abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121462616
Ik denk dat de twee Wereldbekers de werkelijke reden zijn waarom hij voor Ajax heeft gekozen.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 10:25:14 #127
392184 HarryVonZwichell
Van alle markten thuis
pi_121464210
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 01:40 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Aha dus een speler kiest voor Ajax omdat ze vroeger 4 CL's hebben gewonnen. Weer wat geleerd.
Historie kan best belangrijk zijn in een clubkeuze.
pi_121465227
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 01:40 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Aha dus een speler kiest voor Ajax omdat ze vroeger 4 CL's hebben gewonnen. Weer wat geleerd.
Tuurlijk, daarom wil iedereen ook naar Notingham Forest
  Forum Admin zaterdag 12 januari 2013 @ 13:47:45 #129
35723 crew  GGMM
pi_121468442
Goed dat jullie het argument dat Ajax vroeger zo goed was weggestreept hebben.

Mensen willen dus naar Ajax vanwege de huidige situatie.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_121483662
Het is gewoon een feit dat Ajax altijd meer uitstraling naar de buitenwereld zal hebben dan alle provincieclubjes bij elkaar.
pi_122137670
quote:
Nipte nederlaag tegen Ajax o19

Met de sneeuw nog steeds op de velden, week Katwijk dit weekend uit naar de ballonhal van Ajax op De Toekomst, om daar te oefenen tegen Ajax onder 19.

Waar veel oefenwedstrijden op kunstgrasvelden de 90 minuten niet volmaakten, konden de oranjehemden op het indoor kunstgrasveld in Amsterdam, prima uit de voeten. Na een flitsende beginfase kwam Katwijk verdiend op 0-1 via Jeffrey Jongeneelen, die een prima pass van Joost Leonard simpel binnenschoof. De Amsterdamse jeugd liet zich daarna niet onbetuigd met het herkenbare Ajax-voetbal via goed combinatiespel. In de 30e minuut kwam Ajax dan ook verdiend op gelijke hoogte via het toptalent Riechedly Bazoer. Deze speler, die onlangs tussentijds overkwam van PSV en daarom nog niet in competitieverband mag uitkomen, was samen met de grote talenten Davy Klaassen en Danzell Gravenberch de opvallende spelers bij Ajax. Onder leiding van deze spelers kwam Ajax zelfs vlak voor rust op een 2-1 voorsprong na een fraaie aanval over meerdere schijven. Dat was ook de ruststand.

Katwijk herpakte zich duidelijk van het mindere deel vlak voor rust en speelde een sterke 2e helft . Ondanks dat er uiteindelijk zes keer gewisseld werd, bleef Katwijk de hele 2e helft kansen krijgen op de gelijkmaker, veelal na goede aanvallen. Zo was er een prachtige aanval via Robbert Susan en Donny van Oijen en poeierde Joost Leonard de bal uiteindelijk op de lat. Even later was het Jongeneelen die verwoestend uithaalde, maar de keeper wist de bal uitstekend te pareren. Ook was van Oijen dichtbij een goal. Eerst raakte hij de paal na een goede voorzet van Marcel Huisman en even later zag hij de Ajax-keeper fraai redden na een interceptie van Berend Verdoes. Ook bleef de Ajax-keeper overeind bij een stift van Jerghinio Sahadwesing na een mooi ééntweetje met Robbert Susan. Vlak voor tijd had Katwijk via Susan alsnog de mogelijkheid om op 2-2 af te sluiten, maar na een goede actie stuitte ook hij op de keeper. Omdat Martijn Zwaan in blessuretijd ook zijn doel schoon hield, werd de ruststand ook de eindstand.

Al met al speelde Katwijk een nuttige oefenwedstrijd met een sterke 2e helft tegen het Ajax van Fons Groenendijk en Kenneth Perez. Met de dooi die nu vol in Nederland is ingezet, zou de Topklasse zaterdag wel weer eens een vervolg kunnen gaan krijgen. Na de winst op Deto en de 2 weken winterstop, staan komende zaterdagen mooie derby's thuis op het programma. Eerst zal a.s. zaterdag vv Noordwijk naar de Krom komen, waarna een week later op = Rijnsburgse Boys wacht.
Hij valt steeds in positieve zin op. Tegen FC Eindhoven was hij ook al iedereen de baas.

Heeft nu 4 oefenwedstrijden voor Ajax gespeeld, tegen FC Eindhoven, Telstar, Volendam A1 en Katwijk. Eerste gol is ook een feit. ^O^
pi_122367623
quote:
Bazoer traint mee met eerste elftal

Riechedly Bazoer heeft vrijdagmiddag meegetraind met het eerste elftal van Ajax. De 16-jarige verdediger behoort eigenlijk tot de A1, maar wordt als een groot talent gezien en mocht daardoor al meetrainen met de groep van hoofdtrainer Frank de Boer.

Bazoer kwam in de winterstop over van PSV, waar hij vond dat er een minder goed plan voor hem klaar lag dan bij Ajax. De overgang heeft er wel voor gezorgd dat de speler tot aan het einde van het seizoen geen officiële wedstrijden mag spelen.
14.gif
  zaterdag 2 februari 2013 @ 17:50:35 #133
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122384266
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 01:32 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Van trainen met het eerst wordt je toch beter dan wat wedstrijdjes spelen bij de jeugd.
pi_124765020

Deed wel wat aardige dingen tijdens de Future Cup. :)

Interview met oa Bazoer na Ajax - Benfica:

Ajax TV - Vijfklapper Ajax B1 in halve finale
  maandag 1 april 2013 @ 19:45:49 #135
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124765686
Zo die kan lekker ballen zeg _O_ . Ik dacht juist dat het een echte mandekker was :P
Oh.
pi_124766131
speelde erg sterk op de futurecup, heeft mij positief verrast
pi_124828536
quote:
'Bazoer volgend jaar bij mijn broer'

Zowel talenten van eigen kweek als van andere clubs krijgen bij Ajax de kans om zich te ontwikkelen. Om die reden koos Riechedley Bazoer, ex-jeugdspeler van PSV, al voor Ajax. Ronald de Boer vindt de speler zo talentvol dat hij denkt dat de verdediger volgend jaar wel eens zijn debuut in het eerste elftal zou kunnen maken.

'Ik heb Bazoer vorige week met de A-selectie zien meetrainen en het was net of daar een volwassen kerel liep. Hij haakte bijna moeiteloos aan bij het hoge niveau. Ik denk dat Bazoer volgend jaar al bij mijn broer op de deur staat te kloppen. In mijn ogen komt hij het meest tot zijn recht als verdedigende middenvelder, maar hij kan ook rechtshalf of centraal achterin spelen. Omdat hij vooral in balbezit heel compleet is. We werken veel aan zijn spel na balverlies. Dan laat hij nog te vaak zijn mannetje lopen.'

Maar hij is leergierig en intelligent. Het is heerlijk werken met dit soort talenten, in de huidige organisatie. Zeker met Jaap Stam er straks ook nog bij hebben we in het trainersbestand een goeie mix tussen oud-topspelers en coaches met een didactische achtergrond. Die balans moet je hebben. Er zijn meerdere topclubs in Nederland, maar Ajax is en blijft de slagroom op de taart. Op alle gebieden', aldus De Boer in Voetbal International.
pi_124840531
Wat is het nou eigenlijk? De paar beelden die ik heb gezien staat hij ver naar voren...
Ik dacht dat het een CV was, of toch middenvelder?
pi_124840994
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 17:06 schreef CaasS het volgende:
Wat is het nou eigenlijk? De paar beelden die ik heb gezien staat hij ver naar voren...
Ik dacht dat het een CV was, of toch middenvelder?
Bij PSV speelde hij rechts centraal achterin, tijdens de Future Cup afwisselend op de halfposities en op verdedigende middenvelder.

Wat Ajax precies met hem van plan is, is onbekend. Dat zal volgend seizoen wel duidelijk worden, dan gaat hij gewoon wedstrijden spelen op 'zijn' positie.
pi_126684568
quote:
Groenendijk: “Bazoer is uniek voor zijn leeftijd”

Ajax A1 is dit Pinksterweekend actief op Aegon Copa Amsterdam. Ook jongeling Riechedly Bazoer doet mee. Hij viel in de openingswedstrijd in voor Djavan Anderson. Hij bracht direct iets extra’s. Meer drive en passie. Met splijtende passes zorgde hij voor dreiging voor het Duitse doel. Zijn optreden zorgde er echter niet voor dat Ajax A1 nog scoorde.

Trainer Alfons Groenendijk is na de wedstrijd wel tevreden. Vooral over het optreden van Bazoer. “Hij snapt het spel heel goed en doet veel dingen op gevoel. Daarnaast heeft Riechedly een enorm loopvermogen en ook nog scoringsdrift. Voor een speler die nog niet eens zeventien jaar oud is, is hij uniek.”

Ondanks dat Bazoer zo jong is, wordt hij in iedere selectie snel geaccepteerd. Groenendijk: “Het is natuurlijk lastig voor hem dat hij zo veel switched tussen selecties. Dan speelt hij voor B1, dan voor de beloften en de week daarna weer in de A1. Als hij deze ontwikkeling doorzet, kan Riechedly misschien volgend seizoen al aanhaken bij Frank de Boer en zijn staf. Daar zal ie waarschijnlijk wat meer de kat uit de boom kijken.”

Bazoer lijkt zeer relaxed wanneer hij speelt voor A1. Hij doet geen overhaaste dingen en laat zich nadrukkelijk zien. “Riechedly oogt stoïcijns. Het gaat natuurlijk ook goed omdat iedereen hem geweldig vindt. Het is voor hem belangrijk dat hij met beide voetjes op de grond blijft staan. Morgen begint Bazoer in ieder geval in de basis”, verklapt Groenendijk.

Zondagmiddag speelt de equipe van Groenendijk en Perez eerst om 14:10 tegen Ajax Cape Town en later om 18:10 tegen Berekum Chelsea. Het complete wedstrijdschema vindt je hier.
godenzonen_ twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 00:11:58 RB Kenny Tete (17) and CB/DM Riechedly Bazoer (16) will join the 1st team in pre-season. reageer retweet
Gaat op zeker zijn debuut maken volgend seizoen, de eerste toppers uit de vernieuwde Ajax opleiding komen eraan.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 19:35:52 #141
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_126685160
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:20 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

godenzonen_ twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 00:11:58 RB Kenny Tete (17) and CB/DM Riechedly Bazoer (16) will join the 1st team in pre-season. reageer retweet
Gaat op zeker zijn debuut maken volgend seizoen, de eerste toppers uit de vernieuwde Ajax opleiding komen eraan.
:D
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_126685456
We gaan deze jongen in de gaten houden ^O^
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_126694255
Een echte jongen uit de Ajax jeugd
pi_126696158
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 21:58 schreef plesner het volgende:
En Messi is in Barcelona geboren :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_126698243
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 21:58 schreef plesner het volgende:
Uhu :D

_O_ PSV _O_ Meer talenten dan Ajax _O_
pi_126699970
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

:')
psv, royal sadness.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 23:20:32 #147
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_126702341
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

De beste speler uit de PSV jeugd die naar de concurrent vertrekt _O- auch dat doet zeer. Zeker omdat het niet eens om geld gaat.
Snelle Egel
pi_126702374
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 23:20 schreef S0nic het volgende:

[..]

De beste speler uit de PSV jeugd die naar de concurrent vertrekt _O- auch dat doet zeer. Zeker omdat het niet eens om geld gaat.
beste :D
pi_126702466
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

beste :D
Samen met Bakkali wel ja. Daar hoeven we niet moeilijk om te doen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_126702924
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 23:22 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Samen met Bakkali wel ja. Daar hoeven we niet moeilijk om te doen.
Zag laatst nog wat beelden van die lichting in de C2, echt één grote Bazoer & Bakkali show.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')