Van de chinees jaquote:Op woensdag 21 november 2012 23:40 schreef gomi het volgende:
[..]
mwah ik denk dat jij veel gevarieerder eet qua vlees en vis
hehe keus zat iig.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja dat schoonmaken geloof ik direct!
Hmmm nu maar even bedenken of k vrijdag uitgebreid ga koken met schorseneren en koolrabi!
Ik heb ook nog zoete aardappels, pastinaak en pompoen
Zaterdag en zondag kook ik niet..
Nou we eten dan niet thuis, dit weekend. Ik kook regelmatig juist op zondag uitgebreid met de tajine bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:45 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe keus zat iig.
ik heb nog geen flauw idee wat ik vrijdag eet
hoezo kook je zaterdag en zondag niet? principekwestie om niet te koken in t weekend?
1 keer per week, minstens.quote:
ah k.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou we eten dan niet thuis, dit weekend. Ik kook regelmatig juist op zondag uitgebreid met de tajine bijvoorbeeld.
Nee, dat doe ik maar niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:51 schreef Ehhe het volgende:
[..]
oh valt mee. Zag je elke dag al naar je buren lopen
hij zegt ook minstens hequote:Op woensdag 21 november 2012 23:51 schreef Ehhe het volgende:
[..]
oh valt mee. Zag je elke dag al naar je buren lopen
Naja chinees word vaak bezorgd in zulke grote hoeveelheden dat je er meestal meer dan eens van kan eten (bij mij vaak 2 a 3 keer.quote:
klopt idd, hier ook altijd genoeg voor 2x idd.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Naja chinees word vaak bezorgd in zulke grote hoeveelheden dat je er meestal meer dan eens van kan eten (bij mij vaak 2 a 3 keer.)
Precies, ik eet er 2 dagen van. Het is gewoon lekker.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Naja chinees word vaak bezorgd in zulke grote hoeveelheden dat je er meestal meer dan eens van kan eten (bij mij vaak 2 a 3 keer.)
Euh, hoe bedoelt u dit?..............quote:Op donderdag 22 november 2012 15:29 schreef kwiebuske het volgende:
zelf even aan t spelen geweest
niet gelukt
dus sjah
met de hand is ook zowat ....
lol
niet wat jij denkt in ieder gevalquote:Op donderdag 22 november 2012 18:28 schreef cvboer het volgende:
[..]
Euh, hoe bedoelt u dit?..............
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:30 schreef t-i-m het volgende:
[..]
niet wat jij denkt in ieder geval
viespeuk
ging over de overleden vaatwasser die nu bij de gemeentewerf
EN nieuwe ook al aangesloten![]()
edit:
sorry zit benee op lappie
andere nick
ww van kwieb moet ik daar nog invoeren
zoek niet overal wat achterquote:Op donderdag 22 november 2012 18:34 schreef cvboer het volgende:
[..]Sorry, ik ben nogal visueel ingesteld. Ik denk in beelden
Aan wie dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:35 schreef t-i-m het volgende:
[..]
zoek niet overal wat achter
kijk naar wat er voor gepost is....
grrrr
je doet me denken aan iemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |