eerst op stalling zetten dan overschrijven en schorsen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:44 schreef Impulse101 het volgende:
In principe moet je overschrijven gezien de verkoper anders verantwoordelijk blijft voor alles wat er met die auto gebeurd (boetes, verzekering, etc).
Schorsen kun je meteen bij overschrijven doen.
En je hebt korte "transport" verzekeringen van bijvoorbeeld 2 dagen om je auto legaal op te halen.
Ja, t is wel eens slordig bij het RDW. Zo weet ik van iemand die voor 10 jaar stallen van een auto betaald heeft, en na 8 jaar wilde hij de auto gaan ophalen, bleek de auto weg te zijn, en volgens het RDW het kenteken niet meer te bestaan. De eigenaar van de loods waar de auto stond beweerd een jaar bezig te zijn geweest contact op te nemen met de eigenaar van de auto, omdat ze de auto weg wilde hebben daar omdat ze wat anders met de ruimte wilde doen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:02 schreef Mas112 het volgende:
Duidelijk, thanks!
Dat wilde ik graag even zeker weten, dat overschrijven eerst ook moet gebeuren.
Ken namelijk een verhaal van een maatje, zijn geschorste auto werd door zijn schoonvader verkocht tijdens zijn scheiding. Dus ik dacht misschien staat een geschorste auto niet op naam oid, maar zal wel op naam van zijn vriendin gestaan zijn.
En voor de nieuwsgierige; het is een Grand Cherokee 5,9 LX. Maar niet zo'n afgetrapte
Powered by Volkswagen/Porsche/Otto.. Leuke auto hoor, alleen ben geen vag fanquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:02 schreef Mas112 het volgende:
Duidelijk, thanks!
Dat wilde ik graag even zeker weten, dat overschrijven eerst ook moet gebeuren.
Ken namelijk een verhaal van een maatje, zijn geschorste auto werd door zijn schoonvader verkocht tijdens zijn scheiding. Dus ik dacht misschien staat een geschorste auto niet op naam oid, maar zal wel op naam van zijn vriendin gestaan zijn.
En voor de nieuwsgierige; het is een Grand Cherokee 5,9 LX. Maar niet zo'n afgetrapte
Thanks!quote:
Vag?! Een Grand Cherokee is een Jeep, puur Amerikaans en behoort tot Chrysler.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:20 schreef wimoude het volgende:
[..]
Ja, t is wel eens slordig bij het RDW. Zo weet ik van iemand die voor 10 jaar stallen van een auto betaald heeft, en na 8 jaar wilde hij de auto gaan ophalen, bleek de auto weg te zijn, en volgens het RDW het kenteken niet meer te bestaan. De eigenaar van de loods waar de auto stond beweerd een jaar bezig te zijn geweest contact op te nemen met de eigenaar van de auto, omdat ze de auto weg wilde hebben daar omdat ze wat anders met de ruimte wilde doen.
[..]