PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Kan heel goed dat diegene inderdaad een goede handelaar is. Maar het kan ook iemand zijn die met gewoon geld coins/pakjes heeft gekocht. Voor je zelf: zorg dat je spelers netjes in formatie en positie zijn, en dat ze een link met elkaar hebben. Dan krijg je 100 team chemistry, en speelt het een stuk prettiger wegquote:Op zondag 18 november 2012 17:36 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik speelde tegen een team met letterlijk alle wereldsterren bij elkaar, dus dat is allemaal netjes gehandeld en niet bij elkaar gekocht met geld? Ik ben trouwens net begonnen, ben nog alles aan het uitvogelen.
Tnx, ja ik doe mn best. Ook als ze dezelfde nationaliteit hebben is goed voor de teamgeest toch? Ik ga de link; FUT voor noobs ff goed doornemen voor de basistips etc.quote:Op zondag 18 november 2012 17:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan heel goed dat diegene inderdaad een goede handelaar is. Maar het kan ook iemand zijn die met gewoon geld coins/pakjes heeft gekocht. Voor je zelf: zorg dat je spelers netjes in formatie en positie zijn, en dat ze een link met elkaar hebben. Dan krijg je 100 team chemistry, en speelt het een stuk prettiger weg
Heel verstandig.quote:Op zondag 18 november 2012 17:41 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Tnx, ja ik doe mn best. Ook als ze dezelfde nationaliteit hebben is goed voor de teamgeest toch? Ik ga de link; FUT voor noobs ff goed doornemen voor de basistips etc.
Je ziet tussen de posities lijntjes. dat wilt zeggen dat de spelers waar de lijntjes tussen staan iets met elkaar te maken moeten hebben. Dus of ze spelen bij dezelfde club, of in de zelfde competitie, of ze hebben dezelfde nationaliteit. Hoe meer links, en hoe sterker deze zijn, des te beter wordt je teamgeest. Maximaal is 99, en als je een manager toevoegt, kom je op de 100 (mits in goede formatie, en als het kan ook een nationaliteit die matcht met je team)quote:Op zondag 18 november 2012 17:41 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Tnx, ja ik doe mn best. Ook als ze dezelfde nationaliteit hebben is goed voor de teamgeest toch? Ik ga de link; FUT voor noobs ff goed doornemen voor de basistips etc.
Gayquote:
Ik snap het, maar wat formatie betreft. Elke speler heeft een andere voorkeur voor opstelling, doe je dan de opstelling waar de meeste spelers voorkeur voor hebben? Ik ben zelf gewend 4-4-2 te spelen altijd.quote:Op zondag 18 november 2012 17:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je ziet tussen de posities lijntjes. dat wilt zeggen dat de spelers waar de lijntjes tussen staan iets met elkaar te maken moeten hebben. Dus of ze spelen bij dezelfde club, of in de zelfde competitie, of ze hebben dezelfde nationaliteit. Hoe meer links, en hoe sterker deze zijn, des te beter wordt je teamgeest. Maximaal is 99, en als je een manager toevoegt, kom je op de 100 (mits in goede formatie, en als het kan ook een nationaliteit die matcht met je team)
Kun je die niet gewoon kopen op de veiling, misschien een domme vraag (ben net begonnen)quote:Op zondag 18 november 2012 17:46 schreef vandermar het volgende:
Ik heb alweer 50 bronzen pakjes geopend maar nog geen Akinfenwa te bekennen
Duurquote:Op zondag 18 november 2012 17:47 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Kun je die niet gewoon kopen op de veiling, misschien een domme vraag (ben net begonnen)
Jawel maar ik ga geen 200K + betalenquote:Op zondag 18 november 2012 17:47 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Kun je die niet gewoon kopen op de veiling, misschien een domme vraag (ben net begonnen)
Je kan beter spelers kopen in de formatie die jij wil spelenquote:Op zondag 18 november 2012 17:47 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik snap het, maar wat formatie betreft. Elke speler heeft een andere voorkeur voor opstelling, doe je dan de opstelling waar de meeste spelers voorkeur voor hebben? Ik ben zelf gewend 4-4-2 te spelen altijd.
Dat is idd. wel duur lijkt me. Ik zag dat Ronaldo 2,5 miljoen kost.quote:Op zondag 18 november 2012 17:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jawel maar ik ga geen 200K + betalenik wil hem in een pakje om te verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |