aha, ik weet wie je bedoelt.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:43 schreef t-i-m het volgende:
[..]
jij kent dr ook
ze reageert op het moment even niet zo veel
maar anders had ze ws een nog scherpere opmerking gemaakt.....
wist ik welquote:
lekker zappen danquote:Op donderdag 22 november 2012 18:45 schreef trampolientje het volgende:
morgen manlief weer @home hierna een 3 daags tripje irak, vanavond nog even baas over de afstandsbediening,komt er nog iets bijzonders op vanavond???
kan nog wel maar dan gaat t weer in overleg hequote:Op donderdag 22 november 2012 18:45 schreef t-i-m het volgende:
[..]
wist ik wel
[..]
lekker zappen dan
morgen kan t niet meer...
yupsquote:Op donderdag 22 november 2012 18:50 schreef trampolientje het volgende:
kan nog wel maar dan gaat t weer in overleg he
zometeen kinders in hun kribjes en lang uit op d ebank
das geen programmaquote:Op donderdag 22 november 2012 18:55 schreef trampolientje het volgende:
jongste heeft er handje van tig keer uit te komen s avonds maar die mocht nu bij wijze van hoge uitzondering in mamas bed.Ze wilde alleen wel op mamas plekje wat op papas plekje laat papa altijd windjes))mAAR GOED ZE HEEFT DUIDELIJKE INSTRUCTIES TOch echt in bed te blijven dus ik ben benieuwd.Kereltje is nooit moeilijk die gaat om 20.00 uur plat en hoor en zie ik niet meer.ik denk dat het in elk geval derek ogilvie word vanavond en verder nog maar even kijken.
hmmmquote:Op donderdag 22 november 2012 19:09 schreef trampolientje het volgende:
[..]
in elk geval vermakelijke tv voor mij
* t-i-m de ijsjes wel uit de vriezert haaltquote:Op donderdag 22 november 2012 19:49 schreef trampolientje het volgende:
pff new kids turbo word het ook niet,investigation discovery is vanavond couples who kill,kijk das interessant!
Koters liggen er inmiddels allebei in,en blik in de vriezer net deed me beseffen jaaaaa ik heb nog sateetjes te snaaien!
New kids turboquote:Op donderdag 22 november 2012 19:49 schreef trampolientje het volgende:
pff new kids turbo word het ook niet,investigation discovery is vanavond couples who kill,kijk das interessant!
Koters liggen er inmiddels allebei in,en blik in de vriezer net deed me beseffen jaaaaa ik heb nog sateetjes te snaaien!
Niemand komt aan Maaskantje Jongûquote:Op donderdag 22 november 2012 20:41 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
New kids turboGister voor de 20e keer gekeken
Heerlijke film.
hooooooooooiiiiquote:Op donderdag 22 november 2012 22:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo, uitgewerkt voor deze week!
hooi schatjes!
*zwaait*quote:
* Ireth rent hard weg!!!quote:Op donderdag 22 november 2012 22:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
*zwaait*
ik heb zin in oliebollen
*zwaait terug* anders ik wel.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
*zwaait*
ik heb zin in oliebollen
absoluut waarquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
Vertel jij dan het resultaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |