SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2012 22:22:54 ]
Door mijn moeder heb ik deze nicknamequote:Op zondag 18 november 2012 22:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Gelukkig zijn mijn ouders geen FOK!kers.
ben je echt zo lomp dan?quote:Op zondag 18 november 2012 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Door mijn moeder heb ik deze nickname
Noemt ze jou altijd zo dan?quote:Op zondag 18 november 2012 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Door mijn moeder heb ik deze nickname
Ja. Heb ik van haar vader schijnt hetquote:Op zondag 18 november 2012 22:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ben je echt zo lomp dan?
Zo nu en dan jaquote:
Neeee, houd Leila.quote:Op zondag 18 november 2012 22:17 schreef Taexon het volgende:
Tering me internet is nog slomer dan een naaktslak in winterslaap ... kan nog geeneens een plaatje op google zoeken..
leuk he glasvezel als er alleen maar onderhoud aan is
hahaha schattigquote:Op zondag 18 november 2012 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja. Heb ik van haar vader schijnt het
[..]
Zo nu en dan ja
opa's met kort haar zijn zo schattigquote:Op zondag 18 november 2012 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Op mijn opa lijken
Niet kaal worden, maar toch millimeteren omdat het kan
Mijn ma steelt altijd mijn sambuca om door haar koffie te doenquote:Op zondag 18 november 2012 22:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb nog Bacardi Limon van mijn stiefpa in mijn kamer.
Ik heb hier Strongbow Gold, gewoon drinken omdat het kan. Niet veel trouwensquote:Op zondag 18 november 2012 22:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb nog Bacardi Limon van mijn stiefpa in mijn kamer.
quote:Op zondag 18 november 2012 22:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
opa's met kort haar zijn zo schattig
Vrouwenquote:Op zondag 18 november 2012 22:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mijn ma steelt altijd mijn sambuca om door haar koffie te doen
wanneer wij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |