zeg er staat vraagprijs dus bieden is toegestaanquote:Op zondag 18 november 2012 19:41 schreef Daklem het volgende:
350 euro mag je al blij zijn.
Ik heb de mijne, geheel schadevrij met hoesje en screen protector voor 300 euro.
Ik zie nu in je post geschiedenis dat de telefoon dit probleem wel had, maar dat het na een reparatie verholpen is. Zou het dan niet netter zijn omdat gewoon te melden (dat het nu goed is). Dat zou ik in ieder geval doen. En de telefoon heeft dus geen schade opgelopen toen je hem hebt laten vallen? Zo nee dan bied ik 290.quote:Op maandag 19 november 2012 11:46 schreef lekzzz het volgende:
bod staat genoteerd, het Wi-Fi probleem is bij deze niet aanwezig. Gewoon overal vol bereik
quote:Op dinsdag 20 november 2012 06:52 schreef EggsTC het volgende:
Waarom zou je uberhaupt nog gaan bieden dan Sandyman... blijkbaar is TS niet helemaal eerlijk.
Misschien moeten we samen eens de kroeg induiken mag je zelf aangeven of ik wel of niet eerlijk benquote:Op dinsdag 20 november 2012 06:52 schreef EggsTC het volgende:
Waarom zou je uberhaupt nog gaan bieden dan Sandyman... blijkbaar is TS niet helemaal eerlijk.
Je hebt helemaal gelijk, niet zo netjes van me. Is inderdaad verholpen. Helemaal schadevrij verder dus ook niet van het openmaken. Is netjes door Dynafix gebeurd, bewijs heb ik er nog van.quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:06 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ik zie nu in je post geschiedenis dat de telefoon dit probleem wel had, maar dat het na een reparatie verholpen is. Zou het dan niet netter zijn omdat gewoon te melden (dat het nu goed is). Dat zou ik in ieder geval doen. En de telefoon heeft dus geen schade opgelopen toen je hem hebt laten vallen? Zo nee dan bied ik 290.
Zou je dat nou wel doen Sandy? De telefoon is kennelijk al terug geweest voor reparaties enzo. Ik zou maar oppassen als ik jou was!quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:06 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ik zie nu in je post geschiedenis dat de telefoon dit probleem wel had, maar dat het na een reparatie verholpen is. Zou het dan niet netter zijn omdat gewoon te melden (dat het nu goed is). Dat zou ik in ieder geval doen. En de telefoon heeft dus geen schade opgelopen toen je hem hebt laten vallen? Zo nee dan bied ik 290.
Telefoon werkt gewoon top hoor, niks mee aan de hand ik doe hem niet weg vanwege de fix maar vanwege het feit dat ik een Mi2 heb gekocht.quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:01 schreef borbit het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel doen Sandy? De telefoon is kennelijk al terug geweest voor reparaties enzo. Ik zou maar oppassen als ik jou was!
Dan heb ik aan 1 avond in de kroeg niet genoeg om dat in te schattenquote:Op dinsdag 20 november 2012 07:00 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Misschien moeten we samen eens de kroeg induiken mag je zelf aangeven of ik wel of niet eerlijk ben
Haha dan moet je het zo maar even latenquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan heb ik aan 1 avond in de kroeg niet genoeg om dat in te schatten
quote:Op woensdag 21 november 2012 17:31 schreef lekzzz het volgende:
@Nihil 300,- en porto mag je zelf betalen
m'n wat? KAD (Russisch: Кольцевая Автомобильная Дорога (КАД), Koltsevaja Avtomobilnaja Doroga (KAD)) is een rondweg rond Sint-Petersburgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |