0.37
af en toe wat schuifel geluiden, geritsel van lakens, iemand die zich omdraait en een hoestje (zodat ik weet dat het geluid het nog doet)
1.07
Ali(?) is op zijn rug gaan liggen en dat levert een luid gesnurk op, ging hij maar weer zingen
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 20-09-2000 01:08]
Kom ik thuis, eerste wat ik zie: ALI die ligt te snurken!
Voor de rest regeert de stilte in Huize BB2...
Een vroegertje.
Het is heel stil in het huis. Een ontbloot been van Desiree is het enige wat de moeite waard is. Wederom is de stream ook op onzer aller grote vriendje Ali gericht. De kippen lopen nog steeds door de tuin en weigeren op stok te gaan. Verder persoonlijke noot dat mijn kat op dit moment mijn hand aan het aanvallen is en dus duidelijk een kreet van ongenoegen uit door te proberen duidelijk te maken dat ik mijn mandje ook maar eens moet opzoeken.
Ik kan helaas niet uit de streams uit maken of Robin bij Desiree in bed ligt. Daar zijn ze helaas te ontduidelijk voor.
Goed dat was het voor mij voor vandaag.
Ali snurkt nog steeds Dit klinkt als een heel erg ziek paard. En daarbij hijgt ie ook nog
3.04
Ali en Desiree(?) draaien zich tegelijk om. Ali lijkt steeds sterker te snurken (zelfs in zijn slaap is ie niet stil te krijgen )
Een harde tik, en even daarvoor iets wat leek op een paar woorden. VOO lijkt echter ook in slaap, want de streams laten geen andere beelden zien dan een slapende Ali en Desiree
En met een plaatje van een vredig slapende Desiree, Robin en Ali ga ik slapen. In de tussentijd heeft iedereen zich wel eens een keer omgedraaid, is Desiree van haar linkerkant, op haar rug, vervolgens naar rechterkant en weer terug gedraaid. Het gesnurk is gelukkig opgehouden Maar het is vreselijk saai
Succes met streamen vandaag verder
De vredige slaapplaatjes worden begeleid door een neuzelende BBtechnicus-stem (met op de achtergrond kwekkende dames): 'Maar wat is dit nou jongens?', 'D'r piept iets' (inderdaad).
[Dit bericht is gewijzigd door Snuis Snuiskip op 20-09-2000 05:16]
7:00-7:23
Iedereen slaapt. Stream 1 staat op Ali Blabla (die heerlijk zijn smiegeltje dichthoudt) en stream 2 staat op het onderste bed in het stapelbed gericht. Liggen 2 mensen in.... Zou Dees dan vannacht met Leo?????
7:24
Ali wordt wakker... Het geluid staat niet aan (anders hoor je waarschijnlijk: "Hello, Goodmorning, How are you, piep piep!"). Hij ligt met z'n armen onder z'n hoofd naar 't plafond te staren.
7:28
Stream 2 is inmiddels uitgezoomd en de hele hoogslaper is in beeld. Ik heb geen idee wie erin liggen...
Tot zover dit geweldig interessante slaapnieuws...
--edit: lees net dat Desiree met Robin in bed ligt--
[Dit bericht is gewijzigd door Gellarboy op 20-09-2000 07:31]
Onee!! hij laat nu alleen nog maar een pruttelend geluid horen, hij heeft zich op zijn zij gedraaid.
De rust keert terug
In het kippenhok is er echt veel leven.
Oh ik krijg nu de was in beeld, ook erg spannend
WHY?!?!?!?!
Nu zie ik een waslijn... Nu tekeningen...
Nu een kastje... En nu weer gewoon de slaapkamer.
Gebruiken ze dit als opvulling in de show ofzo??? Gaat ie weer: de tafel... Zonnebril, kleding... HOP, slaapkamer!
En terug, salontafel...En terug, slaapkamer...
Wordt er gallisch gestoord van!
Just to keep you informed...
Kamera geil als ze is wordt er meteen gesmiled naar de kamera.
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 20-09-2000 08:08]
OH, ER LOOPT IEMAND DOOR HET HUIS!!!!!
(spektakel!!!)
Het is Bianca.
Maar ik moet weg. Wie neemt het over??
(Ik hoor Bianca plassen en een wind laten, Whahahahahaha!)
--edit, typefout--
[Dit bericht is gewijzigd door Gellarboy op 20-09-2000 08:06]
Bianca staat tandjes te poetsen. Volgens mij slaapt ze nog, want ze stond zo langzaam te bewegen en zo G**DSGR$$#(($#LIJK sloom in die spiegel te kijken
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 20-09-2000 08:31]
Mogguh iedereen!
Ali is al vroeg op zo te zien, speelt lekker in zijn eentje aan de eettafel een spelletje mikado. Kippen lijken enkel en alleen oog te hebben voor de voederbak op stream 3. Ali lijkt zijn eigen visie op het spelletje mikado te hebben en bouwt iets van een toren met de stokjes. Het lijkt nu een chocoladereep(?) die hij boven op de net gebouwde toren legt.
Inmiddels ligt er een doosje op de mikadostokjes en bouwt hij verder met kaarten.
(Intressant hé; helaas heb ik geen geluid voor meer details)
Zo te zien is Darius zo druk met zijn bouwwerk dat hij vergeet te zingen.
9:12
Hihiiii, zijn bouwwerk valt in elkaar. Hij vind dit zichtbaar jammer (maar ik niet)
9:15
Onze Ali geeft niet op (doorzetter) en begint aan een nieuw bouwwerk.
Dank aan VOO voor de close-up op de kaarten.(Duh)
Bianca is loopt in de tuin. Ik kan niet zien wat ze doet, maar ze verschijnt steeds weer in een ander raampje.
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 20-09-2000 09:16]
Ali nog steeds aan de woonkamer kinda remmie thing Zijn bouwsel met mikado stokjes, wordt uitgebreid met wat kaarten, alles bij elkaar begint het er toch aardig uit te zien.
Yes! kaartenhuis is in elkaar gevallen spannuuunddd! Ali heeft net een nieuwe benadering gekozen voor zijn bouwwerk, ipv de kaarten rechtop te zetten begint hij nu met een bouwsels waarbij de kaarten op hun zij liggen. Verder is het nog doodstil in het huis, ik had vernomen dat Bianca al op zou zijn, maar kan haar niet traceren.
Whoiehoe! een va de kippen heeft het slim bekeken als dat toch niemand in het hok zit bij de voederbak, dan is hij mooi voor mij.
2 streams gaan volledig op in het bouwsel van Ali, zal wel bij gebrek aan betere beelden zijn. Bianca komt binnen stappen en was dus blijkbaar buiten in de tuin. Ali is een beetje bezorgd of Bianca haar wel goed aangekleed heeft, hij vindt het weer maar gevaarlijk(?) Veder wat irri-praat over en weer, weinig bijzonders. Ali besluit te gaan douchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |