ik denk dat hier behoorlijk wat staal verwerkt zit in de binnenkant, anders gaat dit 100% zeker scheef hangenquote:Op zondag 18 november 2012 21:36 schreef McSteamy_ het volgende:
Dat waren we sowieso al van plan, ik vind net een foto van hoe wij het soort bedbak dat wij willen:
[ afbeelding ]
Maar dan dus met de rechterkant aan de muur bevestigd. Zou dit materiaal goed genoeg zijn?
En er komen dan twee poten aan de linkervoorkant en linkerachterkant, zo'n 20 cm van de randen af.
Dat denk ik ook, inclusief een stevige muur en een goede bevestiging.quote:Op zondag 18 november 2012 21:44 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
ik denk dat hier behoorlijk wat staal verwerkt zit in de binnenkant, anders gaat dit 100% zeker scheef hangen
of zou er stiekem een poot onder zitten, op ongeveer 20cm uit de kant, dan lijkt het of het bed zweeft, maar doet het nietquote:Op zondag 18 november 2012 21:45 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, inclusief een stevige muur en een goede bevestiging.
Het bed op deze foto staat op twee poten:quote:Op zondag 18 november 2012 21:44 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
ik denk dat hier behoorlijk wat staal verwerkt zit in de binnenkant, anders gaat dit 100% zeker scheef hangen
haha, dat moest idd wel... wil je het echt ...quote:Op zondag 18 november 2012 21:51 schreef McSteamy_ het volgende:
[..]
Het bed op deze foto staat op twee poten:
[ afbeelding ]
zoiets dus:quote:Op zondag 18 november 2012 21:48 schreef CarltonBanks het volgende:
Op zondag 18 november 2012 21:47 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
of zou er stiekem een poot onder zitten, op ongeveer 20cm uit de kant, dan lijkt het of het bed zweeft, maar doet het niet
Haha, ik zie het, briljant.quote:Op zondag 18 november 2012 21:52 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
haha, dat moest idd wel... wil je het echt ...
wacht eens, er zitten voor ook gewoon poten... kijk maar goed
De kamer an sich is in principe best groot, het is alleen ook de woonkamer, dus het bed moet het liefst zo weinig mogelijk ruimte innemen en toch wel heel leuk/gaaf zijn, omdat het in je woonkamer staat. We kunnen onze spullen verder prima kwijt, dus de 1.40m x 2.00m die het bed inneemt is geen ruimte die we dubbel moeten gebruiken.quote:Op zondag 18 november 2012 22:29 schreef deadly_kiss het volgende:
Waarom wil je het perse zwevend hebben? Je kan ten eerste je bed nooit even aan de kant schuiven om eens schoon te maken eronder, en ten tweede zou ik de ruimte onder mijn bed veel nuttiger maken als er weinig ruimte is in de kamer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |