Ze is dit seizoen in ieder geval nog niet de Sablikova van weleer.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Sablikova wint wel, maar ze heeft wel eens overtuigender gewonnen. Het lijkt erop dat er wat sleet op zit.
Minuutje achter op de ARD ongeveer, maar dat is bij een stream normaal. Je kunt het dus gewoon live noemenquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:43 schreef Leatherface het volgende:
Sablikova wint haar eerste WB-race dit seizoen. Ik neem ten minste aan dat die NOS-stream live was.
Gewoon opbouwen richting de Spelen (of eerst het WK dit seizoen) denk ikquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Sablikova wint wel, maar ze heeft wel eens overtuigender gewonnen. Het lijkt erop dat er wat sleet op zit.
Ach ja, doorgaans pakt ze ieder seizoen ook wel ten minste één grote prijs.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon opbouwen richting de Spelen (of eerst het WK dit seizoen) denk ik
quote:
SPOILER: 1500m. Ladies AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 10000m. Men AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Team Pursuit LadiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Hadders, prima PR ook
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
De columns van Hadders op schaatsen.nl van de afgelopen dagen waren best vermakelijk.
Sowieso maken ze best veel werk van schaatsen.nl, ben benieuwd of het een beetje gelezen wordt.Het gaat slecht, verder gaat het goed.![]()
heywoodu
![]()
![]()
Indrukwekkend rijtje toch wel hoor![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ben benieuwd hoe diep ze straks onder de 13 minuten gaan duiken. Een tijd van rond de 12:50 moet mogelijk zijn.![]()
heywoodu
![]()
Bergsma - Blokhuijsen en De Jong - Lee (mits in de juiste vorm) kunnen mooie ritten worden daarvoor, maar toch had ik echt heel graag Bergsma - De Jong gezien voor echt vuurwerkquote:Op zondag 2 december 2012 09:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd hoe diep ze straks onder de 13 minuten gaan duiken. Een tijd van rond de 12:50 moet mogelijk zijn.
Dat betwijfel ik. Baan lijkt maar iets sneller dan heerenveen te zijn, en daar kwamen maar net onder de 13 terecht. Maar ik laat me graag verrassen.quote:Op zondag 2 december 2012 09:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd hoe diep ze straks onder de 13 minuten gaan duiken. Een tijd van rond de 12:50 moet mogelijk zijn.Het gaat slecht, verder gaat het goed.![]()
De eerste 2 waren inderdaad leuk; de derde moet ik nog lezen. Ze hebben vaak ook wel leuke filmpjes.quote:Op zondag 2 december 2012 09:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
De columns van Hadders op schaatsen.nl van de afgelopen dagen waren best vermakelijk.
Sowieso maken ze best veel werk van schaatsen.nl, ben benieuwd of het een beetje gelezen wordt.Géén kloon van tvlxd!![]()
Valt mij ook altijd op, erg uitgebreide sitequote:Op zondag 2 december 2012 09:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sowieso maken ze best veel werk van schaatsen.nl, ben benieuwd of het een beetje gelezen wordt.![]()
heywoodu
![]()
Sfeertje hoor, in Astana.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ik maak er graag gebruik van om de FOK!sport te vullenquote:Op zondag 2 december 2012 09:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sowieso maken ze best veel werk van schaatsen.nl, ben benieuwd of het een beetje gelezen wordt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |