wow... gratz!quote:
Grote steden moet je wel wat kunnen vinden lijkt me. In Den Bosch (waar ik woon) heb ik toch al een portal of 12 in het centrum en heb er zelf nog 3 gesubmit om ook wat in mijn wijk te hebbenquote:Op woensdag 28 november 2012 08:56 schreef Kn0x het volgende:
Ik ben halverwege richting de 2.
Hier in Limburg zijn maar bar weinig portals te vinden, al ben ik nog niet de grote steden in geweest. Misschien binnenkort wat portals gaan suggesten.
Ja dat ga ik ook proberen. Ik kom helaas niet zo vaak in de grotere steden, maar dan moet ik maar wat portals in de dorpen hier dumpen.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Grote steden moet je wel wat kunnen vinden lijkt me. In Den Bosch (waar ik woon) heb ik toch al een portal of 12 in het centrum en heb er zelf nog 3 gesubmit om ook wat in mijn wijk te hebben
Houdt er wel rekening mee dat daar een week of 4 / 6 overheen kan gaan voordat die goed zijn gekeurd. Ze moeten wel aan wat eisen voldoen namelijkquote:Op woensdag 28 november 2012 09:34 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook proberen. Ik kom helaas niet zo vaak in de grotere steden, maar dan moet ik maar wat portals in de dorpen hier dumpen.
Het gaat hier wat rapper. Een plek min of meer op mijn woon-werk route met heel veel blauwe portals. Die blaas ik mooi op, paar uur later komt er een smurf om het weer blauw te verven, dus de volgende avond heb ik dan weer wat te doen.quote:Op woensdag 28 november 2012 05:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
wow... gratz!
ik ben op 3/4 richting lvl 4, heb niet veel portals in de buurt helaas...
Ik wil ook zo'n smurfquote:Op woensdag 28 november 2012 11:25 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Het gaat hier wat rapper. Een plek min of meer op mijn woon-werk route met heel veel blauwe portals. Die blaas ik mooi op, paar uur later komt er een smurf om het weer blauw te verven, dus de volgende avond heb ik dan weer wat te doen.
Vooralsnog liggen we zo'n 3 miljoen MU's voor op julliequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |