quote:
ah duidelijkquote:Op zondag 25 november 2012 22:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij wisselt zijn Vitesse/Arsenal (en mogelijk meer clubs) fan zijn af ten gunste van wie de beste resultaten boekt
Wilfried ook maandagquote:Op zondag 25 november 2012 22:14 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
heeft Jack zijn goede doelen shirt weer aan?
How blackbronze is jack?quote:Op zondag 25 november 2012 22:17 schreef alors het volgende:
Er is niet eens genoeg brons in de wereld om van Sjek een standbeeld te maken.
ze hebben hem een pilletje gegevenquote:Op zondag 25 november 2012 22:18 schreef Shreyas het volgende:
Hoe kan het dat Waterreus er zit terwijl PSV verloren heeft?
Niet nodig, PSV verdiende winst, maar dankzij zichzelf kreeg die hem nietquote:Op zondag 25 november 2012 22:19 schreef Mandéra het volgende:
Zometeen Waterreus rage om PSV te verdedigen let maar op.
Haha dat zal zo maar kunnenquote:Op zondag 25 november 2012 22:25 schreef alors het volgende:
Ik denk dat Jan Mulder het straks voor Luiz Adriano gaat opnemen, alleen maar om tegen de rest in te gaan
Het antwoord zit in de vraag.quote:Op zondag 25 november 2012 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
Waterkneus moet echt zijn mond houden man, wat voegt die man nou toe aan dit toch al nutteloze programma?
Niets, hij heeft geen verstand van het hedendaags voetbal en kan zijn PSV-bril nooit afzettenquote:Op zondag 25 november 2012 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
Waterkneus moet echt zijn mond houden man, wat voegt die man nou toe aan dit toch al nutteloze programma?
als hij naast Bossie zou zitten had hij allang een paar koeken gehadquote:Op zondag 25 november 2012 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:RWaterkneus twitterde op zondag 25-11-2012 om 22:10:48Wil je lachen? Kijk dan nu naar #studiovoetbal Mijn extra zure kop zal gegarandeerd een glimlach op je gezicht toveren #psv reageer retweet
Mij blijft de kaalheid van Sjek me fascineren.quote:Op zondag 25 november 2012 22:26 schreef alors het volgende:
Het haar van Waterreus blijft me fascineren, hoe kan dat nou?
Erwin? Welke Erwin. dat is toch niet te gelovenquote:Op zondag 25 november 2012 22:27 schreef Evertjan het volgende:
ik dacht dat Erwin de baas was bij Vitesse??
Dat vind Jan nou ook.quote:Op zondag 25 november 2012 22:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Mij blijft de kaalheid van Sjek me fascineren.
En dan lekker insmeren met spul. Laat maar glimmen hoor Sjek.quote:Op zondag 25 november 2012 22:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Mij blijft de kaalheid van Sjek me fascineren.
Eigenlijk is alles leuk met een Benny Hill muziekje eronder.quote:Op zondag 25 november 2012 22:30 schreef alors het volgende:
Zulke filmpjes zijn zoveel beter met een Benny Hill muziekje eronder.
quote:Op zondag 25 november 2012 22:30 schreef alors het volgende:
Zulke filmpjes zijn zoveel beter met een Benny Hill muziekje eronder.
quote:Op zondag 25 november 2012 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles leuk met een Benny Hill muziekje eronder.
Alleen onder die voorwaarde zou Waterreus er zitten vanavond en ze konden niemand anders meer vindenquote:
Of over Roda JC - Ajaxquote:Op zondag 25 november 2012 22:33 schreef Stiggie het volgende:
Twente vs PEC, daar moet het over gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |