Hier is alles goed, alleen ik mis je posts hierquote:Op zondag 18 november 2012 21:47 schreef espri het volgende:
Verbinding is slecht en traag sorry, hier is het 28graden, triest hè?Zal er wat straaltjes in m'n koffer stoppen voor jullie.
Over paar dagen zal ik uitgebreid vertellen hoor. Met jullie ook alles lekker?
quote:Op zondag 18 november 2012 21:47 schreef espri het volgende:
Verbinding is slecht en traag sorry, hier is het 28graden, triest hè?Zal er wat straaltjes in m'n koffer stoppen voor jullie.
Over paar dagen zal ik uitgebreid vertellen hoor. Met jullie ook alles lekker?
Aah wat lief, ik word gemistquote:Op zondag 18 november 2012 21:48 schreef cvboer het volgende:
[..]
Hier is alles goed, alleen ik mis je posts hier
gewoon gaan werkenquote:Op maandag 19 november 2012 12:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
WERKEN! Wat kan een mens daar zin in hebben!
NOT
Ik heb ook geen keus, als ik niet ga werken dan was de winkel dicht gebleven want ik stond alleenquote:
Eigen winkel of enigste personeel?quote:Op maandag 19 november 2012 18:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb ook geen keus, als ik niet ga werken dan was de winkel dicht gebleven want ik stond alleen
Yeah gelukkig! Hoe afhankelijk kan je dan van zoiets zijn he!! Fijne vliegurenquote:Op maandag 19 november 2012 20:00 schreef trampolientje het volgende:
mn nimbus 2000(fiets) doet het weer,man kon hem fixen gelukkig!
zoooo echt wel,deed voorheen alles op gewone fiets of bus maar bus kost zo enorm veel tijd en onpraktisch omdat die ebikes toen nog zo duur waren.heb deze bij outletwinkel in belgie vandaan was toen 400 euro nieuw maar ben er voor 40000 gelukkig mee!Dus mochten er nog meer naar goedkope op zoek zijn....quote:Op maandag 19 november 2012 20:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yeah gelukkig! Hoe afhankelijk kan je dan van zoiets zijn he!! Fijne vlieguren
Geen eigen winkel en op maandag alleen ivm de hoeveelheid klandiziequote:Op maandag 19 november 2012 20:04 schreef Senzune het volgende:
[..]
Eigen winkel of enigste personeel?
Welk gesprek?quote:Op maandag 19 november 2012 22:40 schreef marcelpetra1 het volgende:
om even in te breken op julie gesprek ik wordt hier helemaal gek van de oliebollen lucht iemand een ideetje hoe je dat wegkrijgt
heb je ze binnenshuis gebakken dan?????quote:Op maandag 19 november 2012 22:40 schreef marcelpetra1 het volgende:
om even in te breken op julie gesprek ik wordt hier helemaal gek van de oliebollen lucht iemand een ideetje hoe je dat wegkrijgt
1 geurkaars voor elke oliebol die je hebt gebakkenquote:Op maandag 19 november 2012 22:56 schreef marcelpetra1 het volgende:
ik denk dat ik helaas niet genoeg heb aan 20 ik denk eerder in de buurt van 200 me hele huis van boven naar onder druipt van de oliebollen lucht
Niet?quote:Op maandag 19 november 2012 23:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
1 geurkaars voor elke oliebol die je hebt gebakken
De volgende keer moet je gewoon buiten gaan staande lucht buiten je huis houden ghehe maarja daar heb je nu niks meer aan..
Morgen de ramen even tegen elkaar open zetten dan? Met een wierrook stokje door huis rennen?
Luchtverfrisser? Of gewoon het hele huis uitsoppenmaar daar zou k ook geen zin in hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
quote:Op maandag 19 november 2012 23:11 schreef cvboer het volgende:
[..]
Niet?Ik heb er geen hekel aan.
Hahaha. Ik moet jou gewoon uitnodigen bij mij thuis, om ne af te gaan als een gieter moet ik dan wel soppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |