abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119690218
Voor de enlightened onder ons is er een speciaal forum:

http://www.enlightened.co/index.php/board,69.0.html
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_119693889
Hoe komt het dat zo'n invite bij de ene veel langer duurt. Heb me 1dag na het begin ingeschreven maar nog steeds niet.

Mocht iemand een invite hebben, ik hou me aanbevolen.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_119695174
*O* Level 5! *O*
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_119699899
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 23:14 schreef LintuxCx het volgende:
*O* Level 5! *O*
wow... gratz!

ik ben op 3/4 richting lvl 4, heb niet veel portals in de buurt helaas...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 28 november 2012 @ 08:56:35 #105
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_119700934
Ik ben halverwege richting de 2.
Hier in Limburg zijn maar bar weinig portals te vinden, al ben ik nog niet de grote steden in geweest. Misschien binnenkort wat portals gaan suggesten.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_119701615
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 08:56 schreef Kn0x het volgende:
Ik ben halverwege richting de 2.
Hier in Limburg zijn maar bar weinig portals te vinden, al ben ik nog niet de grote steden in geweest. Misschien binnenkort wat portals gaan suggesten.
Grote steden moet je wel wat kunnen vinden lijkt me. In Den Bosch (waar ik woon) heb ik toch al een portal of 12 in het centrum en heb er zelf nog 3 gesubmit om ook wat in mijn wijk te hebben :)
  woensdag 28 november 2012 @ 09:34:07 #107
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_119701639
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:32 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Grote steden moet je wel wat kunnen vinden lijkt me. In Den Bosch (waar ik woon) heb ik toch al een portal of 12 in het centrum en heb er zelf nog 3 gesubmit om ook wat in mijn wijk te hebben :)
Ja dat ga ik ook proberen. Ik kom helaas niet zo vaak in de grotere steden, maar dan moet ik maar wat portals in de dorpen hier dumpen.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_119701841
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:34 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Ja dat ga ik ook proberen. Ik kom helaas niet zo vaak in de grotere steden, maar dan moet ik maar wat portals in de dorpen hier dumpen.
Houdt er wel rekening mee dat daar een week of 4 / 6 overheen kan gaan voordat die goed zijn gekeurd. Ze moeten wel aan wat eisen voldoen namelijk :)
pi_119704419
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 05:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

wow... gratz!

ik ben op 3/4 richting lvl 4, heb niet veel portals in de buurt helaas...
Het gaat hier wat rapper. Een plek min of meer op mijn woon-werk route met heel veel blauwe portals. Die blaas ik mooi op, paar uur later komt er een smurf om het weer blauw te verven, dus de volgende avond heb ik dan weer wat te doen. O+
pi_119704884
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:25 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Het gaat hier wat rapper. Een plek min of meer op mijn woon-werk route met heel veel blauwe portals. Die blaas ik mooi op, paar uur later komt er een smurf om het weer blauw te verven, dus de volgende avond heb ik dan weer wat te doen. O+
Ik wil ook zo'n smurf :'(
  woensdag 28 november 2012 @ 12:01:00 #111
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_119705622
Ik wil een portal.
En een groene rat.
pi_119706126
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:01 schreef Kn0x het volgende:
Ik wil een portal.
En een groene rat.
Vooralsnog liggen we zo'n 3 miljoen MU's voor op jullie :P
  woensdag 28 november 2012 @ 12:18:43 #113
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_119706180
Shrek-look-a-like-mothafaka's!!!! :P
pi_119706211
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:18 schreef Kn0x het volgende:
Shrek-look-a-like-mothafaka's!!!! :P
pi_119771276
All signs point to something big happening with Ingress this weekend. All of the Niantic Labs team members have ramped up their invite rates, they just released a new update for the Android App, and then we get this post from Joe Philley advising us to "stock up" because it is "[almost] the weekend. Plans should be in the finishing stages"
pi_119809446
Wat een rust hier...

Niemand hier die toevallig nu ook in Den Bosch bezig is?
pi_119824295
Hier ook al veel te lang aan het wachten op die invite. Ik wil ondertussen de enlightened wel eens gaan helpen en de rust hier in utrecht verstoren ;)

Iemand nog een invite over? :)
pi_119838165
Net 2 van m'n portals naar L3 getild, radius van 24Km nu ieder :)
En nog geen resistance-bastards te vinden hier :(
pi_119838373
Gewoon een weekendje Londen doen. Mijn buurtsmurf O+ bouwt alles wat je van 'm sloopt binnen een paar uur weer op.
pi_119838412
Volgende week naar Keulen en ik heb >50 L3 en L4 XMP's klaar staan om alles op te blazen daar :)
pi_119841207
Het is steeds drukker aan het worden. Denk dat er hier in de stad inmiddels al zo'n 10+ mensen 'actief' zijn ^O^ Zal wel een stuk meer worden als het spel open gaat voor iedereen.
pi_119841875
Ik heb het spel ook, en na 3 dagen had ik al van Google een Invite, vind het eerlijk gezegd niets aan.. :P
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_119855017
Heeft er iemand nog een invite over?
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
pi_119918660
Amsterdam is aan Utrecht gelinked!

Door het goede team ook nog :)
pi_119918944
Kan dr es een overzichtje gepost worden daarvan? T zal nog wel een poos duren voordat ik iets kan bijdragen :(. Zoveel mensen die op invites wachten...
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')