Mwa, huren is best prima om een gat op te vullen in je selectie, zeker als je nog geen jeugd hebt.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huren is het domste wat je kunt doen. Is gewoon het probleem vooruitschuiven. PSV heeft toch wel genoeg geld om een goede CV te kopen? Kom op man.
Bij PSV is de verdediging toch een chronische ziekte, lijkt me belangrijker dat je daar eerst aan gaat timmeren dan dat je weer een aanvallertje gaat halen. Vind huren geen goede oplossing omdat ze dan volgend jaar wéér een oplossing moeten bedenken. Het lijkt me handiger als je voor de komende jaren gewoon zekerheid hebt ipv onzekerheid op dat gebied.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, huren is best prima om een gat op te vullen in je selectie, zeker als je nog geen jeugd hebt.
Maar om dan te stellen dat toch de jeugd daar gaat spelen is een beetje dom natuurlijk.
Hendrix welquote:Op zondag 14 juli 2013 13:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rekik staat er volgend jaar niet meer hoor.
Juist, ik zeg dat hij dit seizoen weinig zal spelen en jij probeert dat te ontkrachten door te zeggen dat hij dat volgend seizoen wel gaat doen?quote:
Hendrix gaat dit jaar bij jong PSV spelen.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Juist, ik zeg dat hij dit seizoen weinig zal spelen en jij probeert dat te ontkrachten door te zeggen dat hij dat volgend seizoen wel gaat doen?
Ja, dat zeg ik inderdaad. Goed dat je het met me eens bent.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hendrix gaat dit jaar bij jong PSV spelen.
Die gaat gewoon zijn minuten pakken in het eerste, en heeft een basisplek in het 2e, zodat hij volgend jaar niet meteen in het diepe gegooid hoeft te worden. Daarnaast is het nog niet eens duidelijk of hij wel CV wordt. Rekik kan ook op LB en Hendrix kan Centraal, of andersom.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Juist, ik zeg dat hij dit seizoen weinig zal spelen en jij probeert dat te ontkrachten door te zeggen dat hij dat volgend seizoen wel gaat doen?
Ik ben benieuwd, vooralsnog zijn er nog genoeg verdedigers voor hem. Een stuk of 4.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die gaat gewoon zijn minuten pakken in het eerste, en heeft een basisplek in het 2e, zodat hij volgend jaar niet meteen in het diepe gegooid hoeft te worden. Daarnaast is het nog niet eens duidelijk of hij wel CV wordt. Rekik kan ook op LB en Hendrix kan Centraal, of andersom.
En anders pleegt hij toch een belletje met Veltman. Weet er alles van
Rekik moet inderdaad nog ervaring opdoen.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nu ervaring opdoen, en volgend jaar staan ze er meteen. Topbeleid
True. Al chargeer je het een beetje. Met Hendrix' kwaliteiten streeft hij die dames zo voorbij.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, vooralsnog zijn er nog genoeg verdedigers voor hem. Een stuk of 4.
Daarnaast; 2 wedstrijden verliezen en ze zijn zo in paniek dat er van jeugd inbrengen weinig sprake zal zijn.
Dankzij de nieuwe Jupiler League kan ik hem nauwlettend in de gaten houden.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
True. Al chargeer je het een beetje. Met Hendrix' kwaliteiten streeft hij die dames zo voorbij.
Geheel volgens verwachting hoor. Hij krijgt overigens tegen Werder Bremen of Osasuna gewoon weer speeltijd, hij traint alleen nu verder met de vaste kern van Jong Ajax.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Mag al weer naar huis, wel jammer. Hopelijk krijgt ie weer een kans in de toekomst. Toch wel trots op een van de grootste talenten die PSV voortgebracht heeft en hopelijk in de toekomst voor veel geld weggaat. (klein % naar PSV)
quote:De Boer: Bazoer zit heel dicht tegen A-selectie aan
Tegenover AT5 liet Frank de Boer weten dat van de jonge spelers Riechedly Bazoer het dichtst bij een definitieve plek in de A-selectie zit. Als er spelers afvallen door blessures of schorsingen is de kans groot dat hij aan kan sluiten bij de A-selectie. 'Bazoer zit dicht tegen de selectie aan, misschien kan hij het zelfs al aan. Stel dat er iemand wegvalt is hij één van de eerste die aan kan sluiten.'
quote:Bazoer: ,,Rol van Christian Poulsen"
Riechedly Bazoer maakte maandagavond zijn debuut in het betaald voetbal. De pas 16-jarige middenvelder stond in de basisopstelling bij Jong Ajax, dat in de Amsterdam ArenA het eerste duel in de Jupiler League met 2-0 van SC Telstar won. ,,Mijn rol lijkt een beetje op die van Christian Poulsen in Ajax 1”, zei de talentvolle voetballer.
,,Bij PSV zagen ze mij als een rechter centrale verdediger, maar ik vind dat ik beter tot mijn recht kom als verdedigende middenvelder”, verklaarde Bazoer, die ruim een half jaar geleden de overstap maakte vanuit Eindhoven naar Amsterdam. ,,Ik kan ook aanvallend van waarde zijn, ik ben een speler met overzicht en ik beschik over een goede traptechniek. Naast de filosofie van de club, heeft ook mijn positie in het veld een rol gespeeld bij mijn keuze voor Ajax. Ik wist dat mijn overstap gevoelig zou liggen bij de supporters, maar ik ben een nuchtere jongen en kan daar goed mee omgaan.”
Al in november 2012 zette Bazoer zijn handtekening onder een driejarig contract bij Ajax, maar door de regelgeving van de KNVB mocht hij vorig seizoen nog geen officiële wedstrijden spelen voor de Amsterdamse club. ,,Het was mooi om nu in de Jupiler League in actie te komen”, glunderde Bazoer. ,,De stap naar het eerste elftal wordt daardoor kleiner. We speelden in een stadion voor 7.000 man, tegen een fysiek sterke tegenstander. Dan moet je de bal snel rond laten gaan en zo min mogelijk in duels terechtkomen. Bovendien moest ik na afloop de media te woord staan. Dan zijn allemaal zaken die bij het eerste ook worden gevraagd.”
Bazoer werd na 68 minuten uit voorzorg naar de kant gehaald. ,,Ik had wat last van mijn onderrug”, verklaarde hij de wissel. ,,Over mijn spel ben ik tevreden. Er zaten nog wel een paar slordige momenten tussen, maar daar moet ik van leren. Ik wil nu zoveel mogelijk minuten maken en hoop dit seizoen ook mijn debuut in de A-selectie te maken. Als dat nog op mijn zestiende gebeurt zou dat helemaal speciaal zijn. Dan kom je in een bijzonder rijtje”, besloot hij lachend.
Ben benieuwd of hij bij de selectie zit aankomend weekend, anders volgend weekend wel. Gaat zijn officiële debuut in de tijd dat Siem geblesseerd is op zeker maken.quote:"Nu bijna een jaar bij Ajax speelde Bazoer al in oefenwedstrijden voor Ajax 1 en is hij basisspeler bij Jong Ajax in de Jupiler League. Als controlerende middenvelder, de plek die hij ambieerde, en niet meer als centrale verdediger die PSV in hem zag. Bazoer wil controleren, lijnen uitzetten, lange passes geven."
"Bazoer zag hoe talent zich in A'dam ontwikkelde en de kans kreeg, hij sprak (samen met zijn broer) met Overmars, Jonk en De Boer, zag een powerpointpresentatie over zichzelf, hoorde hoe de hoofdtrainer stond te popelen om met hem aan de slag te gaan als controlerende middenvelder."
"Hij is nog een tiener, maar is fysiek en mentaal naar de volwassenheid aan het kruipen. In een halfjaar kwam hij acht kilo aan spiermassa aan en toonde veerkracht door keihard te trainen en niet te klagen. Hij verbeterde zijn techniek en loopvermogen. Hij speelde in oefenwedstrijden als nummer tien, om te leren omschakelen. Nu speelt hij bij Jong Ajax op zijn favoriete positie."
wat kan daar niet aan, dat is mijn broertje nog bijna gelukt afgelopen half jaar en die is van nature smaller en niet meer in de groeiquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:17 schreef Multiply het volgende:
In een half jaar 8 kilo spiermassa. Tuurlijk. Dat stukje is niet echt serieus te nemen.
Dat zou betekenen 16 kg spiermassa in een jaar. Dat is onmogelijk zonder roids.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:05 schreef Adames het volgende:
[..]
wat kan daar niet aan, dat is mijn broertje nog bijna gelukt afgelopen half jaar en die is van nature smaller en niet meer in de groei
hij heeft zijn bouw mee en zit in de groei. zoiets kan je inderdaad niet doortrekken naar nog eens +8 kgquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:11 schreef Multiply het volgende:
[..]
Dat zou betekenen 16 kg spiermassa in een jaar. Dat is onmogelijk zonder roids.
Bij die 8 kilo zal ook wel een paar kilo vet zitten.
Max spiermassa wat je in een jaar kunt groeien is ongeveer 8 kilo. In een half jaar is gewoon onzin. Ik geloof best dat er freak of natures zijn die 10 kilo in een jaar halen, maar nooit 8 kilo in een half jaar pure spiermassa.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:18 schreef Adames het volgende:
[..]
hij heeft zijn bouw mee en zit in de groei. zoiets kan je inderdaad niet doortrekken naar nog eens +8 kg
quote:Bazoer staat voor rentree bij beloften
Riechedly Bazoer (17) zal dinsdagavond zijn rentree maken bij Jong Ajax. De jonge middenvelder raakte tijdens het trainingskamp in Belek geblesseerd aan zijn rechterknie, maar is na vijf weken revalideren weer fit om te spelen. Jong Ajax oefent om 19.00 uur tegen VV De Zouaven 1.
Bazoer was samen met onder meer Ricardo Kishna van de partij in Turkije, maar tijdens een training verstapte hij zich. Oefenduels tegen Galatasaray en Trabzonspor gingen door knieklachten vervolgens aan de neus van Bazoer voorbij. Bij terugkomst in Amsterdam werd het gewricht verder onderzocht, waarbij een klein scheurtje in de meniscus werd vastgesteld.
Het toptalent kwam in 2012 over van PSV. Hij was een half jaar niet speelgerechtigd, maar maakte wel indruk tijdens de Future Cup en de Copa Amsterdam. Dit seizoen sloot hij aan bij de beloften van Alfons Groenendijk, waar hij een speciaal programma volgt. Vlak voor vertrek naar Turkije gaf Frank de Boer hem nog complimenten. 'Riechedly is er aan het begin van het seizoen tijdens het trainingskamp in Oostenrijk bij geweest. Hij heeft daarna een mindere periode gehad, maar de laatste tijd zie ik weer de Bazoer die ik graag wil zien.'
De verwachting is dat Bazoer bij Jong Ajax een helft zal meedoen. De komende weken moet hij vervolgens weer wedstrijdfit worden. Voor de winterstop speelde hij dertien duels voor de beloften, waarin hij niet wist te scoren. Zijn debuut in de wedstrijdselectie van het eerste maakte hij nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |