Jack zegt dat er 6 zijn die dan het tournooi ook hebben gewonnen. Dus hij zegt als je van Taylor wint win je bijna nooit het tournooi. De ronde daarna winnen lukt vaak nog wel hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet de vloek hoor.
De taylorvloekhoudt in dat als je van taylor wint in een K-O fase, je de ronde daarna verliest.
Nop.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgens mij was het toch echt, wie van taylor wint verliest de ronde daarna
Het is sinds vorige maand wie van Michael wint die wint het toernooi want Michael haalt altijd de finale.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgens mij was het toch echt, wie van taylor wint verliest de ronde daarna
Is zelden gebeurd. Thornton verloor, Chisnall verloor,quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jack zegt dat er 6 zijn die dan het tournooi ook hebben gewonnen. Dus hij zegt als je van Taylor wint win je bijna nooit het tournooi. De ronde daarna winnen lukt vaak nog wel hoor.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
Maar geen BDO'ers meer over dus na uitschakeling van Kist?
Dat zijn er 2, maar het is ook gewoon dikke bulshit dat gelul. Je kan daarna gewoon winnen als je goed gooit zoals Michael doet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is zelden gebeurd. Thornton verloor, Chisnall verloor,
Thornton -> WGP, Chisnall -> PDC WKquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zijn er 2, maar het is ook gewoon dikke bulshit dat gelul. Je kan daarna gewoon winnen als je goed gooit zoals Michael doet.
Ja, 16-10 gewonnen van Kistquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:58 schreef svann het volgende:
Unkle Fester is door.
Is van Barneveld al geweest?
Ik heb niet alles kunnen zien.
Bij Hamilton van Barneveld kan het alle kanten opquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:03 schreef hafcfan het volgende:
Van Gerwen wint morgen wel en van Barney weet ik het niet.
Beroerte, te hoog cholesterol en diabetes. Kortom, hij rookt, zuipt en vreet teveel... verrassend bij een darterquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:00 schreef Machielovic het volgende:
zo lekker potje![]()
weet iemand bij de weg hoe t met hankey gaat? dacht dat ie iets met zn oog had heb ie een beroerte gehad
Jeb echt 50-50.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Hamilton van Barneveld kan het alle kanten op
Oneens . Hij zal nooit makkelijk winnen van the Hammer. Maar als hij zo gooit als de laatste wedstrijden dan gaat hij wel winnen ja.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als van Barneveld écht in vorm is, wint hij makkelijk.
Hamilton heeft altijd tijd nodig op gang te komen., maar je moet hem echt niet onderschatten. Vooral zijn finishes zijn ijzersterkquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als van Barneveld écht in vorm is, wint hij makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |