Pearl Jam is wat anders.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:40 schreef Staal het volgende:
2.
3.
Kutte is dat je dit mensen gewoon niet mag aandoen.
Feit is dat ik nog steeds gek ben van de Pixies and Pearl Jam. Dus laat ik het nog maar veel draaien. En zonder beperking van drie nummers. En wat neem je mee naar een onbewoond eiland.
Het bestaat niet.
Ah, krijg meteen bevestiging.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb hier niet zoveel mee, meiske. Toch.
a) dat weet je nietquote:Op donderdag 22 november 2012 22:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Ah, krijg meteen bevestiging.
Nou jongske, a. ga jij het niet meemaken en b. ga ik geen geld verspillen aan een begrafenis met toeters en bellen. C. spaar maar voor jouw begrafenis want ik vind het allemaal gelul. Leef nu en draai Right Said Fred zoveel je nog kunt.
Het klinkt nogal achterlijk om dit zo te vragen maar moet echt slapen.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
a) dat weet je niet
b) dat zit gewoon in de verzekering en je krijgt 3 nummers, 1 als de mensen naar binnen gaan, 2 na de toespraakjes en 3 als de mensen naar buiten gaan, standaard...
c) af en toe is het weer leuk... niet overdrijven ermee....
Nee, dat regelen die uitvaartjongens, dat is standaard...quote:Op donderdag 22 november 2012 22:57 schreef Staal het volgende:
[..]
Het klinkt nogal achterlijk om dit zo te vragen maar moet echt slapen.
Heb jij dit zo geregeld?
Vind ik ook een mooie. Die van Placebo ook.quote:
Een heel mooi idee, daar had ik graag op willen inschrijven.quote:Op zondag 18 november 2012 06:30 schreef Loedertje het volgende:
<knip>
( ik zou de mensen die zijn gekomen allemaal een dvd met filmpjes van you tube willen meegeven met tussendoor wat foto's van dingen die mij bezighielden o.i.d.)
<knip>
Neem dan het origineel...quote:Op donderdag 13 december 2012 02:34 schreef the-eye het volgende:
Alleen als hij hard en met genoeg bas gedraaid kan worden deze:
Huh?quote:
Volgens mij heeft Darude dit nummer 'geleend'. Luister maar eens vanaf 1:40quote:
Kan het er niet echt uithalen. Buiten de titels hebben ze weinig tot niets met elkaar gemeen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:44 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Darude dit nummer 'geleend'. Luister maar eens vanaf 1:40
Blijkbaar ben ik de enige die het hoort... Nevermind.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kan het er niet echt uithalen. Buiten de titels hebben ze weinig tot niets met elkaar gemeen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |