Ga naar bed.quote:Op zondag 18 november 2012 03:45 schreef Toradora het volgende:
Troll van het jaar!![]()
Ik moet wel zeggen, je bent wel een volhouder hoor.![]()
Ga bijna denken dat je het nog zelf geloofd ook.
Wanneer ga je trouwen danquote:Op zondag 18 november 2012 01:11 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
We gaan minder met elkaar om maar ze maakt nog opmerkingen van wanneer we getrouwd zijn...
Dat wil niks zeggen. Voor hetzelfde geld staat er "loveyourlife is absoluut geen slet!"quote:Op zondag 18 november 2012 00:43 schreef loveyourlife het volgende:
- Allemaal posters opgehangen op school met mijn naam en slet in dezelfde zin.
neejoh zo'n blauwe theedoek uit zijn kontzakquote:Hij zit in een bende''
Na schooltijd Cripje spelen met een blauwe zakdoek om z'n harses zeker?
Je bent gek dat je nog met hem praat, voelt hij zich alleen maar machtiger door. Aangeven die hap. Hij heeft meerdere strafbare dingen gedaan (hacken, stalken bedreigen, voor pooier spelen).quote:Op zondag 18 november 2012 00:48 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik verzin dit echt niet zomaar hoor..Ik praat nu met hem ik heb hem gevraagd te kappen met zijn kinderachtige gedrag en hij zei dat ik alles verdient heb wat er nu gebeurt.
Deze reactie zocht ik al ja. Mijn broertje roept dat ook altijd. "Mijn account is gehacked!" Nee lul, je hebt dat vinkje met wachtwoord onthouden gewoon aangezet toen je bij een vriend op de computer zat of jullie zaten elkaar op te hitsen om wachtwoorden te vertellen.quote:Op zondag 18 november 2012 02:50 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt mij sterk dat zo'n straat dweil genoeg hersencellen heeft om jou te 'hacken', als het al hacken is.
Waarschijnlijk heb jij hem lief vertelt dat je wachtwoord voor alles "loveyourlife1/dvdspeler1" is. Ooooo ik kan niet meer inloggen, góh wat vreemd!Ja dit.. kan .. maar EEN DING BETEKENEN FUDJAVADRIVEBYRATHACKZORS
![]()
TS![]()
Bendes![]()
De hoer uithangen en een straat schoffie de schuld geven op FOK!
quote:Op zondag 18 november 2012 01:15 schreef loveyourlife het volgende:
Waarom kunnen jullie mij niet voor een keer serieus nemen?
En nee ik bedoel het niet op een seksuele manier..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |