Niet eens duur (vorige week de eerste zak van dit jaar meegenomen van een stalletje, 11 voor 8 euro meen ik).quote:Op zondag 18 november 2012 19:37 schreef marcelpetra1 het volgende:
Petra had niet door dat het topic dicht was en dat zij een nieuwe moest openen![]()
![]()
Dus Ireth maar even gedaan
Maarre.. ze zijn af te halen in Utrecht5 stuks voor 2 euro
das te verquote:Op zondag 18 november 2012 19:37 schreef marcelpetra1 het volgende:
Petra had niet door dat het topic dicht was en dat zij een nieuwe moest openen![]()
![]()
Dus Ireth maar even gedaan
Maarre.. ze zijn af te halen in Utrecht5 stuks voor 2 euro
Mij ook te ver. Morgen maar eens kijken naar zo'n stalletje.quote:Op zondag 18 november 2012 19:59 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
das te ver
sorry![]()
@ senzune & frederik
handje wel voor de mond ?quote:
Espri! Is jij al terug?!quote:
Nee ben nog niet terug, overmorgen pas/alweerquote:Op zondag 18 november 2012 21:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Espri! Is jij al terug?!
Hoe was het?
Het ruikt hier naar verf :p ik heb wat plastic salamanders goud gespoten :p
Hoi Espriquote:Op zondag 18 november 2012 21:21 schreef espri het volgende:
[..]
Nee ben nog niet terug, overmorgen pas/alweermaar had even goede verbinding dus dacht ff gluren.
Het is hier top en vind het jammer dat het gewone leven er weer aan komt.
Nog gefeliciteerd héquote:
quote:Op zondag 18 november 2012 21:21 schreef espri het volgende:
Nee ben nog niet terug, overmorgen pas/alweermaar had even goede verbinding dus dacht ff gluren.
Het is hier top en vind het jammer dat het gewone leven er weer aan komt.
Dat is ook de bedoeling van een bruiloft toch?quote:Op zondag 18 november 2012 21:36 schreef espri het volgende:
[..]
Dankjewel' het was een topdag en avond
NOG niet terugquote:
niet te veel hoorquote:Op zondag 18 november 2012 21:42 schreef Ireth het volgende:
Espri!! Alsnog gefeliciteerd!!!(en neem wat zon/warmte mee terug graag
)
Zout op met je sneeuw!quote:Op zondag 18 november 2012 21:43 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
niet te veel hoor
't moet gaan sneeuwen ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |