Ze hebben steeds het probleem dat ze niet weten van wie welke handdoek is en of hij alweer in de was moet. Het idee is om nu boven ieder haakje de initialen te schrijven, zodat iedereen weet van wie wat is. Gaat het toch een keer fout of twijfel je, kun je alsnog een schone pakken en de ander in de was gooien.
Iedereen vindt het een "fantastisch" idee.

pi_350434
11:26
Ali zit dan nu echt aan tafel en er wordt weer gezongen..

En mijn streams zijn beiden weggevallen....
"The network connection has failed"
Krijg ze ook niet zo 1,2,3 weer aan de praat.

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 20-09-2000 11:33]

pi_350456
11:44
Heb weer streams. Terwijl ze zingen wordt de tafel afgeruimd. Koos en Robin zijn bezig met het hout hakken. Het spat een beetje dus moeten ze hun uiterste best doen om het af te krijgen voor het te hard regent en ze moeten zorgen dat het hout droog blijft.

Robin en Georgie dragen nog steeds hun petje.

pi_350468
11:47
Ook Bianca heeft d'r pet weer op. Desiree meldt dat het vandaag woensdag is en dus het muziekinstrument krijgen.

Ondertussen gaat het gezing (gejengel)gestaag door.

pi_350485
11:49
Georgie is weer brood aan het bakken. Desiree helpt hem daarbij. Bianca loopt met een eigen gebrouwen glas karnemelk, het lijkt goed te ruiken, maar niemand durft er van te drinken. Uiteindelijk wordt het maar gewoon wegegooid.

11:52
De afwas is klaar en er wordt geroepen dat er afgedroogd kan worden. Die taak neemt Ferdi op zich zo te zien.

pi_350514
12:00
De broden kunnen weer de oven in. Ferdi en Bianca melden BB nog even dat ze zeer tevreden zijn met het messenset.
pi_350535
12:11
De afwas is dan zo goed als klaar. Bianca en Ferdi vinden dat ze vanavond vrijaf hebben.
Er zijn in de afgelopen dagen veel kopjes en glazen gesneuveld, ze vragen zich af of ze nieuwen zelf moeten kopen...

Jolanda is tuinkers aan het zaaien.

pi_350539
De bewoners hebben te horen gekregen dat nu echt alle petjes en lampekappen af moeten.
Georgie is het hier niet mee eens en zegt:

'als ze de regels telkens gaan veranderen dan weet ik er ook nog wel een paar !'

pi_350548
12:16
Georgie wou graag gaan klaverjassen.."Jolanda weer een potje billenkoek geven." Hij kreeg van Bianca te horen dat eerst alle huishoudelijke klusjes gedaan moeten worden. Georgie verdedigt zich: het hout wordt al gehakt, de broden worden gedaan, jullie de afwas...

Bianca zegt dat hij dan maar even moet gaan stofzuigen, Georgie stribbelt nog even tegen: "Ik moet ook nog douchen..das ook belangrijk..." Toch is hij nu druk bezig met vegen.

De groep bevindt zich in de badkamer en zingen nummers uit Miss Saigon. Ferdi is verbaasd dat mensen nummers weten te verzinnen waar hij nog nooit van heeft gehoord.

pi_350571
12:22
Iedereen is aan het tutten en zingen.
Kim krijgt haar broek niet dicht en wordt geholpen zo te zien. Opeens vragen ze zich af of Jolanda niet met een Y is. (dit ws vanwege het opschrijven van de initialen boven de haakjes)

12:30
Jolanda is bezig met de groente voor vanavond in de woonkamer, ook Desiree en Leo zitten daar.

[offtopic]
Danny is inmiddels ook wakker, moeten ffies weg...geef hem dus door aan... ??
tot strakkies
[/offtopic]

pi_350612
sommige bewoners hebben echt scheit aan de redaktie en houden hun petjes op...
pi_350633
9 bewoners vertoefen in in de woonkamer...Jolanda en Leo zijn uit beeld en ook Bianca is in geen velden 0f wegen te bekennen.....Aly voert zoals gewoonlijk)het woord...waar het precies over gaat weet ik niet wnant ik kom net binnen....Oeps zie nu dat Bianca er wel is....ze zit naast Ferdi.....

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 20-09-2000 13:03]

pi_350653
2 streams in de woonkamer ..in de verte zie ik volgens mij Annet en de rest zitten.....de bewoners met hoofddeksels lappen het verzoek om ze af te zetten aan hun laars...want ze hebben ze nog steeds op....
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 september 2000 @ 13:13:00 #68
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_350665
13:12
Koos zit in een hoekje een boek te lezen en ondertussen met zijn bril te spelen
terwijl Bianca wat praat over leeftijden
op de achtergrond is Ali te horen met zijn geratel.
Koos maakte ff een opmerking tussendoor dat ze blij mogen zijn dat ze geen 48 zijn
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_350666
Bianca zegt dat Ferdi nog maar een knulletje is vergeleken bij haar.....ze schelen elf jaar haar 30 ste verjaardagt is een groot feest geweest.....Aly zegt hoe ouder ...hoe meer ervaring....en je opgeven voor BB heeft niets met leeftijd te maken......zo weet hij te melden.
pi_350679
Ik zag zojuist op stream 1 een kip door de woonkamer struinen...of is dat al geen nieuws meer ?
Komt tijd, komt hoofdpijn...
pi_350680
iedereen is in de badkamer en in de keuken...het enige wat we nu kunnen zien is Koos die half liggend op de bank een boek leest.....veel geroezemoes op de achtergrond.
pi_350690
ah beeld in de keuken....Aly is aan het schrijven en Ferdi, kim, Desiree, en Georgi zitten te kaarten....Bianca 'lult'engels op de achtergrond...Annet is druk aan het aanrecht en trekt spleetogen..Leo komt haar helpen....ze bespreken de psycholoog die aanwezig blijkt te zijn.....
pi_350699
Koos probeert wat te lezen...
Bianca begint weer wat irrie-engels te praten..
Een van de kippen kwam even het huis binnen (honger zeker?)

pi_350706
Bianca inspecteerd het mandje met medicijnen...er schijnen ook nicorettes in te zitten...ze schilt volgens mij een appel en deelt er partjes van uit aan de mensen die aan de eettafel zitten te kaarten...Annet meldt dat ze zo kan stoppen met roken als het moet
pi_350722
Hieke is ook aan de eettafel komen zitten.....jaja zonder petje.....en maakt zich op...Hieke gaat meedoen met 31 en....georgi zit aan tafel met nog steeds zijn 'lampekapje op'....Bianca oppert dat Arabieren een groot geslachtsdeel hebben.....Aly zegt geen arabier te zijn.....

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 20-09-2000 13:46]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')